Najla?je-ceneje je ?e vgradi? smart turn, ta ne jebe al je al ni pravo breme-?arnica gor priklopljena in skozi dela enako, pa ?e jeba?ki 3X utrip ima?, kot ga majo ?vabi.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
da se bo ?timalo kar se ma in ne da bom kupu mps da jo bom spravu na 300 konju
Na 300 konjev se ne spla?a, ker z minimalnim stro?kom pride? krepo ?ez.
Je pa vpra?anje kaj pol po?et z njimi ?
ma to je pa? za moje veselje , najbr? nimam kam s ke?em porabo mam pa 7L /100 km
Js pri svojih 260 ?rebci, pa tam nekje do 9,8, normalne vo?nje(10-20 ?ez omejitve , pa seveda vsakodnevno "malo" hitrej?e speljevanje,..), ?e "malo" bolj preteram pa ne pridem do 11 na rezervoar.
Vpra?aj se kdo porabi veliko in kdo malo, upo?tevaj ?e te?o in pol ......
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
no nouga avto si ne bom in ne morem privo??it k sm ga lih dobro kupu, menju sm f.zraka od k&n in avto gre za moje potrebe kr uredu, rabu bi pa malo ve? posko?nosti in mislim da 100konju ne bi blo te?ko najti
Prevod ?
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
vidim da ste vsi tak na teh android in ostalih navigacijag, mene pa ?e vedno mu?i, ?e bi se dalo usposobiti originalno navigacijo v 6ki do letnika 2005
Js sem raje zamenjal letnik, na tega kjer navi dela BP.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
?e je ve? zraka je me?anica bolj revna in to lahko privede do cukanja, ker to nima veze s turbom ali pa kompresorjem, kjer zrak tla?i? pod pritiskom oziroma mu ve?a? gostoto glede na volumen in s tem ve?a? mo? saj lahko v enem taktu izgori ve? goriva kot bi ga sicer. Bigger explosion - more power.
Kakorkoli ?e, pri atmosfercu lahko spravi? not tolk zraka kot ga pa? sam potegne in tudi tale "?ude?ni" dodatek tega ne more spremeniti. Lahko pa goljufa? pri vbrizgu, MAF senzorju, lambdi, ECU-ju pa ?e kje sam slej kot prej pade? ven iz optimalnega delovanje in pol pade v kak checkengine zasilni program ipd.
Ja in pri turbaku naredi? prerevno me?anico in si potem pe?, ker bencin hladi zgorevalni prostor, premalo bencina premalo hlajenja in potem so najmanj luknje skozi bate ker jih dejansko stopi.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
se prav ?e da? ta LSD notr namest originala .. in pa da ti avto takoj za?ne v ovink vle?t .. lahko kanej za?ne? zavirat? .. kako pa vpliva na "podkrmarjenje" avtomobila
Vse kar se spremeni je da mora? volan DR?AT in ne dr?at, ker druga?e ga jemlje z rok da ti lahko prste polomi, ok to sem probal pri dikalnikih ki so extrem.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
?e se pokvari, bom dal ali naredit 6 krako v Sinter, ali pa nabavil eno hudo, da bo mir.
Tiste iz sinterja so mi do sedaj v ?tirih avtih slu?ile odli?no, le malo grobe so bile, ker so bile 3 krake. 6 kraka je pa dosti prijaznej?a pri speljevanju in ne zatuli, kot da si prerezal zmrznjeno bedro na cirkularko
Tle je sama sklopka ?e najmanj?i problem,-stro?ek, vztrajnik je pa j????ba.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani