coil-over so nastavljivi ane? se pravi bi ga lahko spustil za ene 20cm? pa se trsi bi bil. mislim da so moje H&R malo mehke..
hm, kak Eibach Pro-system zgleda super.
sej vse je se cist hipoteticno, samo iscem nekaj kar bo najboljsi performance pa me sploh ne moti ce bo avto nizji samo za 20-25centi, oz mi je to se ljubse.
btw, to lahko racunas ene 1000e stroskov ane? pac, fedre + shockse (gledam Koni FSD) + montaza + optika...
fedre mam H&R ze 4 leta pa se sicer niso posedle in nic, in ce bom se eno BA vzel pod nobenim pogojem nebom nizal samo s fedri.
sploh pa bi rad se kej od performanca ne samo da zgleda
zdej, trsat si jih ne bi dal, raj kupim nove sportne s fedri vred za okol 20-30mm, po moznosti z nastavljivo visino (se raje z nastavljivo visino). 35mm mi je tako al tako bil mal nizek, vleku sem ga po vseh robnikih.
sem malo razocaran, sem misli da je V6 serijsko nizja, pa mislim da ima celo iste amortizerje kot moja 1.5 sem to prav videl al sem sfalil?
no sej sem se tak ze izdal zakaj sprasujem...
sem pobrskal malo po forumu pa vsi samo o fedrih govorite o amortizerjih ni pa nic kaj govora
mimogrede, BA po liftingu ni treba dat dol pol armaturke da stevc vn dobis ne? kolker sem gledal mam za volanom dva sraufa ki drzita plastiko od stevcev :ne vem:
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
9,7 prvi tank
Povezava za deljenje
Deli na druge strani