Ok men je jasno da imsjo motorji z notranjim izgorevanjem razmeroma slab izkoristek, samo ne kapiram pa da tist "vi?ek-neporabljen del" da tolk od sebe, ker to je dejansko toplota in tlak ki ga usttvarjajo izpu?ni plini..
Turbaki brez turbine so piece of shit, zarad nizke kompresije, se pravi da ima ?e slab?i izkoristek, samo ne kapiram zakaj pol ko ima turbino in optimalne pogoje, trga da nobenmu ni n? jasno, pa ?eprav v osnovi motorju "od?re" ?e 40 kW ?
Recimo moja prej?nja 2.3 je imela 122 kW, ?e bi zni?al kompresijo za2-3 bare, potem bi bil na cca 100 kW(na okroglo), potem mi ?e turbina vzame 40 kW, sem na 60 kW.
Sedaj ko pa imam turbaka, z istim 2,3 motorjem, ima pa 191 kW, se pravi da zarad turbine dobim 131 kW.
Nasledn avto bo mel sam turbino. :ne vem:
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
PS: umes sem opazil da moje razervno pesto nima ABS-a... pa me zanima kako bi to vplivalo ?e bi zmonteral na avto? verjetno bo skozi svetila ABS lu?ka...
Prestavi obro?ek ki je na pestu, pa je vse tako kot mora bit.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
bom kar tukaj vprasal ce mi priporocate cipanje traktorja al ne mam zdaj audia a3 sportbacka 105ks sem klical rsr v ljublano me pride 450 eur in bo mel 140ks sedaj pa iti ali ne iti to je zdaj vprasanje :ne vem:
A ni A3 format papirja ?
Kako lahko to ?ipira? ?
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Ja lepota glih ni (zadn konc ma celo podoben 323FBJ, ki je ogabna za videt), je pa taisti avto ?e ?ist neki druzga za videt v temnoplavi metalni al pa grafit sivi, ampak zdej je kar je, je pa zato vo?nja "kot na oblaku" in to je to kar mi je V?E?, k zmaj!
Kar se pa znamke ti?e, bi pa ve?ina Bemveja?ev in Ojdlnov, pa vam reklo; "ja kje si pa glih Mazdo najdu kupt, ni ti to glih neka firma!"
Kwa sploh sta tisti dve neznani znamki napisani zgoraj ?
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Hvala vsem za info, sem klical v A3M, in mi je majstr rekel, da se da za enak denar (70?) zrihtat univerzalni intake filter s cevmi vred, tako da se bom oglasil pri njih in se bo pridobilo na mo?i, predvsem pa na zvoku.
ajd
Upam da bo? robo dobil ?e letos , glaede na a3m-ovo znano dr?anje besede in hitrost, ki je v -.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Pri vgradnemu je najve?ji plus, da se o?isti ne, da se menja. Zvok je mogo?e, mogo?e malo globji, ?e si pa dobil 2 konja pa itak ne ?usti?. Govorim za vgradne filtre.
Nekateri imamo v ohi?ju filtra loputo ki se odpre, pri dolo?enem gasu in obratih in i pol je ....malo bol glasno kot prej ampak mejbi 2 dB.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Sem pa gledal nekaj od unichip-a.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani