Skoči na vsebino
Mazda 6 GH/GJ in 20 col
Napisano (urejeno)
dne 10. 2. 2021 ob 13:32 je Husky1290 napisal:

Update: gumeni valjak je doma 😄

20210210_132756~2.jpg

20210210_132704~2.jpg

Na feltnah izgledajo potem malo drugače. Ko sem jaz kupil moje 245 sem samo gledal, kam jih bom montiral, ker so izgledale  tako Široke. No, #e vedno so široke, da ne bo pomote. 😊

Dimenzija? 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zamenjava končnikov avspuha na Mazdi 6
Napisano

Ja... končno, pred kakim tednom, po enih skoraj treh mesecih. 😬Sem mislil, da bom moral plačati carino, pa je šlo mimo. 😎

Velikost je v nulo, lepo gredo na obstoječe nastavke cevi. Za to varianto sem se pa odločil, ker se mi ni dalo rezati in variti. Ko bom lahko poslikam. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ročica menjalnika mazda 6 mk1 vs mk3
Napisano
pred 4 minutami je Boss napisal:

Alex s to porabo boš zadnji na spomladanskem poraba testu... dej se mal v formo sprav no, al hočeš, da jih pol dizelaši poslušamo še cel let.

Ne skrbi.To je poraba, ko si dam gušta in zagrenim kakemu vag ali bmw vozniku dan.

Ko je v igri ubranitev časti nas dizelašev, znam tudi jadrati ali voziti samo z akumulatorjem , če bo treba. 🤗

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ročica menjalnika mazda 6 mk1 vs mk3
Napisano (urejeno)
pred 3 urami je SpEkTr napisal:

Spet ti bo več pokuril..Najprej zaradi gum, zdej še zaradi ročke 🙂

Imam izklopljeno porabo. Avto imam, da uživam v njem. Sem pa zadnjič  slučajno videl, da je trenutna poraba 8,0l/100.Kar v redu za moj slog vožnje. 😁

Šolde šparam na pijači in cigaretih, ker ne pijem in ne kadim, definitivno pa  ne na avtu. 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ročica menjalnika mazda 6 mk1 vs mk3
Napisano
pred 36 minutami je Aless napisal:

Dirkalni avti imajo sekvenčne menjalnike (prestave samo naprej-nazaj, kot pr motorjih) , tak da imajo ročko menjalnika višje zato ker jo imajo pol v višini volana, da hitreje prestavljajo in da roka ni dolgo časa odsotna z volana. 

Pravtako imajo ročko ročne zavore na taki visoki višini, je pa ročna hidravlična. 

 

@Alexročka zgleda lepo izdelana, mi pa zgleda malo preoglata, me zanima kak je občutek če ni "pregrob".

Jaz ponavadi prestavljam z dvema prstoma in mi ročka od 2.gen prav fajn sede med prste. 

Če se kdaj srečamo, te bom sfehtal za probo😉

Tako je. To ni ročka za tiste, ki imajo eno roko vedno na ročki, z drugo pa vozijo. Za to je res mogoče malo pregroba zgoraj. 

V bistvu tu menjuješ bolj  kot s sekvenčnim menjalnikom. 

 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ročica menjalnika mazda 6 mk1 vs mk3
Napisano (urejeno)
pred 58 minutami je Janez007 napisal:

 

@Alex, za tole ročko moraš imeti pa pravo "šapo". Mene na nekaj spominja, pa ne bom napisal ...😁

 

Sam bi raje imel nižjo, še nižjo od originalne, ker se mi zdi, da kratko prestavljanje deluje bolj "športno".

 

Ravno nasprotno. V dirkalnih avtih imajo visoke ročke zaradi lažjega prestavljanja.Je pa ta ročka tanka, fi 40 napram originalni, ki je Fi 55.V živo ne izgleda tako huda. 😁

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ročica menjalnika mazda 6 mk1 vs mk3
Napisano (urejeno)

Danes sem montiral novo ročko menjalnika. Teža ročke je 302g. Usnje je prvoklasno, to takoj občutiš pod roko in diši tudi po pravem usnju. Prvi občutki pri samem menjavanju so fenomenalni, kar skoči v pravo brzino. Višina nove ročke je malo višja (105 mm napram originalni, ki je 90mm). Navaditi se moram samo tega, da sedaj drugače sede v roko. Je pa lažje dosegljiva, ko sežeš k menjalniku z volana, ko menjaš, zaradi tega, ker je višja.Najbolj se pozna, ko daš v vzvratno brzino in  gre totalno brez vsakršnega odpora. 

IMG_20201230_150838-01.jpeg

IMG_20201230_151000-01.jpeg

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 2016 maska/grill
Napisano
pred 24 minutami je Deeyan napisal:

 

Men tut chrom ne pase, razmisljam, da bom spomladi na crno pobarvu ves chrom, pa zadnjo lajsno tudi....

 

Te lajsne se da drugac prestavit 🙂

Na belem avtu črno namesto kroma  meni še nekako izpade, na ostalih barvah pa ne tako. Sem videl v živo na rdeči in mi ni bilo všec. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 2016 maska/grill
Napisano
pred 6 urami je Husky1290 napisal:

Je ze kdo menjaval preFL grill za FL grill? Sta maski enakih dimenzij? Oz. se je kdo spuscal v razne ebay ali aliexpress variante? Osebno mi je FL grill veliko lepsi kot starejsi v horizontalnih kromiranih linijah.😁

Ne paše. Kjer prodajajo AM grill za 6-ke je vedno poudarjeno za kateri model je katera maska. Lahko si pa omisliš kaj od tukaj. 

https://www.ebay.com/str/mvtuningbodykits?sid=mv_tuning&rt=nc

Jaz sem pri njih vzel sprednji lip. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 GH/GJ in 20 col
Napisano
pred 56 minutami je Aless napisal:

Ja odvisno je tudi kje se voziš, po AC bo vredu, kake zaflikane lokalne ceste pa bo malo bolj rukalo. 

Točno tako. Pa več hrupa bo izpod kolotekov, večja poraba, paziti je treba na udarne luknje, ker se hitro lahko feltna zvije.Že pri mojih 245 s presekom  40 moram zelo paziti. Pa centriranje morajo bit take gume v nulo. Meni jih  v prvo niso prav in je kar treslo. 😬

Je pa vožnja vsekakor bolj precizna, bolj športna, v ovinke greš lahko veliko hitreje. In avto bo izgledal-fenomenalno. 🤗

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ročica menjalnika mazda 6 mk1 vs mk3
Napisano
pred 40 minutami je Aless napisal:

Zanimivo, bi bilo res za probat če je res taka razlika v občutku zaradi teže. Na Hondah smo nekoč menjavali komplet ročico je bila krajša oz. vzvod je bil spodaj daljši zgoraj krajši, tisto se je zelo poznalo. 

Kolk je pa od M6 2gen težka? 

Načeloma mi je pa na 2.gen občutek vredu, lepo sede v roko, prestave pa tudi niso predolge. 

 

Recimo sedaj, ko imam v stari 6-ki ročko od te nove,100g je tam veliko slabši feeling kot prej s staro, 100g težjo. 

Eni v svojih športnih avtih res krajšajo palice zaradi krajšega hoda menjalnika a s tem se poslabša samo prestavljanje. To kompenzirajo z veliko težjimi ročkami(  do 800g). 

Kakor sem napisal, dokler ne probaš ne moreš verjeti, kakšna razlika v samem predstavljanju je. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ročica menjalnika mazda 6 mk1 vs mk3
Napisano (urejeno)

Evo, ročka naročena.😊

Po eksperimentiranju, dodajanju uteži, krajša ročka, daljša ročka, sem prišel do ugotovitve, da je idealna kombinacija za moj menjalnik, nekje teža ročke 300g in malo daljša, kot je originalna v Mazdi mk3 (original pribl. 85 mm, naročil sem 105 mm). 

Znano je, da je z daljšim vzvodom lažje premikati bremena in isto velja tudi za menjalnike. Recimo v Mazdi  mk1 so se tega še zavedali in je sama prestavna palica daljša in že sama originalna ročka obtežena.(kot sem že napisal skoraj 200g). Zato je v stari Mazdi 6 mk1 menjavanje veliko bolj lahkotno in precizno. 

Torej, naročena ročka je težka 310g, premer je 45mm, dolžina 105mm.Material noter aluminij, zunaj pravo, prvoklasno usnje. Ima original navoj (M10 x1,25), tako da ne rabiš nobenih adapterjev. Gor ima številke za 6 brzin. Ko prispe poročam...

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 GH/GJ in 20 col
Napisano (urejeno)
pred 59 minutami je SpEkTr napisal:

Izgledalo bo super, vse ostalo pa ne bo tako super emoji16.png

Sent from my SM-G780F using Tapatalk
 

Res je. Šminka bo super, a vožnja bo... 😬

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 GH/GJ in 20 col
Napisano
pred 2 urama je TiEn napisal:

Komaj čakam na te slike kr mene tudi mikajo 20ke že nekaj časa...

A ga misliš tudi nižati? Ker drugače izpadejo malo smešne 20" na original fedrih. 🤗

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 GH/GJ in 20 col
Napisano
pred 9 minutami je Bini napisal:

Čestitke za tako lepe felge,sedaj pa samo čeljusti še pobarvaš in bo bomba od avta.:bravo:

... pa gume kupit. 😊Bo treba še dedka mraza povprašat, če bi bil tako dober pa da pristavi jurčka. 🤗

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ročica menjalnika mazda 6 mk1 vs mk3
Napisano
pred 7 minutami je Scr3am napisal:

Aha samo pazi da ima rocka notri navoj. Jest sem jo enkrat narocil in sploh ni imela navoja. Poleg tega je bila zelo, zelo lahka in "usnje" je bil zelo tanek.

Naj bi imela navoj pa tudi teža naj bi bila o. k. Vsaj tako so napisali kupci spodaj pod ocene. Če pa ne bo prava, jo bom dal iz moje stare 6-ke in ta novo v njo. 

Bo pač narisano gor, da ima samo pet brzin. 😏

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ročica menjalnika mazda 6 mk1 vs mk3
Napisano (urejeno)

Saj nekaj takega sem mislil. Sem pri Kitajcih videl tako ročko kot jo ima mk1 za 10€. 

Naj bi bila po pisanju kupcev ročka  še malenkost težja kot original. In spodaj mi bo kolega strugar postružil obroček-podnožje iz inoxa. Bo ravno prav dodalo še nekaj teže. 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zamenjava končnikov avspuha na Mazdi 6
Napisano
pred 14 minutami je Bini napisal:

Meni odpira vse,so pa dobri rori ni kaj rečt!:bravo:

Se ti da pogledat,če je kaj podobnega za mojo 3ko limuzino?:whatever:

Mislim, da, so enaki tudi za tvojo. Izmeri fi zunanjega rora (naj bi bil 77 mm). Če imaš tak fi so pravi. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ročica menjalnika mazda 6 mk1 vs mk3
Napisano (urejeno)

Danes sem imel malo časa in si nisem dal mira, zakaj je v Mazdi mk1 toliko  boljši filing na ročki menjalnika kot na novi mk3. 

Pregledal in stehtal sem obe ročki menjalnika  Rezultat je presenetljiv. 

1. Mazda  MK 1,= boljši material, noter verjetno aluminij, zunaj pravo usnje, zelo anatomsko oblikovana. 

Teža 192g.

2. Mazda MK 3, verjetno plastična noter, zunaj fake usnje, ni tako anatomsko oblikovana. 

Teža 105 g. 😳

Se pravi, da je stara skoraj duplo težja. 

Za štos sem namontiral skoraj dvakrat težjo ročko od mk1 v mojo trenutno, mk3.  Ročka je sicer malo nižja (kak centimeter in pol) tako da spodaj gleda železna palica z navojem ven a navoj paše. Zapeljal sem se krog in razlika v samem menjavanju je neverjetna. Koliko bolj hitro in tekoče je vse skupaj. 😳

Nato sem vmes zamenjal z originalno, lažjo za polovico. To sem storil zato, ker sem poskušal ugotoviti, da ni to lahko samo placebo efekt. 

Vendar ne. Razlika je enormna.Nato sem šel še korak naprej. Pod težjo ročko mk1 sem montiral veliko železno matico. Teža matice je bila 66 g. Skupaj je sedaj tehtalo 258g. Šel sem zopet en krog in občutek je bil še boljši kot prej. Neverjetno, kaj naredi ena navadna ročka. Že sam feeling je veliko boljši, ker je pravo usnje. In nekako bolje sede v roko. Nato sem malo pogledal na net in ugotovil sem, da obstajajo t. i. weighted shift knobs. Skoraj vsi športni avtomobili z ročnim menjalnikom uporabljajo takšne. Njihova teža se giblje od 250g pa vse do 550g.Ponavadi so narejene iz kakega inoxa ali aluminija. 

Po teh kriterijih je ročka menjalnika mk1 + matica že v teh vodah. 🤔

Resno razmišljam, da zamenjam ročko, saj je razlika res opazna. Ali ima že kdo montirano takšno težjo ročko? 

IMG_20201209_101641.jpg

IMG_20201209_101652.jpg

IMG_20201209_100012.jpg

IMG_20201209_095959.jpg

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zamenjava končnikov avspuha na Mazdi 6
Napisano (urejeno)
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.