Kva vse so ljudje pripravljeni storiti, kupiti, ali vr?t na avto da bi se kdo obrnil za njihovo karjolo.
No ampak vseeno tole zadnje je res za lastni u?itek saj se sli?i samo v avtu in ni za razkazovanje naokrog kot recimo tona plastike nave?ene na vseh koncih in krajih.
Men se zdi ?ist fora za kak?no darilo sploh, ker ima za marsikoga ?e drugo uporabno vrednost predvajalnika. :ne vem:
jaz nimam rx8 ampak kliota nascijem tut v moskvicu tko da kerkol avto bo dober
Sej nisem rekel, da jo ima?... si jo bo? pa pa? sposodu. Al pa pla?a? enmu z RX8 stro?ke, da ujame Symona... itak bo pa pol Symon teb vrnu denar, ?e ga bo z RX8 ujel. Lohk pa tud Moskvi?a dobi?, ?e misli?, da bo to dovolj.
tvoj clio rs je cist dovoli(in na dolocene proge tudi hitrejsi od megane).ce te bo kdaj na kaksna proga rx8 dohitel te vrnm nazaj denar za track day pa bencin
verjamem na polno.se vidi ahahahahahahahahahahhahaha
?ak komu zdej? ?e bo? to ponujal bo lahko ?e zanala?? z gasa stopu - dejmo glih kontra. ?e Symona z RS-om ujame RX8 Symon pla?a ?oferju v RX-u benz pa ?tartnino.
Ampak tak duel bi ?el pa tud sam pogledat tko, da rokavica je vr?ena pa da vidmo kdo ma jajca.
Poraba pa je tudi v?asih kr sme?en pojem, npr. kolegica iz Avstrije tanka pri nas v SLO in pravi, da naredi z enim tankom 100 km ve?, kot ?e tanka v Avstriji, en kolega pa trdi ravno obratno, pa oba tankata nafto. Sam tudi ve?inoma tankam v Avstriji in ne vidim razlike v porabi med na?im in avstrijskim gorivom.
Hehe sej bo? ?e tepen... tud klele na forumu imamo take prista?e avstrijskih goriv, ki so baje nezemljsko bolj?a od slovenskih.
Sicer pa, zakaj za vraga bi dajal BOV na dizla ker je sli?ati sme?no. Najprej po mo?nosti un traktorski dizel zvok potem pa BOV kot, da bi imel ne vem kak stroj. Zadeva je zame pribli?no tako nesmiselna kot "?portni" lonec na 1,0. Ropotalo bo ?lo ne bo nikamor, na koncu bo? pa ?e ?rtev posmehovanja.
Zakaj bi ?akal do pomladi, ?e ravno zaradi praznjen zalog lahko dobi gume ceneje. Pol leta starej?a guma pa tud ni problem.
?e govorimo o F1 GSD3 (smrekca profil) je te?ava z obrabo le v primeru premalo napolnjenih gum in tele zahtevajo res precej?en tlak - jaz sem jih imel na 3.0 bara in je bila obraba enakomerna ter sem naredil z njo skoraj 40kkm.
Obvezno mora bit nastavljiv... ker ?e ne bo? preklel vse ?ivo saj tisti, ki so nenastavljivi fliknejo do konca vbrizg in zarad premal zraka zadu?i motor. To je pri polnem pospe?evanju recimo v drugi ali tretji od 2000 -4500 obratov.
Zato vzame? nastavljivega, da najve?ji efekt doda v mal vi?jih obratih, kjer res potegne. Na?eloma je ?e fino ravno zarad tega, da 99,5% vo?nje p-box ne igra nobene vloge in ne vpliva na delovanje motorja, ?e pa rabi? mo? je pa vedno na voljo tiste parkrat, k je treba pri prehitevanju al pa kak?nemu olimpijcu pokazat pri pospe?evanju iz cestninske, da tisti ?tirje krogci le niso uber alles.
Primerjavo MPS vs 330xd bi ?e moral prilepiti, da bi bil Ajvar ?ist zadovoljen, ?e se gre v dvoboje z diesli. Razlike skoraj nobene razen pri medpospe?ku v dolo?enih prestavah, kar pa sploh ni reprezantivno zaradi razli?nega prestavnega razmerja, kjer enmu pa?e ta prestava, pri drugem je pa ?e previsoko zaradi recimo dalj?ega menjalnika.
Ej opa miki, mima zadnjega modela 335D, mislim da je letnik 2005, kar je primerljivo z mojim, novi so itaq adijo.
Pa lepo prosim da poi??e? 335D xDrive, ?e bi rad primerjal 1:1.
Huh, po moje bo? te?ko na?el 335d xDrive, ker ne obstaja vsaj kolikor je meni znano. :ne vem:
Pa tudi 335d prej?nje generacije (e46) tudi ni bil narejen. ?ele od leta 2006 v zdaj?nji e90 prefacelift verziji je notri ta oznaka motorja in ima ves ta ?as do danes enako nazivno mo? kot jo je omenil madmax.
Upam, da nisem kaj pobrkal glede na to, da nisem glih BMW fan ampak mislim, da je to to.
Glej ga no... stock proti stock ne pa to, da ma? ti ?e ?ist upgradanega in ima ziher ?e kakih 300KM al pa ?e kar precej ?ez. Da? 335d ?ipirat pa bo tud imel 320-330KM in preko 600Nm navora.
Sej se ne gremo klele nek pissing contest ampak tko kot prav MadMAx bodimo realni ne a tako kot honda?i, ki so ?e vedno prepri?ani, da bolj?ih avtov od Hond ni.
Pa kje si ti zdej najdu tale kontejner Q7 primerjat z limuzino. :ne vem:
Q7 je sam po sebi te?ek kot slon in sicer ve? kot 2300kg. Pol pa ?e nalo? poln avto ljudi pa si bliz 2700kg zdej pa to premaken z 230konji. pol pa ?e ?tirikolesni pogon zamori pa veliki pre?ni presek in ?ist v kurcu aerodinami?ni koeficient, ki je tam nekje pri 0,37 v primerjavi s tvojo limuzino, ki ga ima pod 0,3.
Takle 3.0 Q7 je primerljiv le z limuzino nekje pri okoli 150KM in ni? ve?. Po klancu navzgor ga stresem ?e jaz (sprobano) brez te?av, ker tam je pa te?a ?e dodaten minus.
Da bi se vsaj pribli?al (ampak res sam pribli?al) primerjavi MPS-ke bi moral vzeti TDI 4,2, ki ima svojih 320KM.
samo da mi po 20 dneh ?e crknejo?a nimajo ledice dalj?o ?ivljensko dobo?
?e ma? prej?nji model ?estke so pozicijske skupaj z dolgimi lu?mi in ?e dolgo ?asa vozi? z dolgimi si ledice pregrel in ti lahko zarad tega crkujejo. :ne vem:
Po moje bi bilo najla?je izmeriti upornost ?arnice in temu primerno velik upor zvezat na ledico, ki sama skoraj nima upornosti.
Ker nima upornosti je pa? preslabo breme in lahko zazna kot da je ?arnica crknila in tudi rele za pri?iganje in uga?anje ?migovca ne zna pravilno frekvenco utripanja vzpostvit saj je nastavljen na to?no dolo?eno obremenitev in ?e crkne ?arnica ali pa se jo zamenja z ledico se frekvenca utripanja bisteno pove?a (tolk kot ?e zmore rele hitro preklapljat.
Deluxe, ti se to lahko gre?, ker ima? navadne lu?i tako, da ni panike uporabljat avtomatiko, ki bi preklapljala med dnevnim lu?mi in zasen?nimi - predvsem je to zelo kriti?no pri xenonkah, ko se pelje? skozi tunele, kjer je konstanto vklapljanje in izklapljanje ?arometov.
Jaz sem to misel o dnevnih LED lu?eh kar malo opustil ravno zaradi xenonk, ki jim zaporedno pri?iganje in uga?anje ravno ne prija najbolje.
Hehe, ?e eden, ki ne verjame in bo raje sprobal v lastni re?iji.
Glej ne zamerit, ker se mal hecam sam na tem forumu je bilo ?e kar nekaj ni?anj ?estic in velika ve?ina ni upo?tevala nasvetov, da bo mo?no zmanj?ana uporaba avtomobila. Zelo hitro so vsi tisti avto nazaj dvigovali na prvotni nivo.
Verjemi pa da s serijskim podvozjem pri ?estki zatakne? za marsikateri robnik, podrajsa? spodnji rob odbija?a pri prehodu v gara?no ipd.
Poleg tega, da ima avto dolgo medoosno je sposnji rob odbija?a izredno nizek in kar precej pred kolesi kar pomeni, da zarije? po tleh predno sploh re?e? keks.
Jaz sem dostikrat preklinjal pa sploh nisem imel ni?anega avtomobila tako, da pri Mazdi 6 velja samo eno in edino na?elo - ?e ti je avto namenjen za vsakodnevno uporabo (v pravem smislu besede) se izogibaj ni?anja, ?e pa ti je avto bolj t.i showcar pol pa ni panike.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
tole je ?isti oblikovalski kiks
Povezava za deljenje
Deli na druge strani