Da ne odpiram nove teme... Je ze kdo daju zadnjo krom lajsno na karavanu dol? Je kej takega na kar je treba pazit, da ne polomim cesa?
A jo boš dal barvati? Tukaj imaš razlago, če ti bo kaj pomagalo v angleščini.
"Removing the chrome and black lip on the trunk . .. To remove it, there are three caps on the underside of the ledge. They are very noticble and just use a flathead to pop em off and use a socket wrench to do the bolt inside. Once those are off, it will take some wiggling to get the chromed ends out. They are clipped at two points, one near the end and one in the middle. I haven't found the surefire method to easily remove them so I just wiggled it till it came loose and bingo, it came off. Also, you might have to remove your license plate frame if it is bulky and prevents the downward/outward movement
Evo preizkusil nedelovanje I-stop sistema. Vse je kot mora biti, ne ugasne, ko spustiš sklopko in tudi nobena kontrolna lučka ne gori pa avto zaklene normalno z utripom žmigavcev tako, da je rešena zadeva z I-stop.
Tisto stikalo pa ni kar tako kot na filmčku, sem ga zapakirali v malo vrečko, zalepil z lep.trakom in pritrdil z vezico, tako da ne opleta sem in tja. Mislim, da bo ok....
To z vrečko in vezi o je super ideja. Ne opleta + je nepremočljiva. Jutri to naredil bom tudi jaz. 👍
Ja, to jih pa velik pravi, da je Denso en izmed najbolj zajebanih za programirat
Zato se je pa ne upa lotit čipat vsak. Je treba zaupati ljudem, ki so to že delali ne pa majstrom, ki ti rečejo: "pripelji avto pa bomo videli zakaj se gre. Nekaj bomo že spackali".
Je pa Strajnar rekel, da je Mazdina elektronika zelo zaprta in je tezko narediti dpf off , da bi delal kot mora.
Za pregrevanje je lahko kriv tudi slabo pretočen hladilnik, ki pa sedaj na standardnih konjih ne povzroča težav. Je pa avtomatik in je in je že zato bolj omejen z najvišjo močjo.
Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk
Pri čipanju se ne sme pretiravati. 175 konjska je itak že "tovarniško navita" in imaš manj manevrskega prostora kot pri 150.Tam do nekje 190 konjičev je varno, brez da se pregreva na dolgih avtocestnih odsekih vloženih pri zelooo velikih hitrostih.Saj ima ta novejša 184 serijsko. Ne bi pa odstranjevali dpf in EGR ventila.
Brat je imel na svoji DPF in EGR off, testno tudi povečano moč a sedaj se vrača nazaj.
Pri Power modu se je avto začel na AC greti,
potem je bil vrnjen nazaj na standard Power, a vseeno so se pri prostem teku pojavljale težave, da je avto začel občasno nenormalno kaditi, pri določeni temperaturi.
Tako, da sedaj je Strajnar vgradil novi DPF in novi katalizator avto gre na najnovejšo tovarniško posodobitev potem pa da vidimo.
Na koliko so povečali moč? A je mazda skayactiv motor?
Bini, čist napačno gledaš - na drugi strani un črn kabel je do tega stikala. To je čist trotel stikalo ON/OFF, sploh ni rele. Mogoče bi bilo zanimivo pogledat kam gre pa stikalo spravit v kabino in lahko imaš tam izbiro ali hočeš meti skos na OFF in ga mogoče priklopit, kadar dejansko ima smisel.
Bom pogledal jutri tudi sam, kako se da to najbolj elegantno rešit. Vsekakor bo boljše, če se ne bo ustavljal motor.
Zanimivo. A mene to ne moti in imam vedno prižgano. Res pa je, da v Kp in na splošno na obali ni skoraj nobenega semaforja tako, da je zelo malo ustavljanja za več časa. Na kratko pa me ne moti.
Vzmeti so zmontirane, zdaj čakamo le še zaključno dejanje, platišča upam da pridejo čimprej.
spodaj pa še nekaj primerjalnih slike prej/potem. Na zadnji osi sicer ni videti zelo veliko, ampak na meter merjeno se je spustila 25mm, spredaj pa 30. Trenutno montirani distančniki 15mm spredaj/zadaj, čeprav bi si morda zadaj lahko privoščil celo 20mm. In ne spreglejte premium zlatih zavornih čeljusti
Lepo. Spredaj bo z 20" na Knap sedaj, ko je znižana. Bo šlo na mm. 😊 Zadaj pa bo kljub ET 45 izgledalo carsko. Nič bat. Široke gume naredijo svoje. 😉
Bodo pa zlate čeljusti še boljše izpadle na tvojih novih črno-poliranih feltnah.
Mislim, da bi šlo tudi to a bi izgledalo res mogoče malo too much. Bi imel takoj kake bmw je na riti, ki bi mislili, da imaš V8 motor. Fi 100 je kar v redu. 😉
Carpro pravi okvirno 400€ z davkom in dva dni si brez avta, s tem da je 50:50 če ga lahko sploh dela zaradi elektronike. Baje je dost težko dobit neke načrte in parametre če sem ga prav razumel.
Mislim, da se ne splača dosti eksperimentirati glede tunerjev. Tunerc ima največ izkušenj prav z japonci (honda, Mazda) in jih je že kar lepo število naredil.
Jaz hočem, da je narejeno za prav in da pozabim na to, da je bo kaj delano na elektroniki. Ne pa, da se vračam vsak mesec nazaj, da kaj pošraufajo. 😬
Za tunerc sem slišal, da ti motor dobesedno "uglasi", tako, da dela optimalno in posledično naj bi zaradi tega tudi manj pil.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
A jo boš dal barvati? Tukaj imaš razlago, če ti bo kaj pomagalo v angleščini.
"Removing the chrome and black lip on the trunk . .. To remove it, there are three caps on the underside of the ledge. They are very noticble and just use a flathead to pop em off and use a socket wrench to do the bolt inside. Once those are off, it will take some wiggling to get the chromed ends out. They are clipped at two points, one near the end and one in the middle. I haven't found the surefire method to easily remove them so I just wiggled it till it came loose and bingo, it came off. Also, you might have to remove your license plate frame if it is bulky and prevents the downward/outward movement
Povezava za deljenje
Deli na druge strani