Aleksander.....te morem razo?arat....se ne da nardit.....kakor so ti napisali...tipke za glasnost so ?e tako nastavljene.....torej da se nivo glasnosti konstantno ve?a....... Sicer pa se da navadit na to.....useeno ni tooolko velika razlika....
Zanima me dali je gdje u Sloveniji moguće nabaviti aluminijske naplatke za Mazdu 3 CD 110 koje dolaze u serijskoj opremi sa TX linijom. To su naplatci sa 5 krakova od 16". U Zagrebu je problem doći do njih jer ih naru?uju iz Austrije pa treba ?ekati po par mjeseci. Zahvaljujem se informacijama. Ba? bi ?elio imati upravo takve pa bi mi bilo drago ako bi mi netko rekao gdje bi ih mogao pronaći?!
Pozdrav iz ZG!
Ivo
Cau-.----na A Cosmosu jih imajo ?e...in sicer dokaj ugodno....plati??a 16' z gumami good year 200 000 sit......
S to antenco ste tudi mene oku?li, sem kupil v?eraj. Ampak instalacija pa je ocitno zame prekomplicirana Zraven dobi? 3 nastavke (vijake), ampak niti en ne pa?e... Al preve? pade not v samo anteno, al pa ne gre pritrdit na nosilec na avtu... Skratka, no go. Al pa sem v?eraj preve? :mi pijemoo:
Pagat sem mel tudi jest probleme....odpravi? ga pa tako da najprej nastavek....oziroma vijak ki pa?e na tvojo 6ko za?raufa? v "Streho" pol pa na to ?e antenco in zatisne?.....ne pa obratno.....to je to-.!!! PPa zalimej slike gor da to vidmo...
Hm....ma kaj ni point lih v tem da more bit ?im manj explozij??? Torej da je samo ?isto izgorevanje...??
Al pa sem spet malo zabluzu!
Ne, mo?nej?a kot je explozija bolje izgoreva bencin-->?istej?e je izgorevanje...
Glej ?e bolj explodira-->bolj potisne bat-->bolj se zavrti ro?i?na gred-->bolj se vrti menjalnik-->bolj se vrti-gre ALU feltna-->bolj gre avto .
Podobno pridobivamo mo? s turbino. Turbina stisne zrak na manj?i volumen tako da lahko da? v izgorevalni prostor ve? bencina ob enakem razmerju zrak-bencin (14:1)-->mo?nej?a explozija...bla, bla...In v tem je ves point-->v mo?nej?i exploziji!
Res je, da pri turbini za enako mo? ali hitrost ne potrebuje? toliko toliko explozij (obratov) to pa zato, ker so le-te mo?nej?e!
Aja pa ?e to. 100 oktanski bencin pove?a mo? explozije za 2-3%(glede na 95okt), turbina pa za 20-50%.
JAh mislim da je razlika med turbino in 100 oktanov precej?nja......
khm... skepti?en kar se oktanov ti?e, al je pa z mojim vozom nekaj narobe
tankal 95, avto gre "normalno", tankal MOL 95, avto gre bolj?e kot prej... tankal OMV 100, avto gre slab?e kot prej...
NI?JASNO
zdaj bom naslednji? spet na MOLU nato?il 98, pa bomo videli ?e bo spet sprememba
Dejstvo je da ima mol zelo kvaliteten benzin......in prou mo?no je da je celo bolj?i kot omv 100 oktanski......meni nekako ne uspe sko?it do logatca tankat na mol da bi proval....je pa ob?utna razlika na omv med 95 in 100 oktani........ Meni dejasnko gre bolj......mam ene to?no dolo?ene kose cest kjer lahko sprovam pospe?ek in je razlika do s 95 kon?na ob tabli 105km/h.....s 100 oktanskim pa nekaj ve? kot 115km/h.....avto mi bolj dinami?no vle?e.......
Normalno naj bi tankali Eurosuper 95, dalo pa se je tankat Eurosuper 98. Zdaj so Eurosuper 98 zamenjali za Super 100. Zakaj se ne imenuje Eurosuper 100? Zakaj je na bencinskih ozna?en z modro in ne z zeleno? V?asih je bil Super 91 se mi zdi - tisti ni bil neosvin?en - kako je s tem?
Ne ne je isto neosvin?en.....ker neosvin?en benz ni ve? dovoljen....torej brez skrbi...dali so pa modro barvo predvidevam da prej v oko pade.....mogo?e?!
Sicer pa Lenuh007....zakaj bi ti dal protihruzpno peno pod pokrov ?e je ?e tako mazda3 tih avto????
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
NAjprej morem novo dobit....
Feel free....
Povezava za deljenje
Deli na druge strani