mogo?e pri dolo?enih motorjih.turba?i majo ve?je oljne ?rpalke, pa oljne filtre z ve?jo prepustnostjo.?e si misli? gor montirati turbo ni tako enostavno kak je sli?ati.
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
sem ?e montiral gor ?portni filter na 323c pa gre zaj kak treba.Krive so bile sve?ke.Zdaj ?e samo speljem dovod hladnega zraka.Ve kateri kam je najbolj?e speljati ,tam kjer bi naj bile meglenke ?
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
Pa ?e z razliko ma? tu manj?i cestni sklad pa ta 1.8 V6 sploh ne pije tako dosti kot kak BMW.Glede tehnike pa se BMW ne more primerjati.Japonci so stalno na prvem mestu.
Pa BMW se zadnje ?ase stalno bolj kvarijo.Jih poznam dosti ki so zamenjali nem?ke avte za japonske.
Zakaj pa rabi? sploh tako mo?no ma?ino v avtu,saj pri nas je sploh ne more? izkoristiti do konca.Ali kje tekmuje? na drag-race??
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
Zakaj pa bi dal notri motor iz gtr??????Raje daj motor od mx3 1.8 V6. Pa z malo tuninga ga komot spravi? na 200KM, s turbopolnilnikom pa se da celo na 300KM.
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
Lahko malo bol opi?e? to?no kam si montiral ?portni filter na 323c?Jaz sem probal tako : gumijasta cev ki gre iz sesalnega kolektorja na senzor za pretok zraka.Na drugi strani pa gre ta senzor na ?katlo za filter.Jaz sem vzel ?katlo dol pa dal gor na tej strani ?portni filter.Senzor za temperaturo pa sem tudi dal v bli?ino filtra.
A je imel tvoj brat narejeno enako?
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
jaz mam tudi mazdo 323c, pa sem dal filter takoj za MAF senzorom (tam kjer je prej bila ?katla) pa gre avto slab?e kot z navadnim filtrom.Edino zvok je pravi.
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kaj menite kako bi lahko poceni pove?al mo? na 323C 1.5. Ima kdo kak?ne izku?nje z nastavljivim regulatorjem tlaka bencina?
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
Povezava za deljenje
Deli na druge strani