da nekdanji vajenci, ki so neko? kupovali tehnologijo so danes lahko u?itelji saj se z vzdr?ljivostjo in zanesljivostjo vrivajo na podro?je ,ki ga ljubosumno ?uvajo japonske znamke kot recimo Toyota in Mazda.
?e vedno so vajenci. V ve?ini uporabljajo ?e preverjeno tehnologijo, ki ima ?e odpravljene za?etne te?ave. Majhen zaostanek za top teh sploh ni slab - podlaga za zanesljivost je bolj?a. Itak pa nova top teh saks, ker skoz neki crkuje.
...ma vrag po vsem tem...najboj?e bit brez ko se tak vsi samo povprek ?infajo
Kva se sekira? :ne vem: vozi? kar ti pa?e oz. kar misli?, da se ti spla?a majo pa vsake o?i svojga malarja. Moj je ?rn
Mazdine motorje je neko? po licenci izdelovala KIA za v svoje avtomobile. Dandanes pa ne bi bilo ni? posebej ?udnega, ?e bi se zgodba obrnila in bi Mazda recimo dobila kak?en Hyundai/KIA motor pa naj se sli?i ?e tako bogokletno.
KIA je zakon Sem kupu zobat jermen s ?ponarji - komplet cena 12kSIT s popustom 9kSIT kako to? Ker je isti kot za KIA pride - go KIA go KIA go KIA
Porabil sem 68 litrov plina in 4,3 litre bencina, kar pomeni stro?ek na prevo?en kilometer cca 12.5 sit (dodal sem ?e teko?ino za hlajenje ventilov, ki se porabi po cca 1000 litrih plina).
Torej ob takem na?inu vo?nje, bi me 1000 km stalo 12500 sit, prej cirka 20000 sit
Wow pa to je enkratno. Pa ?e manj onesna?uje? okolje. ?e bi cel svet uporabljal plinski pogon, bi se izpust ?kodljivih plinov iz avtomobilov v ozra?je zmanj?al za 70 do 90 % ?koda, da to na?a vlada (in ve?inoma tudi druge po svetu) ne podpira v smislu olaj?av pri zavarovanju ali dohodnini ali :ne vem:
Svetle izjeme pri podpiranju plinskega pogona so predvsem Nizozemska pa tudi Italija in Srbija
To mi deli stari ...stari Mazdini Turba?i so zakon ...to teli k nove/novej?e afteke furajo sploh ne vejo kva je zakon ...?elim ti veliko uspeha ...pa poro?aj...
Hm....ma kaj ni point lih v tem da more bit ?im manj explozij??? Torej da je samo ?isto izgorevanje...??
Al pa sem spet malo zabluzu!
Ne, mo?nej?a kot je explozija bolje izgoreva bencin-->?istej?e je izgorevanje...
Glej ?e bolj explodira-->bolj potisne bat-->bolj se zavrti ro?i?na gred-->bolj se vrti menjalnik-->bolj se vrti-gre ALU feltna-->bolj gre avto .
Podobno pridobivamo mo? s turbino. Turbina stisne zrak na manj?i volumen tako da lahko da? v izgorevalni prostor ve? bencina ob enakem razmerju zrak-bencin (14:1)-->mo?nej?a explozija...bla, bla...In v tem je ves point-->v mo?nej?i exploziji!
Res je, da pri turbini za enako mo? ali hitrost ne potrebuje? toliko toliko explozij (obratov) to pa zato, ker so le-te mo?nej?e!
Aja pa ?e to. 100 oktanski bencin pove?a mo? explozije za 2-3%(glede na 95okt), turbina pa za 20-50%.
Ne vem je kaj narobe z mano ali pa mojim avtom, ker ?e 90 kkm tankam 98 oktanski benz, zdej sem pa pre?altal na 100 oktanskega in ?e vedno gre ko pr... ? :ne vem:
...gre ko pr... ? Ne ?tekam. Ko pr norcih? Full dobro verjetno :ne vem: ?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Sex, V6 and Rock 'N' Roll
Povezava za deljenje
Deli na druge strani