Problem pri suhi podlagi je v tem ker ta vozila nimajo sredinskega diferenciala in s tem ne omogo?ajo razli?nih hitrosti sprednjih in zadnjih koles, zato prihaja do notranjih napetosti v skrajnem primeru npr dobra podlaga mo?naa obremenitev (ni mo?en zdrs) tudi do loma kakega dela.
Tolk lahek pa spet ni zadnji konec, da bi bil problem v ovinkih razen, ?e prtiska? gas do konca na mokrem. Pa ?e takrat bi moral DSC in predvsem ASR opravit svoje.
Pri normalni vo?nji bi moral biti zadnji pogon ?ist ustrezen tud pri vleki prikolice.
Hm, kaj vem, tale krom laj?tica ful pa?e npr. na ?rnega al pa grafit siv avto, na rde?em pa je ...
Kaj pa ?e bi se lotil le maske pod to laj?tico in bi recimo samo pokromiral (oziroma posrebril s srebrnim sprejem) prednji rob vodoravnih re? na tej maski. Tako bo nastal skupaj z lu?mi en tak srebrn pas od ene strani do druge, kar bi znalo lepo zgledati pa malo bolj elegantno bi bilo. Tko sem imel neko? na Clarusu in je bilo bistveno bolje kot s ?rno masko.
Huh, a si ziher, ker nekako mi po fizikalni logiki ne gre skupi, ker so dimenzije enake edino prepustnost samega "filca" v filtru je lahko druga?na. ?e je druga?na pa lahko nastane problem, da ve? prahu potegne skoz :ne vem:
Brez da bi "luknjal" boks al pa dal konus gor po moji logiki verjetno ni? ne pridobim - al se motim :ne vem:
Evo, ker se ?ist ni? ne spoznam na te filtre samo eno enostavno vpra?anje. ?e v originalnem boksu zamenja? klasi?ni filter s tem kao bolj ?portnim a se sploh kakorkoli pove?a pretok zraka v motor?
Tole bi blo za sprobat... cena je zelo solidna. Seveda ni to chiptunning ampak je glih to plus, ker lahko v nekaj muđinutah sam spravi? zadevo na originalno stanje, kar pri raznih menjavah ?ipov ni mo?no.
ni res govora je o pospe?evanju do omejitve.....(kar je tudi pravilna var?na vo?nja)
Dr?i, dinami?na vo?nja je vo?nja v okviru omejitev, kar pomeni tudi prehitevanja po?asne?ev ne pa norenja preko zdrave pameti. Za tako vo?njo so bolj primerni drugi izrazi.
To je vse res,ampak po mojem je najve?ja zasluga tega "dose?ka" kvalitetno gorivo.
Mo?no dvomim, da levji dele? nosi kvaliteta goriva. Ve?ino razlike v porabi je vedno odvisno od re?ima vo?nje. Pri meni recimo, ?e se peljem v Zasavje po cesti skozi Litijo in nazaj pa da se vmes ni pri?gala regeneracija mi ka?e 4,6-4,8 po BC-ju pri tem, da je BC pri tanovih 6-kah skoraj ?isto natan?en.
Ve?ina, ki pravijo, da recimo z gorivom iz tujine naredijo bistveno ve? je najve?krat zato, ker je takrat bistveno dalj?a relacija brez ustavljanja in mestne vo?nje. Dva tanka nazaj je meni z doma?im gorivom ratalo imet porabo 5,8 litra na tank in prvi? sem z Mazdo uspel z enim tankom narest preko 1000km. Razlog: tri dolge relacije v povpre?ju skoraj 300km ena plus nekaj rednih mestnih kilometrov.
Mejdu?, ja kake feltne pa folk kupuje, da jih je treba vsako leto ravnat? A to pri nomalni uporabi al v luknje padajo pa robnike jahajo, al kako? :ne vem:
Vi?ina 40 je odvisna od ?irine gume, tako da recimo 205 ?irina je za cca 1 cm ni?ja kot pri 225 ?irine
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
najbolj bistvene so gume in predvsem profil... s cestnimi gumami se po terenu/blatu ne pride prav dale?.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani