Priklop je bil narejen na tipalo temperature v air boxu.
Ko sem pomeril z ohmetrom, sta bili ?ici do tipala v zraku, torej je box nadomestil tipalo in preko potenciometra si potem lagal temperaturo.
Sumil sem, da je notri navaden potenciometer- izgledalo je nekaj elektronike, zalite v plastiko- tudi cena je bila visoka.
Pa sem dal drugemu kolegu, da je poslikal na rentgen- crknil sem od smeha, ko sem videl slike!
Notri je bila neka plo??a z luknjami, par uporov je bilo napeljanih skozi in ne prilotanih, dve ?ici, ki sta bili speljani do konektorja za motor pa sta ?le samo iz potenciometra (kjer si ?telel "mo? kao").
Normalno je, da pri nizkih temperaturah notri ?pricne ve? in to se lahko dose?e z uporom za 10 centov ali, ?e ?eli? bolj ?portno in nobel varijanto, z potenciometrom za 1 euro!
Se pa mo? potem zelo spreminja z letnimi ?asi in temperaturo zraka, tudi kak oblak dima se ob?asno pojavi zadaj
Teli boxi, o katerih fantje govorijo so priklopljeni na ?obe in ne na senzor pretoka zraka.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
ro-bi, glede na to da si dau narest zadnja lonca + cevi, malo razmisli ?e o odstranitvi drugega kat.
Plini na tehni?nem gredo skoz bp, ker drugi dela samo takrat ko se prvi pregreje(to je takrat ko uporablja? skoraj vse konji?e malo dlje ?asa), pri tehni?nem pa to itak ni in ni panike.
Zvok zunaj pa postane kar precej globji, v avtu pa ni ni? druga?e, vsaj tako je pri meni.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
A tudi, ?e ima? vklopljen sprint booster? Mogo?e je narejeno namensko z lagom, da na vsako traznje ne posko?i prehitro? A prej je isto delalo? ?e ne pa mogo?e zdaj elektronika ne dojema ker ima? vse malo bolj odprto?
Sprint nima veze, bov sem zategnu do konca in od?raufal do konca, pa vse brez haska.
Takole je samo med vo?njo, na mestu ni ni? od tega.
Bom popoldne dal gor originalen bov pa da vidim.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Pr men je druga?, se zasli?i nekaj podobnega ko dam gas do dile, na formuli smo sli?al podobno, kot da elektronika nebi dojemala kaj se dogaja in ne da iskre-benza, pol pa pokapira in samo puli.
Tisto kao golobi, pa men naredi vedno ko popustim gas, ?e seveda je kj prtiska v intejku.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Ro-bi blow off se ne more sli?ati skozi filter. Mogo?e misli? compressor surge, ko zapre? loputo in (zaradi prepo?asnega originalnega ventila) se za trenutek ful upo?asni turbina, oziroma se sli?i kot golob?ki?
Skoz filter se pa sli?i ko recimo pousti? gas ali pa ga spusti?, seveda pod pogojem da je tlak bil nad nulo, to dela tud men.
To se mi je zgodilo parkrat, ko sem ga nekaj ?asa preve? ....
Full sme?en zvok in gas = mrtev nekaj sekund, pol pa sune da ti ni n? jasn.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Za tlak mi je vseeno dokler dobro dela, sem pa kupil upgrade pumpe, ker se serijska menda seseda pri tunanem motorju in polnem plinu.
Wideband ima pri 1V 14,4 AFR se mi zdi. In prva lambda pri tem motorju JE ?irokopasovna, druga je "klasi?na".
Pa si opazil da ko ga stisne? do daske, se loputa za gas NIKOLI ne odpre na 100%, tam do 95% gre ?e ima? sre?o.
Pa dokler je serijka turbina in tud ?e downpipe zamenja? ne bi smelo bit te?av s tlakom benza in pumpo.
Te?ave s bencisko pumpo so imeli po ve?ini ameri?ani, ?e sem prav zasledil, samo tako za info oni imajo pumpo od druge firme kot pa original japonska mazda, ker oni imajo neke te?ave z ve? senzorji, kar pri japonskih sploh ni problemati?no. Pol se jim lomijo in odviajo vijaki na ohi?ju in nosilcu zadnjega diferencijala.
Bomo videli kako bo z lambdo, ko ga kresnem na LPG.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Stoeenka je imela 7° pri prostem teku, na polno pa 35°-38° cca.
11° je redko celo pri turbakih in pri DISIju je tole verjetno zaradi velikega CR
Tak tlak goriva imajo SAMO direktni vbrizgi ala fsi in disi.
Kaj si tukaj napisal, niti ne vem:
Prva lambda je EDINA WIDEBAND in samo ta regulira oz. direkt vpliva na zmes. Tadruga je tam samo za kontrolo katalizatorja.In pri 1150°C ki jih omenja?, se ne bo? prav dale? pripeljal
WOT pomeni FULL TROTL
Stoenka-jugo je imel 10°, ?e ni imela vakumskega regulatorja predv?iga.
Pri tlaku sem pa napisal da NE potrebuje tako visokega tlaka, ker se cilinder polni, z "bencinom" pri sesalnem taktu in ne pri kompresijskem, je pa to verjetno zato da se bencim bolj razpr?i in posledi?no bolj?e zme?a z zrakom.
A ne dela wideband na ve? kot 1,5V ?
Pridi se greva peljat, pa bova videl do kolk ° gre, ker to ?e NI maximum ki sem ga nameril.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Tak majhen predv?ig pri wot, tako zalit motor ( pod 10!) in tak tlak goriva je samo pri enem- 2.3l DISI.
lp
R
Kaj je tle posebnega ?
Predv?ig, nekateri ga imajo manj nekateri pa ve?(celo stoenka - Jugo ga je imela 10 stopinj)
?ritisk goriva, vi?ji ker ima direkten vbrizg v zgorevalni prostor, pa kaj, tud tisti turbaki ki tega nimajo imajo vi?ji tlak, res pa da ne tolk.
Se mi pa zdi da je meritev malo previsoka, ker je vbrizg takrat kot sesalni takt in ne tik pred najvi?jo kompresijo, kot ima diesel.
Temperatura prve lambde gre tudi do 1150+ stopinj, zato pa tudi ima 2 katalizatorja, ker je prvi "prevro?" in dejansko ne dela ve?, in potem dela samo drugi.
Kolk ima? pa PTO ?
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Hja sam prenos (menjalnik) nima veze. Vpra?anje je kak?no imajo krivuljo mo?i/navora. Sicer pa, ?e lahko naredijo mapo za MPS3 in MPS6 sem prepri?an, da lahko tudi za CX7.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani