turbino dobim ?isto poceni, od drugega avta,samo kolektor bi moral spasati.Mislim druge mazde se mi ne spla?a zdaj kupiti,saj mam to zdaj dobro porihtano,pa kompletno izolacijo mam na novo, pa barvo.Za njo pa ne dobim toliko koliko je vredna.
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
yavar: kako pa je to glede turbine na 1.6, mislim ?e bi dal na 1.5 turbino ali bi zdr?ala motorna gred pa bati,...... kaj bi moral vse menjati.Pa do koliko konjev ?e zdr?ijo te ma?ine brez zamenjave delov v notranjosti.
Lp
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
poglej malo moje slike, pa naredi kot mam jaz.Ko odpre? haubo se ti malo zvrti, tak vro?e pihne od ma?ine,?e pa da? roko k filtru pa je tam hladno okrog njega.Tako dobro se je obnesla ta za??ita.Sem testiral vse mogo?e, pa kon?no najdel pravo re?itev.
Aluminijasto plo?evino oblikoval da lepo pa?e okrog filtra,od znotraj prilepil gor iz drobnih steklenih vlaken izolacijo(kot majo tovornjaki za temperaturno za??ito )Gor na to pa sem dal pletivo iz steklenih vlaken(zgleda kot karbon) in vse skup zalil s poliestrom.Zunanjo stran sem prelepil z klobu?evino.Na spodnji strani pa sem naredil luknjo ,od te luknje pa gre cev direktno k levemu prednjemu delu ki bi naj bila meglenka.Tam sem naprej dal alu mre?ico,odzadi pa naredil lijak,gor pa je nataknjena ta cev ki sem jo prej omenil ki gre k filtru.
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
tista cev ki pride iz blatnika je resonator da du?i zvok,da ne brni tako mo?no ma?ina.Vse kaj je za MAF senzorjem(tisto ?katlo ki je notri filter in dalje za v blatnik,... )lahko odstrani?.Filter da? direktno gor na MAF (meri pretok zraka).?e je maf senzor iz novej?ih motorjev(1.5 Z5 motor,od letnika 95 dalje)gre filter direktno na senzor,?e pa je maf senzor iz starej?ih motorjev pa rabi? adapter ki ga pri?raufa? z 4 vijaki na senzor,gor pa natakne? filter.Potem ?e ta filter z raznimi pregradami izolira? od toplote motorja in spelje? zraven sve? zrak izpred hladilnika od zunaj.
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
jaz pa sem homologiral samo fedre pa sem dal 14.800 sit.Zdaj mora? po novem imeti EU homologacijski karton?ek (A4 format) ,zato vi?ja cena, druga?e bi pri?lo okrog 9000 sit.
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
jap, po tem koliko sem prebral ma to kaalman ?e serijsko vgrajeno.Jaz pa bi rad naredil to doma.Motorja ne bi rad menjal,ker je ta v odli?nem stanju.V vi?jih obratih vle?e zelo dobro,edino v ni?jih ko pohodi? gas kot ?e bi pri turbo imel veliko luknjo,ga zadu?i in ko dose?e vi?je obrate potem potegne.
Ne vem kak ma to v6 motor narejeno to?no,?e ma to v sesalnem kolektorju ?e notri,samo sem nekje bral da so pri mitchubishiju naredili nekak z loputo v ?katli od filtra.
Kaalman: ?e ma? kake na?rte ali kake slike s tem,se priporo?am
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
Ima kdo kako idejo,da bi si sam naredil doma sistem ki bi spremenjal dol?ino sesalnih cevi.Zdaj mam namre? dovolj mo?i v vi?jih obratih, v ni?jih obratih pa je navora zelo malo.Misli sem da bi se nekako pri ni?jih obratih pot od filtra pa do sesalnega kolektorja pove?ala in stem bi bilo ve? navora .
Mam neko idejo da bi dal v original ?katlo ?portni filter ki bi mela zraven eno veliko luknjo ,gor pa loputo in servo motor?ek.Servo bi bil vezan preko regulatorja vrtljajev ,in bi z vi?anjem obratov odpiral loputo.
Drugo idejo mam, da bi od filtra pa do sesalnega kolektorja speljal dve cevi eno dolgo in eno kratko.Vmes bi bila loputa ki bi se nagibala v levo in desno in bi bila enkrat bolj proti eni ,drugi? bolj proti drugi cevi.Torej ko bi se ena cev zapirala ,bi se druga odpirala.Servo bi bil spet vezan preko regulatorja.
Ma kdo kako bolj?o idejo??????????
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
maska od GT je lepa ,samo zelo draga.Naredi kot je rekel mazda 323.Druga?e pa sem se vozil z testno z 1.6 ma?ino pa je dobro vlekla.Kaki ?portni filter da pridobi? bolj?o odzivnost, plus globok zvok.Ali pa samo resonator odstrani ,pa dobi? tudi nekaj mo?i pa zvoka.
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
?arnico pobarvaj z barvo za ?arnice.V Conradu lahko naro?i? barve,pa niso drage, pa pobarva? navadno ?arnico.
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
Povezava za deljenje
Deli na druge strani