Skoči na vsebino
WTF je to
Napisano

?e je ve? zraka je me?anica bolj revna in to lahko privede do cukanja, ker to nima veze s turbom ali pa kompresorjem, kjer zrak tla?i? pod pritiskom oziroma mu ve?a? gostoto glede na volumen in s tem ve?a? mo? saj lahko v enem taktu izgori ve? goriva kot bi ga sicer. Bigger explosion - more power.

 

Kakorkoli ?e, pri atmosfercu lahko spravi? not tolk zraka kot ga pa? sam potegne in tudi tale "?ude?ni" dodatek tega ne more spremeniti. Lahko pa goljufa? pri vbrizgu, MAF senzorju, lambdi, ECU-ju pa ?e kje sam slej kot prej pade? ven iz optimalnega delovanje in pol pade v kak checkengine zasilni program ipd.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

menjava diferenciala
Napisano

Ne, ni? kasnej ne za?ne? zavirat, lahko pa bistveno bolj pospe?uje? iz ovinka saj je bistveno manj nadle?nega vrtenja v prazno manj obremenjenega pogonskega kolesa.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

menjava diferenciala
Napisano

Prav razume?. Slabost je samo cena. In pri bolj agresivnih ?perah ti avto potem vle?e na notranjo stran ovinka. ?zmeden? Kolega je kupil Megana RS 250 CUP (CUP ima serijsko ?pero) in je namotal ven iz parkiri??a in ga nahodil, pri?akoval, da bo avto malo zdrsnil naprej pa ni ampak samo zavil, on je pa z zadnjim kolesom po robniku zbil feltno. :P

 

Pa gume ti pobira velik bolj kot ?e je normalno odprt diferencial. Sploh, ?e so ovinki se to kr pozna pri ?ivljenski dobi gum.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Dnevne lu?i na CX-7
Napisano

ima? prav ja, zato so mi to na servisu reprogramirali, 5 minut dela. Zdaj ni ve? non stop ON.

Original tovarni?ko je baje tako da AUTO vklaplja lu?i ampak se na nultem servisu zaradi SLO zakona ta funkcija blokira.

 

Ja fak no, od kdaj se pa da tole programirat... kot vem je treba cel modul zamenjat al je to pri novih kej drga? :ne vem:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Dnevne lu?i na CX-7
Napisano

Tole bi verjetno Taubek znal narest. Je pa treba met eno vezje ali ?ip, da zmanj?a svetilnost, ko se vklopi ?migovec... ?e se ne motim ima Audi nekako tako narejeno.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

power box M6
Napisano

Tko kot Jures pravi - motor za?ne vle?i iz kleti, se pravi da? gas pri 1000 obratih in lepo potegne kar za diesel glih ni zna?ilno. Da ne re?em kak?en u?itek je medpospe?ek, ko stisne? nekje pri 60km/h v tretji. Prehitevanja so pa sploh WooooW :jupiii::jupiii:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

power box M6
Napisano

Huh, le kdo bi vedu... te?ko bi rekel, da se ?uti... bi blo treba zmert sam ve? kot kakih 5KM dvomim, da je oziroma po ob?utku prej zagrabi. :ne vem:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

power box M6
Napisano

A ti si ?e dal mazdi dihat? :hudicek:

 

Filter mam notri sam sem nastavil na 6-ko pa je OK... bom probal na 7, kjer mi je prej "zabijalo".

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

power box M6
Napisano

Klele je na?eloma v stilu "kolk dnarja, tolk muske" . Ne kupuj najcenej?i ??i?, ker je na?eloma to lahko vr?en denar stran.

 

Predvsem najcenej?i nimajo mo?nosti izbiranja nivoja delovanja in delujejo vedno na polno, kar v praksi lahko pomeni, da pri polnem pospe?evanju motor ne dobi dovolj lufta in mu nenadoma pade mo? ali pa celo ra?unalnik spro?i zasilni program.

 

Pri takem si kaj dosti ne more? pomagati kot samo to, da predela? filter (konusni), da ti bo vlekel ve? zraka oziroma, da naredi? cel CAI pa ?e takrat nisi ziher, da bo vse OK.

 

Zato, daj malo ve? denarja in najdi takega, ki ima mo?nost nastavljanja delovanja potem pa probava? v katerem na?inu lahko pri maksimalnem pospe?evanju motor ?e vle?e na polno.

 

Ni neumno, da ?e menja? vlo?ek filtra s kak?nim bolj prepustnim - ne mislim prepustnim za svinjarijo ampak da lahko spravi ve?ji volumen zraka skozi (recimo k&n).

 

Tko, da kr ra?uni, da skupaj s filtrom te bo pri?lo nekje med 250-300?, da bo? zadovoljen. Si pa pol ?e zelo kmalu v obmo?ju chiptunninga, ki pa je ?e bolj?a zadeva.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Za moje pojme ima tako stara posebi pa nova ?estka popolnoma dovolj trde amortizerje sem jih pa kakih 8 let nazaj dal tr?at na Clarusu. Naredl so pri Amortizerju za cca 30-40% tr?e in filing je bil, kot da vozi? ?ist drug avto (v pozitivnem smislu) tko, da Amortizer lahko samo pohvalim... grajam pa jih v toliko, da me niso opozorili, da je treba naknadno ?e optiko narest - ?e dobro, da sem uni?il ?e precej slab komplet prednjih gum.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

BS delete
Napisano

BS je pa kratica za?

 

A ni to izravnalna gred (Balance Shaft) :ne vem: Nisem najbolj doma v tem tako, da lahko, da sem kiksnil - zadeva na?eloma skrbi samo za mirnej?i tek motorja in se jo na?eloma lahko tudi ven vzame.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Home made styling dodatki
Napisano

Tudi sam sem te hotel opozorit na to!

Meni je na stari f-ki potegnilo je?a not :P

 

A ti to resno al ti je spet dolg?as :aaaaa:

 

?e se dobro spomnim sem takrat mo?no podvomil v ustreznost tvojega CAI projekta, predvsem tistega rora, ki je dobesedno skoraj ril po cesti.

 

?eprav tale z je?em je tolk nora, da vseeno mislim, da si nas spet malo nabicikliral.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.