Kaj pa potem naredijo z zaplenjenim ga vrenejo na kitajsko ali ga obdr?ijo?
?e je ponaredek ne?esa uni?ijo, ?e nima CE oznake po?ljejo nazaj. Potem je odvisno le od prodajalca in njegove dobre volje. Tisto CE oznako itak limajo brez te?av gor, ?e dosegajo norme ali pa ne.
A je kdo imel priblisk, da bi dal kak tabli?ni ra?unalnik za car PC? Sicer pri meni ne pride v po?tev zaradi prostora, bi rabil metati ven original radio ampak vseeno.
Nauk: Yavarye, spravljaj se na sebi primerne performance modele ne pa na uboge dizle. To je kot bi se jaz ali Deeyan hvalila, da sva stresla ubogega 1,6 Civica ESi. je pa res problem ker Mazda 6 MPS je pa? nekaj između. Ima? ?vohnej hot hatche in potem "presti?no" konkurenco, ki ima pa? ful mo?nej?e avte v tem razredu (M3, S4, RS4). STI ali EVO sta spet tretja klasa. Potem pa ?tudiraj koga bi vzel za direktno konkurenco.
Lej ne vem ?e je to za govort, kaj pa ve? kaj je majstr ?aru, pod haubo.
Js mislim da se je zelo pribli?al MS6, samo malo ga te?a je...
Pa saj zato se gre. Ne on ne ti ne dobita pokala. Dec je lepo prijazno napisal, ?e ima kdo MPS3 ali MPS6, da bi stestirali kak?na je zdaj razlika, ?e se zdaj pelje v?tric ali celo prehiti. ?e bi jaz imel MPS bi takoj sprejel ponudbo pa ?e nasvete za morebiten tuning dobi?/m zraven.
VAG grupa ima to res fajn, tapkne? ?altar in utripne parkrat toliko, da menja? pas prehiteva?. Pri zavijanju da? do konca in se itak ugasne ko zavije? naravnost. Opel ima pa to za en kurac, 2 dni sem ga vozil in se nisem mogel navaditi ro?ke za ?migavc.
Smem vpra?ati kak?no porabo ima?? Pa ti bojo GTAjevci razlo?ili zakaj imajo GTA in ne ?vohnej?ih. Moj RS pije naprimer od 7,5-9 (poleti ko je lepo vreme ). Zavarovanje je bistveno manj?e tu se strinjam. Dokler rihta? avto to zaradi lastnega veselja je to super. ?e bo? pri?akoval preve? (da bo avto potem hitrej?i od ne vem katerega) pa bo? razo?aran. Bo bolj odziven, maj?keno bolj zabaven, malenkost lahko izbolj?a? lego, ?e vedno pa? ne bo GTA. To ti ho?em povedati ker toliko pa ?e poznam te zadeve (lol, dosti nas je imelo podobne plane in ve?ina nas ima zdaj raje v ?tartu mo?nej?e avte). Sicer pa peace, da ne bo? kaj zameril.
Ho?e re?t, da bo raje navil svoj mlin?ek na 100 konjev kot, da bi navil MPSko na 300 konjev. Ironija je, da je MPSko la?e naviti na 300 konjev kot njegov avto na 110. In kaj bo potem, ko bo imela tvoja Mazda 3 100 konjev? A bo ful bolj ?la? A se ti bo spla?alo? :ne vem:
kar se ti?e ?ipanja, je kak?na re?itev za 06' M3 1.4 motor (87KM) ???
Seveda je. Dobis 4 do 5KM.
Dajte malo resnosti Mazda?i no. Ne morete pri?akovati pri mlin?kih ali serijskih neturbo avtih ne vem kake prirastke. Drugo je kak dizel, MPS ali pa pogojno GTA, ?e ima ?e nekaj predelav. Ostalo je bedarija. Re?itev je v drugem avtu ne v ?ipanju.
Hmmm za 3 GTA...bi bilo potrebno probati, kako je s chipom glede na to da ni turbo Valarje bo pa zelo kmalu potrebno sprobati...saj bo pri?lo spet do neke lepe spremembe, pa da vidmo kaj poka?e
Pri tebi (in ?e bolj pri klopkotu, ki ima odprt avspuh) bi se pomoje ?e poznalo 5-10 konjev po vseh predelavah, ?e se naredi remap. Optimalno bi bilo, da se to naredi na original elektroniki. Glede na Fiesto ST bi se dalo hitro pridt ?ez 180 konjev.
Problem je pa ker pri nas ni nobenega specializiranega tunerja za Mazde. RSR, Avtoelektronika, SKN... Ve?ina ima najraje kake dizle in evropske turbo bencinarje. Vkolikor bi ?el na standalone bi se pa na?el kak ERC ali pa v kratkem Tunkka. Samo ERC ima zaenkrat le ene valjarje (ne 4x4), Tunkka bodo pa imeli 4x4 valjarje, najve?je v Sloveniji pa ?e vsak prdec bojo zaznali. Tako, da se spla?a po?akati mogo?e.
Glede na to, da so kolektorji tudi dra?ji je za to ceno tudi 5 konjev ve? kot dovolj. Pa bo gotovo ve?. Sploh pri tebi, ko ti motor ?e zdaj zelo dobro diha.
Pi?e ti: "lower downpipe / cat delete pipe" torej samo en lon?ek, ki skensla katalizator, da potem vse skupaj lepo pa?e na original avspuh od katalizatorja naprej.
Ma glede tehni?nega pomoje nebi bilo problema, spodaj je itak za??ita motorja in se ga ne vidi, kot berem po forumih je glede plinov vse ok, ker katalizator itak gor ostane. ?e CAI-ja na tehni?nem ni videl, me je samo vpra?al ?e me ni? ne moti to tuljenje...pa pravim, ne ne to je vse ok haha. Ma je full informacij glede kolektorjev na netu a ni? konkretnega za M3...sploh glede proizvajalcev ipd. No ja, ?e najbolje bi bilo dobiti kolektor od Cosworta sam dobit ga...je pa skor mission imposible.
Za M3 se dobi, za Mazdo 3 pa ne vem. Zdaj, ko si se peljal s pravo M3 bi lahko vedel, da je razlika kaj napi?e?.
Druga?e pa kot sem napisal od 5 konjev na gor. Ni fora, da se ga ne vidi ampak zaradi plinov. En katalizator ima? ti pri kolektorju, drugega pa kmalu za njim ampak tule je to ta ?katla, ki pride zraven in to ni katalizator. Sicer ti bi kak sposoben avspuhar itak znal na?vasati tvoj katalizator namesto tega gor, to bi pa moglo iti ?ez.
Sicer pa: cena je pa dovolj ugodna, da se spla?a kupiti in ne komplicirati.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
A je kdo imel priblisk, da bi dal kak tabli?ni ra?unalnik za car PC? Sicer pri meni ne pride v po?tev zaradi prostora, bi rabil metati ven original radio ampak vseeno.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani