Skoči na vsebino
cx-7
Napisano

Ali kdo ve, kje bi dobil nove "gumi vlo?ke" (busings) iz uretana?

Avto gre skoz ovinke ko na ?olci, ?e je hitrost malo vi?ja, pa ne najdem na netu ni? :(

 

Glede na salame(gume) ki so na feltnah, bi mogo?e najprej to kaj ukrepal, pol mogo?e sploh nebi blo treba n? druzga pipat. :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

cx-7
Napisano

AlMgSi1 v stanju T6

 

Ok pa oblika, bo? kar po obstoje?em pomeril.

Proti oksidiranju bo? verjetno eloksiral vse skupaj.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

cx-7
Napisano

Zvon bom delal sam, material sem danes preveril in ga lahko dobim.

CX tehta 1880 z mano vred in 1/3 bencina.

Zadaj bo zaenkrat pri zavorah original, ko bom sprobal, se bom odlo?il dalje. Morda samo kake mehkej?e pakne in bo ?e dovolj.

 

Kak?en materijal si bo? pa prvo??u ?

Sej pol ni niti 150 kil te?ja od M6. ?zmeden?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

cx-7
Napisano

?e pogleda? malo bolje, bo? pre?tel 6 batov ;)

 

Par dni nazaj sem zamenjal tudi visokotla?no benz pumpo z ve?jo, da bo sfolgala pretoke, ko bo vse narejeno.

 

No od tukaj se pa nadaljuje pravi tunung.

Kaj bo? pa zadaj dal ?

Zvon na pestu bo? dal narest, al si ga tud dobil poleg ?

Kolk vaga kanta od CX-7 ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

mazda 3
Napisano

no glih na akomulator nisem vleku kabla sem pa dodatno na blok motorja dal en -

Je pa res preko preko tistega vmesnika slaba masa in ?tevci niso delal :( tako kot bi moral

 

Eloksacija NE preveja ?toma in deluje kot izolator !

Ti mora? z motorja na tohi?je tipala napeljat maso in bo? zmagal.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

power box M6
Napisano

Kolega si je nabavil "powerbox" za tunanje ATVja.

Priklop je bil narejen na tipalo temperature v air boxu.

Ko sem pomeril z ohmetrom, sta bili ?ici do tipala v zraku, torej je box nadomestil tipalo in preko potenciometra si potem lagal temperaturo.

Sumil sem, da je notri navaden potenciometer- izgledalo je nekaj elektronike, zalite v plastiko- tudi cena je bila visoka.

Pa sem dal drugemu kolegu, da je poslikal na rentgen- crknil sem od smeha, ko sem videl slike!

Notri je bila neka plo??a z luknjami, par uporov je bilo napeljanih skozi in ne prilotanih, dve ?ici, ki sta bili speljani do konektorja za motor pa sta ?le samo iz potenciometra (kjer si ?telel "mo? kao").

 

Normalno je, da pri nizkih temperaturah notri ?pricne ve? in to se lahko dose?e z uporom za 10 centov ali, ?e ?eli? bolj ?portno in nobel varijanto, z potenciometrom za 1 euro!

 

Se pa mo? potem zelo spreminja z letnimi ?asi in temperaturo zraka, tudi kak oblak dima se ob?asno pojavi zadaj :rozico:

 

Teli boxi, o katerih fantje govorijo so priklopljeni na ?obe in ne na senzor pretoka zraka.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

cx-7
Napisano

ro-bi, glede na to da si dau narest zadnja lonca + cevi, malo razmisli ?e o odstranitvi drugega kat.

Plini na tehni?nem gredo skoz bp, ker drugi dela samo takrat ko se prvi pregreje(to je takrat ko uporablja? skoraj vse konji?e malo dlje ?asa), pri tehni?nem pa to itak ni in ni panike.

Zvok zunaj pa postane kar precej globji, v avtu pa ni ni? druga?e, vsaj tako je pri meni.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

cx-7
Napisano

CAI ima na eni strani filter, na drugi pride pa na sesalno loputo. Tam mi deluje zelo majhen premer cevi.

 

Jebo te ja, ta cev gre na turbimo in ne na sesalno loputo !

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nagradno vpra?anje
Napisano

A tudi, ?e ima? vklopljen sprint booster? Mogo?e je narejeno namensko z lagom, da na vsako traznje ne posko?i prehitro? A prej je isto delalo? ?e ne pa mogo?e zdaj elektronika ne dojema ker ima? vse malo bolj odprto? :blush:

 

Sprint nima veze, bov sem zategnu do konca in od?raufal do konca, pa vse brez haska.

Takole je samo med vo?njo, na mestu ni ni? od tega.

Bom popoldne dal gor originalen bov pa da vidim.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nagradno vpra?anje
Napisano

Pr men je druga?, se zasli?i nekaj podobnega ko dam gas do dile, na formuli smo sli?al podobno, kot da elektronika nebi dojemala kaj se dogaja in ne da iskre-benza, pol pa pokapira in samo puli.

 

Tisto kao golobi, pa men naredi vedno ko popustim gas, ?e seveda je kj prtiska v intejku.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nagradno vpra?anje
Napisano

Ro-bi blow off se ne more sli?ati skozi filter. Mogo?e misli? compressor surge, ko zapre? loputo in (zaradi prepo?asnega originalnega ventila) se za trenutek ful upo?asni turbina, oziroma se sli?i kot golob?ki? :)

 

Skoz filter se pa sli?i ko recimo pousti? gas ali pa ga spusti?, seveda pod pogojem da je tlak bil nad nulo, to dela tud men.

To se mi je zgodilo parkrat, ko sem ga nekaj ?asa preve? .... :blush:

Full sme?en zvok in gas = mrtev nekaj sekund, pol pa sune da ti ni n? jasn. :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nagradno vpra?anje
Napisano

Tlak je enak, tisto "pu??anje" je pa surging in se sli?i iz turbine, ko preve? pritisne? plin pri prenizkih obratih.

Je tudi pri stock airboxu, ampak je zadu?en zvok, da se ne sli?i.

 

Sli?i se tudi blowoff skozi filter.

 

Tlak je okrog bara.

 

Js sem imel tlak do 1,3 bara, :ne vem: , razen ?e DH la?e, bom ?e po psi preveril.

Js itaq nimam originalnega bov-a, ampak mam TurboSmart-ovega, veliko manj zamuja, pa avto deluje kot da je "prehlajen" :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nagradno vpra?anje
Napisano

A se ti kdaj med vo?njo sli?i kot da nekje pu??a zrak ?

Si kaj preverjal tlak pred in po zamenjavi filtra ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nagradno vpra?anje
Napisano

Dobr zgleda ,sam tiste podlo?ke in vijaki pa pokvarijo vse skupaj. <_<

Dobro si tole po?vasal, ?e kje ostane? te bodo lahko kar za maf ven potegnili. Tole je ?ala, brez zamere.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nagradno vpra?anje
Napisano

Dobro da robi predstavlja svojo Mazdo ker ?e dolgo se ni nobende spustil v tak?en tuning.

 

Baje obstaja ena raz?irjena in nabildana Cx7 ampak se lastnik ni hotel ali upal tu predstavit.

 

Verjetno pa z svoji po?etjem tudi ajvarju ve?a? zagon, da bo za Suckera za?el obiskovat Tuning strani in ne samo repair strani.

 

Veliko se zamuja, ker ve? ali manj vse zadr?im zase, ni treba da vsi vedo kaj je pod plehom skrito. :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nagradno vpra?anje
Napisano
Veliko sre?e s temi zavorami.

 

Dokler nima? TEGALE sploh ne ve? kaj so to zavore. :blush:

 

 

PS.Jaz sem na original konjih in jih imam in verjemi bolj pomembno je da se varno in hitro ustavi? kot pa "varno" in hitro prehiti?.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nagradno vpra?anje
Napisano

Mogo?e bi lahko dodal zavora kot jih je imel JURE

 

Tisto je bl bolj en BS, sam za pogledat pa petarda. :blush:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nagradno vpra?anje
Napisano

Glede ?ipanja se dogovarjam z temi.

http://www.chipupdate.at/content_Produkte_...tuning_138.html

Do sedaj so mi dali najve? zaupanja. Sodelujejo s Piasinijem, gledal sem nekaj njihovih dyno runov po tuningu in imam dober ob?utek.

?e ne oni, potem bom prosil ?lana tega foruma, ?e bo pri volji.

Ta motor je malo druga?en in tudi tuna se druga?e, zato ga ne more ?isto vsak dobro naredit.

Ves ?as po malem ?vicam, kaj bo.....

 

Ok dobr spedeni, me pa zanima s ?im bo? tole ustavljal, ko bo potrebno ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nagradno vpra?anje
Napisano

Za tlak mi je vseeno dokler dobro dela, sem pa kupil upgrade pumpe, ker se serijska menda seseda pri tunanem motorju in polnem plinu.

 

Wideband ima pri 1V 14,4 AFR se mi zdi. In prva lambda pri tem motorju JE ?irokopasovna, druga je "klasi?na".

 

Pa si opazil da ko ga stisne? do daske, se loputa za gas NIKOLI ne odpre na 100%, tam do 95% gre ?e ima? sre?o.

 

Pa dokler je serijka turbina in tud ?e downpipe zamenja? ne bi smelo bit te?av s tlakom benza in pumpo.

Te?ave s bencisko pumpo so imeli po ve?ini ameri?ani, ?e sem prav zasledil, samo tako za info oni imajo pumpo od druge firme kot pa original japonska mazda, ker oni imajo neke te?ave z ve? senzorji, kar pri japonskih sploh ni problemati?no. Pol se jim lomijo in odviajo vijaki na ohi?ju in nosilcu zadnjega diferencijala.

 

Bomo videli kako bo z lambdo, ko ga kresnem na LPG.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nagradno vpra?anje
Napisano

Stoeenka je imela 7° pri prostem teku, na polno pa 35°-38° cca.

11° je redko celo pri turbakih in pri DISIju je tole verjetno zaradi velikega CR

Tak tlak goriva imajo SAMO direktni vbrizgi ala fsi in disi.

Kaj si tukaj napisal, niti ne vem:

 

Prva lambda je EDINA WIDEBAND in samo ta regulira oz. direkt vpliva na zmes. Tadruga je tam samo za kontrolo katalizatorja.In pri 1150°C ki jih omenja?, se ne bo? prav dale? pripeljal ;)

WOT pomeni FULL TROTL ;)

 

 

 

Stoenka-jugo je imel 10°, ?e ni imela vakumskega regulatorja predv?iga.

 

Pri tlaku sem pa napisal da NE potrebuje tako visokega tlaka, ker se cilinder polni, z "bencinom" pri sesalnem taktu in ne pri kompresijskem, je pa to verjetno zato da se bencim bolj razpr?i in posledi?no bolj?e zme?a z zrakom.

 

A ne dela wideband na ve? kot 1,5V ?

 

Pridi se greva peljat, pa bova videl do kolk ° gre, ker to ?e NI maximum ki sem ga nameril.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nagradno vpra?anje
Napisano

:bravo:

 

Tak majhen predv?ig pri wot, tako zalit motor ( pod 10!) in tak tlak goriva je samo pri enem- 2.3l DISI.

lp

R

 

Kaj je tle posebnega ?

 

Predv?ig, nekateri ga imajo manj nekateri pa ve?(celo stoenka - Jugo ga je imela 10 stopinj)

?ritisk goriva, vi?ji ker ima direkten vbrizg v zgorevalni prostor, pa kaj, tud tisti turbaki ki tega nimajo imajo vi?ji tlak, res pa da ne tolk.

Se mi pa zdi da je meritev malo previsoka, ker je vbrizg takrat kot sesalni takt in ne tik pred najvi?jo kompresijo, kot ima diesel.

 

Temperatura prve lambde gre tudi do 1150+ stopinj, zato pa tudi ima 2 katalizatorja, ker je prvi "prevro?" in dejansko ne dela ve?, in potem dela samo drugi.

 

Kolk ima? pa PTO ? :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

?ipanje 3 in 6 MPS
Napisano

malo vi?je gor smo ?e mel debato, da je to samo za turbo ;)

 

BTW NI res, simonoc klijo NI turbo, pa se da.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

?ipanje 3 in 6 MPS
Napisano

Mater so kmetje, saj je dejansko vse enako, samo kon?ni prenos v menjalniku je druga?en.

Najbol? da ga kupva pa probava, in dav fifty fifty, itak ga rabi? samo za mapo nalo?it in pol je to to.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

?ipanje 3 in 6 MPS
Napisano

Hja sam prenos (menjalnik) nima veze. Vpra?anje je kak?no imajo krivuljo mo?i/navora. Sicer pa, ?e lahko naredijo mapo za MPS3 in MPS6 sem prepri?an, da lahko tudi za CX7.

 

Misli? da je COBB bolj?i od KLIK ?

Cenovno je malo razlike.

Sam ne vem teli amerikaci majo mape samo za 91 in 93 oktanov, mi pa 100 ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.