Na feltnah izgledajo potem malo drugače. Ko sem jaz kupil moje 245 sem samo gledal, kam jih bom montiral, ker so izgledale tako Široke. No, #e vedno so široke, da ne bo pomote. 😊
Ja... končno, pred kakim tednom, po enih skoraj treh mesecih. 😬Sem mislil, da bom moral plačati carino, pa je šlo mimo. 😎
Velikost je v nulo, lepo gredo na obstoječe nastavke cevi. Za to varianto sem se pa odločil, ker se mi ni dalo rezati in variti. Ko bom lahko poslikam.
Dirkalni avti imajo sekvenčne menjalnike (prestave samo naprej-nazaj, kot pr motorjih) , tak da imajo ročko menjalnika višje zato ker jo imajo pol v višini volana, da hitreje prestavljajo in da roka ni dolgo časa odsotna z volana.
Pravtako imajo ročko ročne zavore na taki visoki višini, je pa ročna hidravlična.
@Alexročka zgleda lepo izdelana, mi pa zgleda malo preoglata, me zanima kak je občutek če ni "pregrob".
Jaz ponavadi prestavljam z dvema prstoma in mi ročka od 2.gen prav fajn sede med prste.
Če se kdaj srečamo, te bom sfehtal za probo😉
Tako je. To ni ročka za tiste, ki imajo eno roko vedno na ročki, z drugo pa vozijo. Za to je res mogoče malo pregroba zgoraj.
V bistvu tu menjuješ bolj kot s sekvenčnim menjalnikom.
@Alex, za tole ročko moraš imeti pa pravo "šapo". Mene na nekaj spominja, pa ne bom napisal ...😁
Sam bi raje imel nižjo, še nižjo od originalne, ker se mi zdi, da kratko prestavljanje deluje bolj "športno".
Ravno nasprotno. V dirkalnih avtih imajo visoke ročke zaradi lažjega prestavljanja.Je pa ta ročka tanka, fi 40 napram originalni, ki je Fi 55.V živo ne izgleda tako huda. 😁
Danes sem montiral novo ročko menjalnika. Teža ročke je 302g. Usnje je prvoklasno, to takoj občutiš pod roko in diši tudi po pravem usnju. Prvi občutki pri samem menjavanju so fenomenalni, kar skoči v pravo brzino. Višina nove ročke je malo višja (105 mm napram originalni, ki je 90mm). Navaditi se moram samo tega, da sedaj drugače sede v roko. Je pa lažje dosegljiva, ko sežeš k menjalniku z volana, ko menjaš, zaradi tega, ker je višja.Najbolj se pozna, ko daš v vzvratno brzino in gre totalno brez vsakršnega odpora.
Je ze kdo menjaval preFL grill za FL grill? Sta maski enakih dimenzij? Oz. se je kdo spuscal v razne ebay ali aliexpress variante? Osebno mi je FL grill veliko lepsi kot starejsi v horizontalnih kromiranih linijah.😁
Ne paše. Kjer prodajajo AM grill za 6-ke je vedno poudarjeno za kateri model je katera maska. Lahko si pa omisliš kaj od tukaj.
Ja odvisno je tudi kje se voziš, po AC bo vredu, kake zaflikane lokalne ceste pa bo malo bolj rukalo.
Točno tako. Pa več hrupa bo izpod kolotekov, večja poraba, paziti je treba na udarne luknje, ker se hitro lahko feltna zvije.Že pri mojih 245 s presekom 40 moram zelo paziti. Pa centriranje morajo bit take gume v nulo. Meni jih v prvo niso prav in je kar treslo. 😬
Je pa vožnja vsekakor bolj precizna, bolj športna, v ovinke greš lahko veliko hitreje. In avto bo izgledal-fenomenalno. 🤗
Zanimivo, bi bilo res za probat če je res taka razlika v občutku zaradi teže. Na Hondah smo nekoč menjavali komplet ročico je bila krajša oz. vzvod je bil spodaj daljši zgoraj krajši, tisto se je zelo poznalo.
Kolk je pa od M6 2gen težka?
Načeloma mi je pa na 2.gen občutek vredu, lepo sede v roko, prestave pa tudi niso predolge.
Recimo sedaj, ko imam v stari 6-ki ročko od te nove,100g je tam veliko slabši feeling kot prej s staro, 100g težjo.
Eni v svojih športnih avtih res krajšajo palice zaradi krajšega hoda menjalnika a s tem se poslabša samo prestavljanje. To kompenzirajo z veliko težjimi ročkami( do 800g).
Kakor sem napisal, dokler ne probaš ne moreš verjeti, kakšna razlika v samem predstavljanju je.
Po eksperimentiranju, dodajanju uteži, krajša ročka, daljša ročka, sem prišel do ugotovitve, da je idealna kombinacija za moj menjalnik, nekje teža ročke 300g in malo daljša, kot je originalna v Mazdi mk3 (original pribl. 85 mm, naročil sem 105 mm).
Znano je, da je z daljšim vzvodom lažje premikati bremena in isto velja tudi za menjalnike. Recimo v Mazdi mk1 so se tega še zavedali in je sama prestavna palica daljša in že sama originalna ročka obtežena.(kot sem že napisal skoraj 200g). Zato je v stari Mazdi 6 mk1 menjavanje veliko bolj lahkotno in precizno.
Torej, naročena ročka je težka 310g, premer je 45mm, dolžina 105mm.Material noter aluminij, zunaj pravo, prvoklasno usnje. Ima original navoj (M10 x1,25), tako da ne rabiš nobenih adapterjev. Gor ima številke za 6 brzin. Ko prispe poročam...
Aha samo pazi da ima rocka notri navoj. Jest sem jo enkrat narocil in sploh ni imela navoja. Poleg tega je bila zelo, zelo lahka in "usnje" je bil zelo tanek.
Naj bi imela navoj pa tudi teža naj bi bila o. k. Vsaj tako so napisali kupci spodaj pod ocene. Če pa ne bo prava, jo bom dal iz moje stare 6-ke in ta novo v njo.
Saj nekaj takega sem mislil. Sem pri Kitajcih videl tako ročko kot jo ima mk1 za 10€.
Naj bi bila po pisanju kupcev ročka še malenkost težja kot original. In spodaj mi bo kolega strugar postružil obroček-podnožje iz inoxa. Bo ravno prav dodalo še nekaj teže.
Danes sem imel malo časa in si nisem dal mira, zakaj je v Mazdi mk1 toliko boljši filing na ročki menjalnika kot na novi mk3.
Pregledal in stehtal sem obe ročki menjalnika Rezultat je presenetljiv.
1. Mazda MK 1,= boljši material, noter verjetno aluminij, zunaj pravo usnje, zelo anatomsko oblikovana.
Teža 192g.
2. Mazda MK 3, verjetno plastična noter, zunaj fake usnje, ni tako anatomsko oblikovana.
Teža 105 g. 😳
Se pravi, da je stara skoraj duplo težja.
Za štos sem namontiral skoraj dvakrat težjo ročko od mk1 v mojo trenutno, mk3. Ročka je sicer malo nižja (kak centimeter in pol) tako da spodaj gleda železna palica z navojem ven a navoj paše. Zapeljal sem se krog in razlika v samem menjavanju je neverjetna. Koliko bolj hitro in tekoče je vse skupaj. 😳
Nato sem vmes zamenjal z originalno, lažjo za polovico. To sem storil zato, ker sem poskušal ugotoviti, da ni to lahko samo placebo efekt.
Vendar ne. Razlika je enormna.Nato sem šel še korak naprej. Pod težjo ročko mk1 sem montiral veliko železno matico. Teža matice je bila 66 g. Skupaj je sedaj tehtalo 258g. Šel sem zopet en krog in občutek je bil še boljši kot prej. Neverjetno, kaj naredi ena navadna ročka. Že sam feeling je veliko boljši, ker je pravo usnje. In nekako bolje sede v roko. Nato sem malo pogledal na net in ugotovil sem, da obstajajo t. i. weighted shift knobs. Skoraj vsi športni avtomobili z ročnim menjalnikom uporabljajo takšne. Njihova teža se giblje od 250g pa vse do 550g.Ponavadi so narejene iz kakega inoxa ali aluminija.
Po teh kriterijih je ročka menjalnika mk1 + matica že v teh vodah. 🤔
Resno razmišljam, da zamenjam ročko, saj je razlika res opazna. Ali ima že kdo montirano takšno težjo ročko?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Na feltnah izgledajo potem malo drugače. Ko sem jaz kupil moje 245 sem samo gledal, kam jih bom montiral, ker so izgledale tako Široke. No, #e vedno so široke, da ne bo pomote. 😊
Dimenzija?
Popravljeno od AlexPovezava za deljenje
Deli na druge strani