Skoči na vsebino
izbira pogona
Napisano

Problem pri suhi podlagi je v tem ker ta vozila nimajo sredinskega diferenciala in s tem ne omogo?ajo razli?nih hitrosti sprednjih in zadnjih koles, zato prihaja do notranjih napetosti v skrajnem primeru npr dobra podlaga mo?naa obremenitev (ni mo?en zdrs) tudi do loma kakega dela.

 

Da ne govorimo o obrabi gum :(

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

izbira pogona
Napisano

Tolk lahek pa spet ni zadnji konec, da bi bil problem v ovinkih razen, ?e prtiska? gas do konca na mokrem. Pa ?e takrat bi moral DSC in predvsem ASR opravit svoje.

 

Pri normalni vo?nji bi moral biti zadnji pogon ?ist ustrezen tud pri vleki prikolice.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Moja R Laguna II
Napisano

 

Kar se pa znamke ti?e, bi pa ve?ina Bemveja?ev in Ojdlnov, pa vam reklo; "ja kje si pa glih Mazdo najdu kupt, ni ti to glih neka firma!" :harhar::hudicek::P:blush::zvizga:

 

Bolj?, da ne ve? kaj teli pravjo za renoja :blush:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Moja R Laguna II
Napisano

Hm, kaj vem, tale krom laj?tica ful pa?e npr. na ?rnega al pa grafit siv avto, na rde?em pa je ... :blush:

 

Kaj pa ?e bi se lotil le maske pod to laj?tico in bi recimo samo pokromiral (oziroma posrebril s srebrnim sprejem) prednji rob vodoravnih re? na tej maski. Tako bo nastal skupaj z lu?mi en tak srebrn pas od ene strani do druge, kar bi znalo lepo zgledati pa malo bolj elegantno bi bilo. Tko sem imel neko? na Clarusu in je bilo bistveno bolje kot s ?rno masko.

 

Recimo kako sem mislil

 

kromirana maska

Objavljena slika

 

?rna maska

Objavljena slika

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

?portni filter K&N
Napisano

Deloma ja :bravo:

 

Huh, a si ziher, ker nekako mi po fizikalni logiki ne gre skupi, ker so dimenzije enake edino prepustnost samega "filca" v filtru je lahko druga?na. ?e je druga?na pa lahko nastane problem, da ve? prahu potegne skoz :ne vem:

 

Brez da bi "luknjal" boks al pa dal konus gor po moji logiki verjetno ni? ne pridobim - al se motim :ne vem:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

?portni filter K&N
Napisano

Evo, ker se ?ist ni? ne spoznam na te filtre samo eno enostavno vpra?anje. ?e v originalnem boksu zamenja? klasi?ni filter s tem kao bolj ?portnim a se sploh kakorkoli pove?a pretok zraka v motor?

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Cipanje nove 6
Napisano

To je to, klik klak dol kadar je treba, za servis in preglede :)

 

Je pa tega miljavzent na ebay nemcija, treba je prej pisati in to?ne podatke dati

 

Tale masina men fali v M6...

Mazda 6 2.0 CD DPF 143 PS 105 (143)

 

Je samo v M5...za koji k, zato sem nehal pol mazdo gledat.

 

To je motor v prej?nji generaciji faceliftane M6. V novi je bil s tremi konji manj, ki pa se je tud umaknil 2.2 literskemu dieslu.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Cipanje nove 6
Napisano

Tole bi blo za sprobat... cena je zelo solidna. Seveda ni to chiptunning ampak je glih to plus, ker lahko v nekaj muđinutah sam spravi? zadevo na originalno stanje, kar pri raznih menjavah ?ipov ni mo?no.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

poraba
Napisano

ni res govora je o pospe?evanju do omejitve.....(kar je tudi pravilna var?na vo?nja)

 

Dr?i, dinami?na vo?nja je vo?nja v okviru omejitev, kar pomeni tudi prehitevanja po?asne?ev ne pa norenja preko zdrave pameti. Za tako vo?njo so bolj primerni drugi izrazi. <_<

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

poraba
Napisano

To je vse res,ampak po mojem je najve?ja zasluga tega "dose?ka" kvalitetno gorivo. :D

 

Mo?no dvomim, da levji dele? nosi kvaliteta goriva. Ve?ino razlike v porabi je vedno odvisno od re?ima vo?nje. Pri meni recimo, ?e se peljem v Zasavje po cesti skozi Litijo in nazaj pa da se vmes ni pri?gala regeneracija mi ka?e 4,6-4,8 po BC-ju pri tem, da je BC pri tanovih 6-kah skoraj ?isto natan?en.

 

Ve?ina, ki pravijo, da recimo z gorivom iz tujine naredijo bistveno ve? je najve?krat zato, ker je takrat bistveno dalj?a relacija brez ustavljanja in mestne vo?nje. Dva tanka nazaj je meni z doma?im gorivom ratalo imet porabo 5,8 litra na tank in prvi? sem z Mazdo uspel z enim tankom narest preko 1000km. Razlog: tri dolge relacije v povpre?ju skoraj 300km ena plus nekaj rednih mestnih kilometrov.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

poraba
Napisano

@Kaalman: glede na to, da pri teh 6-kah BC mal la?e bo verjetno tam nekje okrog 5 litrov kar je ?e vedno odli?en rezultat.

 

Relacije po regionalnih in lokalnih cestah pri teh hitrostih so resni?no super za doseganje nizke porabe.

 

Aja pa pravilna dinami?na vo?nja je bolj var?na kot penzionerska - po?asna pospe?evanja so najslab?a za ugodno porabo.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

16" ali 17"!?
Napisano

Mejdu?, ja kake feltne pa folk kupuje, da jih je treba vsako leto ravnat? A to pri nomalni uporabi al v luknje padajo pa robnike jahajo, al kako? :ne vem:

 

 

Vi?ina 40 je odvisna od ?irine gume, tako da recimo 205 ?irina je za cca 1 cm ni?ja kot pri 225 ?irine

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.