Skoči na vsebino
1.4 turbo
Napisano

Ni Mazda, je pa zanimiv projekt.

 

Citroen Saxo 1.4 75KM.

315KM po novem. Na max 2.85 bar. (tlak niha med 2.6 in 2.85)

Dobrih 280 (corrected) konjev na kolesih.

 

Objavljena slika

 

Turbina ima se rezerve, injektorji za gorivo tudi. Gremo dalje

 

Serijski motor (podlozena glava za znizano komresijsko razmerje), serijski izpusni kolektor. Turbina z odpada in predelani injektorji. Ter seveda Megasquirt.

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Miata MX-5 Tuning
Napisano

Na zalost tam ni nic uporabnega za MX-5. Samo turbina in izpusni kolektor. Kaj pa vecji injekotjri za gorivo, intercooler, predelana elektronika?

 

Ce koga zanima, lahko to priskrbim ceneje kot je tam.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Miata MX-5 Tuning
Napisano

Dobijo se odmicne za NA 1.6. Za NB 1.6 nisem 100% preprican da so iste.

Zamsnjas lahko izpusni kolektor, izpuh. Obdela se glava motorja, doda nov sesalni kolektor, nastavi elektronika.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Miata MX-5 Tuning
Napisano

Pri MX-5 ni ovir za tuning. NA, turbo ali pa kompresor. Lahko se navije motor z boljsimi odmicnimi, posamicnimi sesalnimi loputami in tkoa naprdj in dobis 160KM brez turbine iz odlicnega 1.6 16V motorja.

 

Nazadnje smo sraufali Fordov 2.0 16V (Ford in Mazda sta malce v sorodstvu in si dovolim omenit Forda na tem forumu)

2.0 16V brez turbine in 270KM. (avto ima 700kg, kako gre si lahko sami predstavljate)

 

 

Objavljena slika

 

Se video posnetek nastavitve elektronike na merilnih valjih

http://www.shrani.si/?2A/k8/2CMgPQ8H/fiesta-270.3gp

 

 

Lahko pa zmontiramo tudi turbino . Dosedaj predelanh ze kaksnih 10 avtomobilov na turbo od 200 do 600KM.

MX-5 1.6 zmore s pomocjo turbine 200KM brez tezav. Lahko tudi vec. 300KM je meja za serijski motor.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

mazda mx3
Napisano

Sportni filter prakticno ze v Intersparu na tuning oddelku. Pusti original filter tak kot je da ne bo problemov z motorjem. Razlike v zmogljivosti avta itak ni.

 

Drugace pa Remus prodaja zadnji lonec za MX-3.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

filtri
Napisano

Priporocam, da pustis ubogi avto tak kot je. Ce rabis dretje zvrtaj par lukenj v auspuh in bo ropotalo da bo veselje.

 

Razen dretja drugega efekta ne bo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Vzmeti
Napisano

Kok pa ?e ma? na ta na?in prevo?enih kilometrov in koliko ?asa? Zanima me ?e kje si jih kupil, katere in koliko si dal? Komu si jih dal zmontirat. Hvala za odgovor

 

Nekje 240.000km (sedaj 320.000km), 10 let, Eibach kupljeni na Mazda servisu kot original Mazda dodatna oprema za MX-3 . Zmontirano na servisu. Glede cene je malce dalec nazaj da bi se spomnil. Lahko pa vprasas na Mazda servisu koliko stanejo sedaj.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Vzmeti
Napisano

Ni problema, jaz imam Eibach vzmeti na avtu in je vse OK. Avto znizan v mejah normale.

Ce pa znizas avto za 5 cm je treba skrajsat amortizerje.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

RX-8 tunning
Napisano

V kaksen spletni iskalnik vpisi ta imena in bos nasel njihoves spletne strani.

 

se glede cene. Za 500 EUR kupis kaj za Clipta, toliko da lahko pokazes klapi pred lokalnim bifejem da se nekaj sveti pod blatniki. Za RX-8 se pod 2000 EUR ne dobi nic kvalitetnega.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.