Kozvort ?ank je najbr? ful prakti?en za kak?en havba parti, v smislu pitja, predn se gre vn!
Men je najlep?a tista slikana od zadi, rde?a, ko ma leksus lampe in 2 mini krogca za rikverc lampe izdolbena iz blende! Nasplo?no pa mi leksus nekak ne gre na rde?o, bognedej belo makino!
ja maestro Edoardo - po doma?e pek, ki pe?e odbija?e, pragove in ostalo ?aro, zna naredit iz marutijevga odbija?a tacga, da bi pasal na Meco S klase, al pa celo na twingota mogo?e!
Veliko si pa lahko tut pomaga? z raznimi improvizacijami; jaz imam npr. na zimskem odbija?u podalj?ek od megan kupeja, ki mi ga je dav kolega, pa zgleda dost bolj? kot pa serijsko!
Za nekoga s foruma sem sli?al, da je imel na 323 C podalj?ek od Espacea in je baje noro zgledal, pa ?e fora je da tak?en kos dobi? prakti?no al pa ?isto zastonj!
Eh jaz pa mislm, da bi ?e bi hotl dejansko ugotovt razliko med npr: HendER, Ajbah in Apeks, bi rabli tri identi?ne avte (po mo?nosti nove), da ni ?e vsak kej posvoje zgonen, pol pa bi vidl, tkole na pamet (nasuho) pametvat je pa bolj na majavih nogah vse skup! :ne vem:
?e se kak?ne plasti?ne ?are ne da dobit al pa ?e je predraga, predlagam, da se obrne? na kakega ki se ukvarja z izdelavo teh stvari iz poliestral al ?esarkoli ?e, npr. jaz ti dam loh cifro od maherja, ki je moje odbija?e in pragove ustvarjal!
P.S. Original zadevce pa men nekatere prov sme?ne zgledajo, kaj ?ele da bi jih pla?vov kot da si direkt z Lune prletu!
Zdej ko smo tok za?li v debato Apex:Eibach, me pa zanima, kako se to odra?a da so apeks en skret, ajbah pa bogovske!
Nekateri boste rekl da se pri ve?jih avtih apeks poseda itd., ampak ?e govorimo konkretno o 323Fjih (takih al druga?nih), pa nebi reku da je loh karkol razlike, konc koncev ne vem kolk bolj? bi se jaz osebno ob daniih okoli??inah vozil z Ajbahi, namest apeksi! Pa da sli?m argumente!
Pa preden kdo spet za?ne poletno sezonsko sadje sred zime prodajat, lahko povem da imam montirane ?e cca 2 let na mazdurini in so se fino obnesle, tko da ne bodo spet kake zgodbice, kako je nekdo od soseda sli?al, da je imel njegov od kolega bratranec iz Kanade neke take fedre, pa ?e na konc bomo zvedl da so bli Jamex in ne Apex!
Grega, avto pa je TREBA spodrezat - pri fedrih predlagam, edinole tr?anje ne vem kok se spla?a, ker jaz imam tr?anga 30 % in je kar mal prehuda scena, sploh ker sem ?edalje manj ljubitelj avto-pizdarij in pretiravanja!
Kolega iz Celja, se mi zdi da si glih prava 2 sogovrnika najdu, ki ?e najve? vesta o teh mazda?kih motorjih in predelavah, tko da za?etek predelave ima vse pogoje za uspeh!
To?no to - Boss, ker ?e se gre? neki full tjunanje avta, pa da se skoz nekaj spreminja, je zihr dobr bit obve??en, s ?im pridobiva?, s ?im izgublja? in kolik?na so odstopanja. No ampak ve?ina nas Mazda?ev smo glede konjev bolj kot ne socialci, tko da prov 4-mestnih KM ?tevilk zihr nebi uspeli namerit!
Sploh ne vem v ?em je fora, da ti uradno izpi?ejo kok ima avto kon?kov, razen ?e bi ti upad konju?nice eventuelno pomagalo v en tarifni razred dol pri registracijo, pol bi ?e razumel!
Men osebno je npr. ?ist vseen kok bi mi pokazal na tam slavnem dino metru, se mi zdi pametnej? za tist denar kak?en izlet nardit, pa ?e slabe volje ne bi bil, kok je ?e konjev "splavalo po vodi"!
Me pa kar zanima kaj vam bodo namerli, upam da gre tut Vseved, ker to bi blo zanimiv sli?at kok ima on mo?i pod havbo!
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
jz sm za - 40 (tut popuste mamo raj take kot - 30 %)!
?e se ?e dela nej se tko da bo orng in se bo poznal!
Dobrodo?li na forumu!
Povezava za deljenje
Deli na druge strani