Skoči na vsebino
Drion Power
Napisano

A dj ne pribijite, Deeyan daj mal misli s svojo glavo. ?e bi bilo to tako enostavno bi to imeli ?e vsi avti. Vse znamke se hvalijo s porabo in ?e bi neki takega pomagalo, da bi imeli ?e tisti deci manj porabe ne bi imeli blue motion in podobnih for, ko se matrajo, da zni?ajo porabo za tist deci.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Bov off ventil
Napisano

Saj sem ti povedal kaj je in to tudi ?e ni bilo menjano. Da je ma?ini vro?e itak ve?, potem se pa zgodi kaj takega. Parkrat pregreje? pa ma? sranje. Simptomi so pa kot pri mojemu SXu.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Bov off ventil
Napisano

poleg tega, ampak me ?edalje bolj vse skup odbija, da bi ?e sploh kej delu sramezljiv

 

A se spomni?, ko si pisal, da te ne bo minilo in smo govorili druga?e? :bravo:

 

Una rde?a je fajn, M3 ?pregli pa turbo. :P

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Bov off ventil
Napisano

Smiselno iz stali??a cene 105% ne. Dra?ji kolektorji in cel sistem, dve turbini, dvojne cevi, intercoolerja po mo?nosti. To je dobro le dokler je serijsko, da dela? nekaj aftermarket se jaz ne bi spu??al. Pravzaprav je v tem primeru V6 nadle?en ravno zaradi prostorske stiske. Jaz bi na tvojem mestu dal ZE odmi?ne. Pogojno bate, ?e si pripravljen se?i v ?ep za delno generalko, ker je treba odpreti motor. Izpu?ni kolektor ima? ?e po?timan, edino remap ?e pride v po?tev pa fura? kar ima?. Jaz sem se tudi ?e sprijaznil, da ne bo poceni tuninga pri RSu. SX je bil turbo, malo tu, malo tam pa je bilo 80-100 konjev ve?, pri N/A je vse bistveno dra?je.

 

Pa ko smo pri tem, homologacija itak odpade.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Bov off ventil
Napisano

Da ne me?ate vi to z wastegate ventilom? Ko turbina dose?e dolo?en tlak med vo?njo se odve?en zrak sprosti direkt v avspuh in zato je sli?ati uno sssssssss pri polnem plinu. Poleg turbine seveda. Se pa da tut wastegate spimpati. Namesto, da gre zrak iz wastegate v avspuh se ga spusti direkt ven. Ko pride avto na poln tlak se loputa odpre in se na polno dere, skoraj tako kot VTEC samo huje. :P V UK je marsikaj dovoljeno ampak tudi tam je tako imenovan

. Tako hudo je. :hudicek: ?eprav pod boostom je tih ampak je pa potem druga skrajnost.

 

Wastegate speljan v turbino (sicer aftermarket izvedba kar je jasno):

Objavljena slika

Screamer pipe napeljan direktno v tla (una cev ob avspuhu):

Objavljena slika

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Bov off ventil
Napisano

V bistvu imajo nekateri recirc valve in zrak zaokro?i po sistemu. ?e da? aftermarket BOV ra?unalnik najbr? zazna izubo pritiska in gre zato v safe mode. Sem ?e sli?al, da se dogaja.

 

Sicer pa, zakaj za vraga bi dajal BOV na dizla ker je sli?ati sme?no. Najprej po mo?nosti un traktorski dizel zvok potem pa BOV kot, da bi imel ne vem kak stroj. Zadeva je zame pribli?no tako nesmiselna kot "?portni" lonec na 1,0. Ropotalo bo ?lo ne bo nikamor, na koncu bo? pa ?e ?rtev posmehovanja.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Bov off ventil
Napisano

Kot sem napisal, odvisno od ra?unalnika. Nekdo je to dal na dizla in je ra?unalnik zaznaval boost leak in je ?e se ne motim ?el v safe mode.

 

Onesna?en od oljnih hlapov, ki kro?ijo ponavadi iz glave motorja v sesalni takt. In dostikrat je sesalni del turbine masten od olja, ker se pa? z leti cel sesalni del posvinja od teh hlapov. Kar reci Lu?ki naj pohodi gas in spusti ti pa vohaj kak zrak pride ven iz BOV. :P

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Bov off ventil
Napisano

Blow off valve (v nadaljevanju BOV :D ) na serijski avto je ve? ali manj bedarija, na dizla pa sploh. Sicer pa, ?e bi malo pobrskali bi tule dobili vse odgovore.

Serijsko je vse recirkulirano zaradi bolj?e odzivnosti in zaradi emisij (ker bi od turbine onesna?en zrak ?el v zrak kot pri BOV-u). Dosti avtov je temu primerno sprogramirano in je z dodanim BOV potem samo sranje ker se ra?unalniku me?a in zaznava, da nekaj ne ?tima. Ko se gre? pa tuning je pa v?asih fajn, da se ga montira. In ne, se ga ne naveli?a?. :P

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Dyno day
Napisano

kako pa on ta pere??ek ustavi????

 

Pri svojih 800 kg ni tak problem. Tale je ?e kar dostikrat bil na drag raceu ?e se ne motim. Najbolj je bila fora ko se je pripeljal pa jaz njemu "tole je pa turbo a?" Pa on presene?en kako vem. Hja ?udno, saj se sli?i, da nekaj ne ?tima. :hudicek:
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Dyno day
Napisano

Ti raje poglej sliko dneva na RTV :hudicek:

 

Pa ti si za svetom, to sem ?e jaz tule objavil. Pa Rider verzija bo za UK, na?a bo imela ime Angels & Demons.

 

Tisti moj graf, ki je pokazal 160hp je ?e s CAI...brez sploh nisem meril. Uklopkotovo sem peljal en krog na sre?anju in itak da sem ?util razliko, ker avtomobilu se dejankso "utrga" od 3000rpm naprej....zato mi je tudi ?udno da tako malo poka?e na valarjih.

 

Vem, da si imel CAI. In to, da se avtu "utrga" v primerjavi s tvojim se vidi iz grafa, ko krivulja mo?i in navora fajn posko?ita. Kar poglej kako gre tvoja krivulja pri 3500 obratih in kako aktualna Uro?eva.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Dyno day
Napisano

Kdo bi vedel. :ne vem: A si ti sploh pogledal prirastek v primerjavi s tvojim avtom? Oziroma tudi njegova prej?nja meritev brez kolektorja je bistveno slab?a. Avto ima ?ez celo obmo?je bistveno ve? konjev in navora edino zgoraj ni nobenega prirastka. Vseeno pa avto vle?e do blokade ker tako la?je diha pri maksimalnih obratih. Tako, da kar hitro zmontiraj, ne bo ti ?al. ;)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Dyno day
Napisano

Za za?etek: Dol?an sem opravi?ilo Mazdi mx. ?tevilke so bile res slabe in je izpadlo ?udno, da bi imel avto lahko po ?portnem izpu?nem kolektorju in odstranitvi katalizatorja manj konjev. Vendar nama z Uro?om firbec ni dal miru in sva dala tudi prej?nje rezultate v excel ter bila presene?ena. Po rezultatih sode? je motor pridobil v dolo?enem obmo?ju blizu 20 Nm in hp. Ve?inoma je najve?ji prirastek med 3000 in dobrih 6000 obratih. Sama krivulja v srednjem obmo?ju je bila pri?akovana ampak zanimivo je, da na vrhu ni nobenega prirastka, je pa vsaj maksimalna mo? do blokade.

 

V glavnem zelo zanimivi rezultati. Uro? je bil ?e 3x na meritvah zato so njegovi rezultati o?tevil?eni. hp so onjenica, tq je torque (navor). Se pa vidi, da bi zdaj Uro?ova Mazda kar lepo uhajala serijski (oziroma tudi Gregetovi)

Objavljena slika

Torej:

Mazda mx ali se da vstopiti v Mazdin ECU in preveriti (z wideband?), ?e mogo?e enostavno nad to konjeco no?e ker je mapa ?e ?isto mimo v primerjavi z original motorjem? Da se je pretok tako spremenil, da ECU ne more ve? korigirati. Ker pri 2. meritvi je mo? ravno na vrhu ?e posko?ila, zdaj pa v istem obmo?ju bistveno slab?e raste, oziroma se po?asi izravna. Predvidevam, da bi z mapiranjem glede na trenutne predelave lahko pridobil ?e nekaj konjev in navora.

 

 

Tule je pa za foro primerjava z mojim biv?im 100NX GTi (merjeno na va?ih prej?njih valjarjih kot Mazde prej) in meritev od Clia na drugih valjarjih. Slu?ajno imam kar nekaj grafov doma. Zanimivo je, da je Cliotov motor do 5000 primerljiv z Mazdinim, potem pa se mu pri 5000 obratih za?ne dogajati.

Objavljena slika

 

Se opravi?ujem za velikost grafov ampak so vsaj bolj razlo?ni.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Dyno day
Napisano

No?em pametovati ampak potem sumim, da je problem prevro? zrak? Impreza, ?e je kolikor toliko OK mavita tut ne bi smela zakuhati ali karkoli se je zgodilo. Me res zanima koliko bi zdaj stock Mazda 3 GTA pomerila.

 

Pa ponavadi se je merilo v 4. prestavi tako, da to mi tudi ni ?isto jasno. Saj nima veze, ?e rabi malo ve? ?asa, da se zavrti. Ali ima, zaradi morebitnih ?voh ventilatorjev, da ne bi kaj zakuhalo? :unsure:

 

?e so bili pa prej?nji valjarji nenatan?ni zato, da so bile stranke zadovoljne pa grdo od vas. Sploh glede na to, da ste trdili, da so to?ni. Bolje biti razo?aran kot imeti neke ?alabajzarske rezultate. :ne vem:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Dyno day
Napisano

Toliko za orientacijo. Mazda3 GTA 2.0 malo porihtana pa 160KM.

Razlo?i mi kako je lahko na starih valjih isti avto prej pokazal 167 konjev, zdaj s ?portnim kolektorjem in brez katalizatorja pa kar 7 konjev manj? :vskalo: In avto zdaj gre bolje (na isti ravnini dobi ve?jo hitrost kar je zame realna meritev, da avto bolj gre) tako, da no?em odgovora, da ima manj konjev kot prej. Potem so prej?nji valjarji lagali toliko, da je ta avto z CAI, odprtim avspuhom imel koliko konjev, 153? :rolleyes:
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Dyno day
Napisano

Mene pa zanima kok je ta dyno test "naporen" za avto oziroma ?e je to star avto (tko kot moj :D ) a bo pre?ivel? :ne vem: :ne vem:

 

Me zanima kok konji?kov ?e vle?e pr men. :)

 

Ni? bolj kot ?e ga na cesti zavrti? do blokade. To je namre? vse kar se stori.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Dyno day
Napisano

V glavnem, ce nobena Mazda ne bo pokazala vec kot tale Renault bo bolj svoh :-)

 

 

Owned. :hudicek: Mazda (?al) trenutno sploh nima ni? konkretnega ve? na trgu. RX serija je bolj sama sebi namen (ohranjanje wankla toda za ceno velike porabe obenem jo izgleda matrata zanesljivost in posledi?no ohranjanje cene), 3 MPS je v svoji konkurenci hitra le naravnost in ni za resno teranje, MX-5 je pa sicer super avtomobil?ek ampak tudi ni? ve? kot avtomobil?ek, torej igra?ka, ki jo ve?ina ne more imeti kot drugi avto.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.