Lahko zrihta, edino ameriski modeli Mazd6 imajo 2.3 motorj in Injen dela CAI za ta model. Mogoce je kaksna razlika med motorjema in postavitvijo sesalnih cevi.
Ta motor je odlicen za tuning. Turbina bi bila kar dobra izbira. Pricakujes lahko okoli 250KM iz 1.8 motoja.
Cene pa od 3000 EUR naprej za tak poseg.
S kompresorjem je vec dela in manj "konjev". Osebno bi raje izbral turbino.
Atmo tuning, obdelava glave motorja, nove odmicne, sportni izpusni kolekotr in izpuh, elektornika.
Ko se vse sesteje smo spet blizu 3000 EUR.
Pri nas smo naredili ze kar nekaj takih predelav tako da sama izvedba ni problem.
Pozdravljeni!
Imam Mazdo MX-5 1.8 (143hp) letnik 2001. Zanima me koliko bi se dalo maksimalno iztisniti iz tega motorja in s katerimi posegi. Ob predpostavki, da motor ostane isti...
Obstajale naj bi nekako 3 opcije tuninga.
1. Namestitev turbine. Kolik?na bi bila pridobitev mo?i, za kak?no ceno, kaj vse bi bilo potrebno poleg tega ?e zamenjati?
2. Namestitev kompresorja. Kolik?na bi bila pridobitev mo?i, za kak?no ceno, kaj vse bi bilo potrebno poleg tega ?e zamenjati?
3. Zni?ati glavo, ??nekje sem prebral, da je mo?no pove?ati prostornino motorja??, ve?je odmi?ne gredi... Kolik?na bi bila pridobitev mo?i in za kak?no ceno?
Verjetno pa bi se mi spla?alo ne glede na to, katero od teh mo?nosti bi izbral zamenjati izpu?ni sistem, namestiti kvalitetni zra?ni filter, ki bo zajemal hladen zrak, zamenjati zavore s kak?nimi bolj zmogljivimi.
Kako je z vzdr?ljivostjo sklopke?
Kak?en vpliv imajo na obna?anje vozila distan?niki? Je to bolj styling ali tuning?
?el bi tudi iz obstoje?ih 215 17'' na 225 18''...
Kako je s homologiranjem teh predelav?
Zanima me ?e tole. Model MX-5 2.5 (nekje od letnika ??2001->2006??) ima na prednjem odbija?u ?e vgrajene meglenke, prednje lu?i imajo le?o. Zanima me ali pa?ejo tudi na mojo MX-5?
CAI si naredis sam za 100 EUR. Treba se je znajti. Ce ta kaj zanima vprasaj. Imam MX-3 V6 ze skoraj 15 let.
Sklopka stane toliko kot vsaka druga sklopka. Za menjalnik pa se itak ne dobi aftermaket delov.
To se strinjam, da je ?e v za?etku bolje vzeti malo mo?nej?i avto, kot pa predelovati ?ibkej?ega.Problem je le v tem, da sem do sedaj na?el le '92 V6, o novej?ih pa ni ne duha in sluha .
So me pa malo presunile cene, ki jih zahtevajo za nekatere Aftermarket dele. Mi lahko povete, zakaj zaboga stane Injen cold air intake za mazdo mx3 V6 300$ ?? Da o kakem posegu na podvozju oz. prenosih
(menjalnik, sklopka itd...) ne govorim. Pa ne, da bi sedaj rad zapravil par K? za 15+ let star avto, samo res mi ni jasno zakaj imajo tako skyhigh cene. ni? ?udnega, da ameri?ani zapravijo ?e 50-100% cene avtomobila za nadgradnje.
Saj tako predelavo sesalnega sistema sem imel v mislih. S tem da vecina montira zracni filter tocno pod havbo in vlece res vroc zrak v motor. Tako ima se 10KM manj.
Za 500 EUR se da marsikaj postoriti. Celo prodajam ene sportne kolektorje za ta motor. Poglej v male oglase.
@mazda MX
A je tu kaj razlike ?e je to obi?ajen (k&N and Co.)?portni filter in cold air intake? Vem sicer, da naj bi hladnej?i zrak pripomogel k "pove?anju" mo?i a mislim, da pri tako nizkih mo?eh nima ravno vpliva. Pa ?e koliko bi okvirno stala taka predelava (do 1000? ali ve?) sistema ker imam zaenkrat precej omejen prora?un .
Vecina V6 jih ima ze prroti 300.000km ali vec. Se posebej ker so to 15 let ali vec stari avti.
Za povecanje moci 1.8 V6 motorja, zamanjes izpusni sistem s sportnim, das vecjo loputo plina, sportni filter zraka, ki bo vlekel direkt hladen zrak in 150KM je tu.
Ponavadi se je za merjenje uporabljata dva prenosnika. Pred tednom dni se je postavil nov namizni PC ter "big screen" ekran. Na ta PC se je nato posnela najnovejsa verzija programa. (nekaj v tem stilu, nisem jaz to delal). Kot kaze ta nova verzija programa ni pravilno kalibrirana.
Se malce bi popravil tvojo matematiko, ce dovolis :-)
139 x 1.12 = 155.7
142 x 1.12 = 160
Navor se prav tako poveca za 12%. Kakrsenkoli ze je, In kot tak je pravilno izmerjen.
Nedolgo nazaj sem dal meritev najnovejse Mazde6. Original in chipane. Zanimivo za primerjat.
Nekaj avtov na zacetku je bilo izmerjenih na napacnem programu.
Povprecno je bilo za 12% premalo "konjev", tisti ki so potem se ostali smo jih izmerili se enkrat in je bila konjaza kot je bio predvideno. Kdor zeli se lahko najavi in se bo se enkrat izmerilo s pravim programom. Seveda brez katerihkoli dodatnih stroskov. Okvirno pa je 12% dovolj dobra stevilka za popravek meritve, ki ste jo dobili.
Nekaj primerov pravilnih meritev:
Mazda 323 1.5 s sportnim izpuhom 93KM.
Citroen AX 1.4 GTi 101KM
BMW M3 (3.0) 290KM.
Subaru Impreza WRX s sportnim izpuhom 235KM
Honda Civic VTI s sportnim izpuhom in brez kat 163KM.
Vsi ostali so bili malce prevec predelani. Turbo avtomobili pa seveda pri tako nizkih temperaturah dajo malce vec od sebe.
Temperatura zraka priblizno 10 stopinj. Se pravi kar ugodno.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
MS lahko krmili vse. Vsaj na moji Mazdi to dela :-)
Povezava za deljenje
Deli na druge strani