Mazdaspeed Miata je imela ?rne sprednje lu?i. In smo jih naredili. Najprej odklopi? vse ?arnice, nato oba ?raufa s katerim je pri?raufana lu?. Sledi zzajebani del. Ali sneti odbija? ali pa ga le od?raufati iz blatnika (kolotek dol), da malo visi dol, da se dobi lu? ven. Pri?raufana je itak le z dvema ?raufoma, ostalo so zati?i in se jo samo brez bojazni potegne ven.
Sledi gretje z industrijskim fenom ali peka v pe?ici na 200°C, da se lepilo, ki dr?i skupaj steklo z ohi?jem omeh?a. ?e prej se od?raufa dva ?raufa, ki dr?ita steklo in ohi?je. Nato se vse skupaj potegne narazen in od?raufa ?e en del in ohi?je pade narazen. Sledi ?mirglanje, ?trihanje (plastik primer in ?ez mat ?rna odporna na 600°C) in sestavljanje nazaj. Voila, evo jo metalko s ?rnimi o?mi in besnim pogledom!
Malo gledam kateri mobitel bom kupil ker mi kmalu prete?e aneks in sem ?e prej iskal kateri imajo podporo za to kar jaz rabim. Mogo?e komu pride prav spisek nekaterih aplikacij, ki pridejo prav za merjenje ?asov na dirkali??ih, merjenje mo?i, za diagnostiko preko OBD2...
ANDROID:
-Trackmaster deluje preko GPSa in meri ?ase na dirkali??u. Poleg tega izpisuje hitrost, g sile, maksimalno hitrost, ?e je mobitel na fiksnem nosilcu obenem snema vo?njo, uploada pot na google earth... Je za pla?ati ampak je vreden tega denarja.
-Dynomaster istega razvijalca meri pospe?ke, ?as na 402 metra, mo? in navor glede na pospe?ke ter te?o avtomobila in ?e in ?e. Poleg tega isto omogo?a izvoz vseh podatkov kot Trackmaster le s to razliko, da ima manj funkcij. Zato je tudi cena manj?a.
Danes sem se stra?no zaljubu v Peugeot RCZ, matr za moj okus avto?ek ne more biti lep?i.
?koda denarja sploh verzija Asfalt je tak nateg, da popizdi? ko vidi? ceno in razliko v primerjavi z navadnim RCZjem (mat barva, pa nekaj ?minke).
Thalia je pa res zgre?ena. Clio z ruzakom ampak ker ima le 4 vrata notri ne spravi? v pritlja?nik ni?. Sodelavki sem se samo smejal ko je jamrala, da nista mogla nekaj peljati domov, ko bi ?e jaz brez te?av v navadnem Cliu.
Chrysler PT Cruiser ?e en poseben avto za katerega mora? biti res umetni?ka du?a in ljubitelj tega retro dizajna.
Ma tole me ne zanima, ?ist offtopic Rad bi imel ?e vedno original izgled armaturke, ker tak?ne varijante mi delujejo preve? "made in china"... Pa ?e volanskih komand potlej nima?, kar je dost brezveze. Prodaj ta nastavek in radio0 pa razmisli o zadevah, ki jih jaz kupujem...
Jaz sem to?no zaradi tega vzel original Renault MP3/iPod/AUX ?katlico.
To, da ma?e ?ele nad 4000 obrati je verjetno res povezano z ekologijo in porabo olja. ?e tako pomoje ostane kaka RX8 brez olja ker ljudje ne pregledujejo dovolj pogosto. Kaj ?ele, da bi avto "pil" olje ?e od 2500 obratov naprimer. ?e gre pa za nekega entuziasta bi pa lahko imeli na servisu preko diagnostike mo?nost, da se to mejo prestavi? :ne vem: Pri nekaterih znamkah lahko na servisu nastavljajo svega in sva?ta.
CX-7 ima kolikor vem ?isto druga?en ECU. Vem, da je neka fora z ra?unalniki od rotacijskega motorja, da so malo druga?e sprogramirani ali nekaj. Nekaj takega sem pa? prebral. Nisem se nikoli spu??al v detajle.
?e pljuva ?ele nad 6000 obratih je jasno, da ve?ina teh motorjev laufa "na suho". Po mo?nosti kupci ne upajo terati ker gre za "delikaten motor" v resnici si pa pljuvajo v lastno skledo? :ne vem:
Mitja ?e bom kdaj v tvojih koncih ne zameri, ?e te pokli?em. Ker bi rad videl realno razliko pa magar ?e kaka je razlika v vo?nji bova sprobala. RX8 sem sicer ?e peljal dolgo nazaj in vem kako vle?e. Ljudje smo si razli?ni, jaz sem pa ravno pogre?al ob?utek navora.
Pa vi govorite o konjenici na gredi ali na kolesih? FWD ima malenkost manj?o izgubo kot RWD sicer ampak ne toliko. Po drugi strani ima v ?tartu RWD prednost saj se te?a pri speljevanju itak prenese na zadnja kolesa. Potem nad recimo 150 km/h pa pride v po?tev aerodinamika kar je spet kar adut RX-8ke.
Aja pa resno: dvomim, da bi premagal RX-8 na progi, ?e bi bil voznik vsaj malo navajen svojega avta. Vpra?anje je le koliko bi bilo razlike. To je pa odvisno potem od proge in spet kako zelo bi bil(a) ?ofer(ja) kamikaza.
Tiho to z navorom v ni?jih obratih, da ne bo kdo posumil mojega asa v rokavu, da imam ve? navora kot RX-8!
@Hazzard glede na to da stro?ek "generalne" ni spet tako velik, ?e ti je avto v?e? ga kupi. ?isto odkrito, jaz bi imel RX-8 ampak ?e bi imel ve?ji budget (poraba) oziroma kot kak ?ejk v gara?i, da bi gledal ?udo od wankla. Pri temu avtu se v resnici ne gre za to, da je najhitrej?i, niti najbolj var?en. Ampak za svojevrstno obliko, zasnovo motorja, skratka ekskluzivo.
Aja! pa da ne bo pomote (te teste so delali v drugih dr?avah po svetu in ponavljam samo to kaj sem sli?al in videl jaz), RX8 z 192km, ima realno nekaj malega ?ez 150, RX8 z 232km pa jih ima nekaj malega ?ez 180, pa roko na srce jaz tut nisem bil nekaj impresioniran nad mo?jo RX8ke, na ?alost ali sre?o me je krepko prehitel Ploki z njegovo 323F 2.5 V6, ki sem mu ji jaz sestavil lahko bi mi bilo v ponos ali pa v pogubo
No vsaj nekdo, ki pove iz prakse. Me pa presene?a, da te je dol butnil Ploki. Ali se ti kaj sanja (po ob?utku, spominu) ali gre Plokijeva kaj bolj kot Deeyanova (Zel?eva). Ker z njo sem ?e probal v ravni ?rti...
Jaz imam serijsko konjenico. Imam sicer odprt avpuh pa optimirano elektroniko ampak razlika je predvsem v ve?jem navoru spodaj in v srednjih obratih ne v konjenici na vrhu. To smo tudi pomerili na dynotu. Tako, da kar se konjev ti?e je moj Clio ?isto serijski. Kar se podvozja ti?e imam pa spet vse original, navadne bremze niti kakih huj?ih (?e) nimam, amortizerje je pa? str?al prej?nji lastnik (in so zdaj trdi kot z opremo CUP), fedri so pa spet original 182 CUP. Tako, da ni ?isto ni? druga?en kot, ?e bi kupil 182 CUP.
Symon pripravlja teren - dirka bo. Zdej je treba samo Kokolado pripravit, da bo rekel ja pa Moskvi?a mu zrihtamo, ?e ne bo na?el RX-ke.
Jaz nisem ni? rekel niti, da mislim s komurkoli dirkati za denar niti, da sem hitrej?i od kogarkoli. To so samo va?e domneve. Podcenjevanje kogarkoli je pa grdo in zato nikogar ne podcenjujem.
?e pa pride kokolada na Grobnik z RX-8 in se izka?e za zelo hitrega dirka?a mi pa vseeno ne bo problem ?astiti kako pija?o in mogo?e celo poklepetati z njim, ?e bom slu?ajno tudi jaz tam. Pod nujno lahko pridem kve?jemu, ?e mi ?astite vse stro?ke (bencin + ?tartnina) glede na to da bi vi radi videli to "dirko".
Deeyan zate sem ?e rekel, da bi bil Grobnik bolj primeren kot Raceland. Samo ta nasvet ti lahko dam.
Moj ?as na Grobniku ni skrivnost pa ?eprav je v planu da ga ?e izbolj?am. 1:56,907 Prvi? je bilo 1:58 ?e se ne motim. Oboje na cestnih gumah. Kdor ho?e gre lahko furati na Grobnik. Jaz ?e grem itak furam za lasten ?as in se ne bi dr?al nazaj, da bi dobil denar nazaj.
Koliko in s ?im bi vozil kokolada mi je pa vseeno.
In ker ima RX-8 RWD ajde primerjava z BMWjem 330Ci Poraba ista kot RX-8 pa vseeno da ravno toliko ve? od sebe, da je filing. Da ne omenjam, da je wankel vedno rizi?en. ?e si wankel fan je super, ?e pa i??e? nekaj hitrega, po mo?nosti RWD pa pogleda? ?e kaj drugega, zanesljivej?ega, ekonomi?nej?ega... ?al.
RX-7 je bil super avto, s turbino so dobili prepotreben navor. ?al so potem zaradi emisij ali sake-ja pa? pri RX-8 pozabili na turbino pa dodali en par vrat.
Na tvojem mestu bi najprej porihtal intake (kak?en CAI) in pa izpuh(+kolektorji ) s tem bo? pridobil veliko na odzivnosti avta in pa tudi nekaj HP + navora v del.obratih, vo?na bo precej zanimivej?a-preverjeno.
lp
Se strinjam z Uro?om. ?e pa potem ?e vedno ho?e? zoptimizirat se pa ?e vedno lahko oglasi? pri ERCu in povpra?a?, ?e bi se lotil Mazde. Ker za 360? vpra?anje, ?e ne bi ?e on zmapiral to?no za tvoj avto ne le nekaj univerzalnega.
Ja, to je razlika, ABT poznam, za ATB nisem sli?al je pa teh firm itak vedno ve?.
Pozanimaj se o monta?i, razliki, garanciji itd... Potem se pa odlo?i. Tile novi motorji so kljub konjenici in navoru ful "zamorjeni" zaradi gasa na ?trom in vseh for z emisijami in porabo in se s takimi predelavami v?asih da to malo popraviti.
Ponavadi se naturalce ne spla?a ?ipati ampak pri RSu sem ugotovil, da v?asih pa se spla?a. Pomoje kar je nad 2,0 da pridobi? kakih 5hp in 10Nm ?ez celo obmo?je je ?e kar kul. Pri meni konkretno se pozna tistih (izmerjenih!) 13 Nm od nizkih obratov, ko je avto dosti bolj posko?en zaradi ?esar mi ni ?al. 5 konjev re?mo pri 6000 obratih se ne ?uti, ?e pa pri 2500 obratih avto bolje potegne je pa in glede na to, da ima 2,5 motor le 170hp ima verjetno ?e kaj fore ?e samo pri elektroniki.
Pozanimaj se kako se tole zmontira. Pa ni ABT ampak ATB.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Povezava za deljenje
Deli na druge strani