Stvar ni enaka, ker tebi ?e vedno ne vle?e pod 1800 obrati, s međix boxom pa ti vle?e ?e prej.
Pa dizla ima? pa te jes trah kajenja, pa ?lovek to dobi? zraven for fee.
Pa brez zajebancije, tud moj turbak "pokadi" ?rno ?e preve? zahtevam od njega, ampak komaj vidno, tako de ne moti tistih ki so tistih nekaj trenutkov za mano.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Nauk: Yavarye, spravljaj se na sebi primerne performance modele ne pa na uboge dizle. To je kot bi se jaz ali Deeyan hvalila, da sva stresla ubogega 1,6 Civica ESi. je pa res problem ker Mazda 6 MPS je pa? nekaj između. Ima? ?vohnej hot hatche in potem "presti?no" konkurenco, ki ima pa? ful mo?nej?e avte v tem razredu (M3, S4, RS4). STI ali EVO sta spet tretja klasa. Potem pa ?tudiraj koga bi vzel za direktno konkurenco.
?akte mal, js semsam napisal da kelga s 335d nima za burek, niti ne i??em konkurence niti nisem napisal da je MS6 top shita, al kako se temu zdej re?e.
Razen ?e ?esa .....
Pa ?e nekaj ne razumem, original bremze ma mazdi so bolj?e od original na audiju, ki je clo la?ji, ja itak, take bu?e naj prodajajo drugje.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Ne ne sva probala prej, lani jeseni in tud letos spomladi, js mam malo spremenjenega cca 1 teden, tako da so testi povsem realni.
Js sem si samo izklopil throttle restrition od 0 do 100 km/h, da nau kake pomote in je ?e taka razlika da dol pade?, SprintBoosterja sploh ne upam vklopit nobena stvar od teh NE dviguje konjev in navora, ampak samo odpravi tovarni?ko omejitev, ?e bi ?el na valarje bi bla krivulja lep?a in ne bi posko?ila ?ele ko bi se kolesa zavrtela na ve? kot 100 km/h, max power je isti.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Zadnji? sva se z eno korveto dajala, on ?e bi bla korveta manual, pol bi bla zame jeba, tako pa sem vsaki? ko sem stisnil gas pobegnu, predno je korveta nardila 1-2 dwnshifta.
Pol pr 2..+ pa me je za?el dohajat
Glede na to da je samo obra?al volan in pritiskal na pedala, NI imel ?asa za vklop smerinkov, vklopil ni niti 1X niti enega.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
3.0TDI vrjemi da ?e ho?e naredi samo vuuuu?... Kolega ma slu?benega in je raketa... rekel da se v vakumu vozi? komot 180-190... pol pa turbina naredi pritisk pa odleti? v neznano... 230hp le ni tako nedol?nih, 1x ve? navora, 1x ve? pogonskih koles,... Tvoja dose?e mo? pri blokadi ta pa casual pri ene 2-2.5k rpm...
Mor? pa ob?utit kok od na?ga agenta Mercedes Benz ML AMG 6.3L leti... Automatik... Sam pohodi? pa odleti...
V vakumu js furam do nekje do 220, pol pa gremo malenkost v plus, do te hitrosti se da skoz furat vakuum, samo traja, ?e pa ga malo potera? in naprej se vozi? brez pol?a.
V TDI-ju je samo filing, ker se ziba kot ?oln, da gre kot pes in verjemi to je to, sem fural ohcet s Q7 3.0V6 TDI Quattro.... , in ti povem ?e gleda? cager za brzino in samo po ob?utku, je to ena navadna draga kanta.
Ko sem se pol vsedel v svojo M6, in se odpeljal, je kot bi ?el iz kake barke v na cesto v dirkalnik za pol manj dnarja, isto porabo.
Raje imam 2 X MPS kot 1X Q7, stro?ek isti.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani