Skoči na vsebino
?portni kolelktor
Napisano

To sva ?e s Klopkotom gledala. Glede na originalnega (kak?en je un in kak tale) bi tole dodalo ?e kakih 5 konjev. S tem, da mora? imeti cel sistem temu primeren, ?e ne bi isto kot bi ti odprl usta do kraja, da bo? la?e dihal, nekdo bi te pa dr?al za vrat. :P

Vpra?anje je edino kako bo? pri?el ?ez tehni?nega. Sicer nisem prepri?an, ?e nima? ti dva ampak vseeno. :blush:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

v6 v mx-5
Napisano

Enkrat sem na ebay videl podoben kit s kolektorjem vred. Kar v bistvu ni slab biznis, ?e upo?tevamo, da so sami intercooler, kolektor, cevi, blow off, in boost controller hitro toliko. Pa? turbino pa dobi? drugo, tole pa fura? na minimalnem boostu dokler ne za?ne kaj kaditi ali spu??ati ?udne zvoke. Sem na speedhunters gledal eno MX-5 s kitajskim turbo kitom, se lastnik smeje, da ob prvi priliki bo pa? turbino zabrisal stran in vrgel kako Garrettko T25 ali T28 pa bo.

 

Na kratko: jaz bi kupil kak kitajski turbo kit ampak jaz bi vse delal sam in marsikaj spremenil. :blush:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Sesalna loputa
Napisano

Lahko si med polnim plinom korund notri vsipa?- ti bo ?e kanale obdelalo na fino ;)

 

Sam ne sme? to delati na tubo motorju, za Honde in nasploh Japonce brez turbine je pa fajn ideja. Objavljena slika

Hey guys, I've got a 98 1.8T. I've had a k04 and chip for a while and wanted to get more performance. I was recommended to port and polish the intake and exhaust. We found out they used abrasive material to do it like gritty sand. So I got with my friend that tunes Hondas and we decided to try it ourselves. We got a bag of sandblasting sand and hooked up into the intake and started the car. We had to hold the gas so it would run. He wanted to let the engine suck in the sand through the intake so it would port it out and then push it out the ehxaust so it would port the exhaust manifold.

I was worried that it might cause problems but he figured it'd be OK as long as we didn't make boost and it get sucked in the turbo. After running the car and letting it suck in sand we got about half way through a 25 lb bag. The check engine light was on and the engine was bucking and kicking and sounding really weird. We stopped and hooked the car back up normal and took off the sand supply. We tried to start it again and it was really hard. Once started it couldn't idle and kept making weird noises. We took it out and drove it and it started to make scraping and knocking noises.

Help! Can anyone tell me what to do! My buddy only does Hondas so he doesn't know much about Audis.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

zadn lonc
Napisano

je pa res da je moj avto kr tih. oziroma do ene 4000 obratov je cist tih

 

Kvaliteta pa?. Samo priznaj, za kak dB je bolj basovski, ?e se postavi? zadaj, v avtu pa ni sile.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

zadn lonc
Napisano

a se bl splaca nabavt en univerzaln lonc al da ti ga nardijo

meu bi pa tko nekak na postran

 

Ti kar daj takole postrani pa taprvi policaji ki te bodo ustavili ti bodo ?e tablice pobrali. :vskalo:

 

Ja in ?e niso s homologacijo NE BO? mogel homologirati. Nikakor.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

fedri za ?estico
Napisano

Tole pa zelo te?ko verjamem. Do zdej sm mel 35 mm zni?an avto pa je obdr?al vse funkcionalnosti kot prej. Tudi ko sem parkiral da je bil spredaj plo?nik je ?e vedno ?lo.. Dvomim da bi ?e pri 4 cm ?lo v take ekstreme, sej mazda 6 ni nek super?portnik, ki je ?e serijski 7 cm od tal..

 

Da pri -40 mm ne bi mogel ?ez le?e?ega? Mo?no dvomim.. Lahko se pa dobiva pa mi nasprotno doka?e?, bi bil zelo vesel, da pa? ne naredim napake..

Mazda 6 ima dolgo medosno in verjemi, da je poden nizko. ;)
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

menjava diferenciala
Napisano

Vse kar se spremeni je da mora? volan DR?AT in ne dr?at, ker druga?e ga jemlje z rok da ti lahko prste polomi, ok to sem probal pri dikalnikih ki so extrem.

 

To je za dede ne za pussije

 

Dobro povedano! :bravo:
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

kolektor
Napisano

pa a mogoce kdo prodaja 1.8,2.0?

 

Enkrat bo ?e kdo kaj prodajal. Do takrat pa lepo nalagaj na kup?ek denar in ne me?i v "kavni mlin?ek" denarja po nepotrebnem. ;) Ko smo bili mulci so nam isto govorili in k sre?i smo jih poslu?ali in res zamenjali za kaj mo?nej?ega. Ni mi ?al.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

menjava diferenciala
Napisano

?e prou zastopm - pol to lohk da? v vsak avto (tud v mojo Xedos-ko)?

In je bol? v ovinkih (sploh na mokrem) in pa tud za po snegu pozim prou pride.

 

Slabosti??? Razen cene.

 

Prav razume?. Slabost je samo cena. In pri bolj agresivnih ?perah ti avto potem vle?e na notranjo stran ovinka. ?zmeden? Kolega je kupil Megana RS 250 CUP (CUP ima serijsko ?pero) in je namotal ven iz parkiri??a in ga nahodil, pri?akoval, da bo avto malo zdrsnil naprej pa ni ampak samo zavil, on je pa z zadnjim kolesom po robniku zbil feltno. :P

 

pa druga? bi blo mo?no nardit RWD sramezljiv

 

Na kratko. Ne. Kupi si kaj kar ?e ima RWD ali pa ostani na FWD.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

menjava diferenciala
Napisano

Deeyan hitro editira post v kak?no bolj pametno vpra?anje/izjavo, ?e ne se bo kdo smejal. :P

 

LSD (limited slip differential) se zmontira namesto original diferencial. Starega (montiran je v/zraven menjalniku) vr?e? ven, tega notri in ?e ima? ?pero. In, ko ga nahodi? v ovinku in ho?e zunanje kolo zdrsniti ga ?pera za?lajfa in da ful ve? mo?i notranjemu kolesu, da te vle?e tja kamor ma? namotan volan.

 

Ma tole si preberite.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

menjava diferenciala
Napisano

Link ne dela. Menjal je ?e marsikdo ampak ne na Mazda forumu. Fajn razmi?lja? samo, da ne bo? potem jamral, da si ?e juja vlo?il pa avto ni vreden pol tega kar si noter zmetal. Peljal se bo pa pomoje v ovinke ko pesem (beri: ti ti divjak, a ?e bolj bi divjal v ovinke???). Pa fajn je, da si nabildan ker bo (?e je LSD kaj vreden) ob vsaki luknji volan zategnilo tja.

 

 

?e kaj? :P

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

zavore
Napisano

Da si sposodim temo.

Kaj priporo?ate za predpripravo ?eljusti pred barvanjem - ?i??enje in osnova - ?istilo za zavore, razred?ilo?? :ne vem:

 

Hmm dokler nisem imel pi?tole za peskanje sem jih z drotpir?no (?i?no krta?o :P ) fajn spucal, pol s ?mirglnom in nato s ?istilom za zavore (alkoholna osnova) ker je treba paziti na gumice. Potem pa samo ?e barvo ?ez in si zmagal. ?e bo dobro ??i??eno bo dobro dr?alo. Pa nikar ne kompliciraj preve?.

 

Mene pa zanima kaksen premer diskov ma mazda6 letnik 2004 karavan spredi pa zadi pa kaj moram pazit pri nakupu novih kaksne lukne za vijake pa take stvari?

Pa se kaka pocen varjanta kakih diskov pa ploscic cist neki stock ni treba da so glih za dirkanje.

 

Na www.brakes4u.co.uk bo? na?el velikost diskov za svojo Mazdo in relativno nizke cene za EBC komplete. Vzame? navadne diske in blackstuff plo??ice. Greenstuf ne glej ker niso ne ti? ne mi?. Lahko gleda? ?e Redstuff ker niso slabe plo??ice. ?e te zanima Ferodo katalog je pa na www.fmecat.eu. Potem gre? lepo v Potokarja in zate?i? kaj bi rad. Pri Potokarju imajo tudi Brembo, HC (high carbon) diski niso slaba ideja, ?e obstajajo.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

cx-7
Napisano

?tiribatne ?eljusti + dvodelni diski = ultimate stopping power :notworth:

Brembo? Kateri diski in plo??ice so to?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

mazda 3
Napisano

Me veseli, da si uposobil. Bo? mogel poklicati enkrat ko bo? na parkingu, da jih vidim kako izgledajo zdaj zmontirani. :bravo:

v planu danes,ali v kratkem ;)

 

No to pa le daj. :zvizga:
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

cx-7
Napisano

Hehe maherji kar na ATVju sprobali. Ne saj ?e se ATV ni drl potem pa zelo verjetno bo tudi iz CX-7 bolj kot ne samo pihalo. Pri turbo avtih je fajn ker ?e turbina deluje kot du?ilec zvoka, edino ?vi?ganje se potem sli?i na ta ra?un kar pa ni slabo. :bravo:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

cx-7
Napisano

Vidim, da kar obvlada? ?vasanje ker izgledata res lepo narejena. B) Kaj si uporabil za polnjenje? Sumim, da bo s tema maj?kenima loncema kar opazna razlika (pa ne le v mo?i ampak bolj zaradi zvoka). Celoten sistem na turbo avtu se pa druga?e kar pozna pri turbo avtih.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.