zavesice pusti kot so,edino z regeneratori za plastiko jih lahko prema?e? da po?ivi? barvo.?e bo? kromiral ali pa barval,ti bo to spokalo posebej pozimi.Glede karbona pa ?e bo? kje potem zahaklal, bo? zlomil ali pa ukrivil plo?evino kje je pritrjeno.Edino mogo?e bi se obneslo ,da da? bolj na debelo plastik primer,pa potem gor kako elasti?no barvo(dvokomponentno).
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
samo turbina je draga kot kompleten sistem.Dobi? poceni varijante,samo niso glih najbolj?e za motor.Pusti kot je, daj gor kaki ?porten filter,pa izpu?ni lonec da dobi? bolj?i zvok ,pa je.Odzivnost bo dosti bolj?a.
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
denar sem ?e dal vnaprej,tak da zaj je kaj je,fedre sem ?e dobil.Tako slabe pa tudi ne morejo biti glede kvalitete, saj jih tudi uporablja N grupa v rallyiju.Ko jih bom gor zmontiral, bom poro?al o legi avtomobila.
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
prodaja odzadja za ?tevce, sprintane kvalitetno za 30 dolarjev komplet, ?e pa se ti kateri pri monta?i uni?i ali kaj podobnega pa lahko ta del dodatno kupi? za 10 dolarjev.Na e-mail ji napi?i da ?e ti lahko po?lje slike da bo? videl kak to sploh zgleda.Jaz sem poslal e-mail, da vidim kak je to, ko dobim prilepim slike.
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
Zato pa v bodo?e ?e bodo kje meli kaj na zalogi bom kupil,?e pa bo trebalo naro?iti pa vem da se tedni spremenijo v mesece.Enako se je dogajalo ,ko sem nekaj naro?il iz autostyle kataloga(najve? 2 tedna so rekli), zavleklo pa se je na 3 mesece,vendar potem nisem hotel meti.
Ne vem kaj je kaj s temi ?akalnimi dobami v tujini.
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
danes bil tam ,pa ?e v a3m sploh niso dalje naro?ili, in to po enem mesecu pa 2 tedna.Sem se raz*****l in rekel da nebom mel feder od njih pa gotovo in tudi ve? pri njih ni? ne kupim.Tak da zdaj ?e zaenkrat ne bom spustil avta.
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
to ?e gre, jaz mislim tudi nekje tako spustit (fedre so za 4cm spustit,tak pi?e).sem pa mel na nekdanjem avtu Hyundai accent od tal pa do podna 6cm,pa sem moral paziti ,tudi ko je bila cesta malo valovita sem spodaj potegnil, le?e?e policaje pa sem moral postrani prevoziti.
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
to sem ?e gledal ,samo z homologacijo so nekej jamrali da ni polek tuv pa da bi se dalo zrihtati.Samo ?e se ne bi potem ne more? homologirati ,zdaj ko smo pa v EU pa je vse bolj strogo.Koliko pa ma? najni?jo to?ko zdaj od tal ko ma? spu??eno ?
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
Mislim avto zni?ati za 4 cm, pa sem gledal apex vzmeti,tam ki mi jih zmontirajo dobim tudi homologacijo tako da mi ni treba iti na RTI ali v Lj na homolomo.Kaj menite glede teh vzmeti, eni na drugih forumih so zelo proti tem vzmetem, hvalijo samo eibach, samo so tiste precej dra?je.Govorijo da so se enim apex vzmeti posedle, sem jih mel na prej?njem avtu pa so bile cool.Veliko je takih ki ?e niso imeli ne enih in ne drugih pa samo govorijo ?ez dolo?ene znamke.Kaj menite kako bi se obnesle apex na mazdi 323C? jih je ?e kdo imel ?
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
zavesice pusti kot so,edino z regeneratori za plastiko jih lahko prema?e? da po?ivi? barvo.?e bo? kromiral ali pa barval,ti bo to spokalo posebej pozimi.Glede karbona pa ?e bo? kje potem zahaklal, bo? zlomil ali pa ukrivil plo?evino kje je pritrjeno.Edino mogo?e bi se obneslo ,da da? bolj na debelo plastik primer,pa potem gor kako elasti?no barvo(dvokomponentno).
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
Povezava za deljenje
Deli na druge strani