Jest sem peljal prav k slosarju za avte (cugelj iz Bitenj) :). Jih je pa dol snel ja
Je pa fox prav firma k dela auspuhe in dobis tudi papirje za homologacijo. Poleg tega so pa itq celi iz poliranega inoxa in ni sans da zarjavijo :). So sicer mal drazji oe konkurence, ampak z razlogom.
A imajo kaj podobnega, pri fox iz inoxa kot sem gor prilepil? V bistvu, da gre iz fi 50mm v konus in v končnike 100 mm.?
Za montažo se bom itak zmenil z mojim mehanikom.
Saj pripravlja tudi avte za dirke... bo ja zvaril dve cevi skupaj.
A ti si naredil homologacijo oziroma jo moraš imeti?
Jest sem na gen.2 vzel od fox. Sem pa isto stare odzagal stran in nove navaril na lonec. Je bila pa tudi pri meni se mi zdi, da notranja oem cev 5 cm in nato nastavek 8 cm. Jaz sem pa potem dal fi 100 mm.
Ali je že kdo zamenjal končnika na avspuhu na Skayactiv Mazdi 6? Razmišljam, da bi montiral gor večje. Kolikor sem uspel izmeriti cev je problem, ker se na koncu, kjer je pritrjen krom nastavek,razširi.Kromirani nastavek je fi 78 mm, če se ne motim. Cev avspuha je fi 50mm.Na koncu se razširi na večji fi a ne vem točno, kakšen je. Razni univerzalni ne pridejo v poštev, ker cev ni enako široka do konca.
V mislih imam nekaj takega, kot je na spodnji sliki-odrezati cev in privariti inox nastavek gor. A kje ga nabaviti?
Jaz grem enkrat spomladi, čim se sprosti to vse skupaj. Lahko bi se zmenili,da vidimo, koliko nas je interesentov. Pa da vidimo, ali lahko zrihtam kak količinski popust. 🧐
med drugim sem imel v mislih čričke, ni se pojavljajo že pri 19" kolesih in so posledica preveč plastike, ki drsa ena ob drugo, na primer sredinska roleta ...
Res je, pri takih dimenzijah se lahko pojavljajo ob udarcih v luknje na cestah razni črički. Pri meni se na srečo niso(še). 😊
Ehh, ni tako hudo, sam sem že mel bolj extremne predelave podvozja in platišč, je pa res da je bilo to ko sem bil star 20let, zdaj mora bit bolj uravnovešeno udobje z izgledom.
So pa okusi različni eni dajo na izgled eni na performanse, eni pa na nič od tega.
Če pa hočeš udoben avto pa kupiš avto z hidravliko ali z zračnim vzmetenjem.
Saj pravim, da je to bolj za mlade. Jaz sem imel tudi skoraj vedno spuščene avte (od stoenke naprej) a sedaj so 19" na original fedrih vrh kape. Ima pa nečak na audiju A6 20"feltne in športne fedre. Samo enkrat sem se peljal z njim do Ljubljane in mi je bilo dovolj. 😊
p. s. zdaj, ko Imam gor 17" zimske je udobje kar fajn. 🤗
Sam bi raje videl, da bi Mazda že pri serijski opremi več sredstev namenila kakovosti izdelave in posledično udobju vožnje, kot izgledu. Tole pa je še velik korak v nasprotno smer od udobne vožnje, občutki bodo nekaj takega ...
He, He. Dobro, vemo vsi, da je mazda bolj športen avto kot pa da je nevem kako udoben. Za to zadnje moraš bolj pogledati k Francozom.
Je pa res, 20" ni za vsakogar. Za une stare sigurno ne. 😉
V cm se razmak ne spremeni, vizuelno pa rata mal čudno.
Ta na sliki ima 245/35 20x9.0 et pa nvm točno 40ali35, mu pa spredaj štrlijo čez blatnik.
No ta na sliki meni zgleda z 20kami brez nižanja slabše kot original z Oem 19kami. Je pa stvar okusa, kaj je komu všeč.
Tole na sliki, ko tako štrli ven, ne vem, če bi šlo skozi pri nas na homologaciji. 🤔Meni so to najprej pogledali, premerii in vse točno poslikali. Pri meni je guma poravnana spredaj z blatnikom. Je pa res, da 20" moraš obvezno nižati, ker izpade drugače kot džipek. To pa zato, ker so nizkopresečne gume gor. Je pa res. Stvar okusa.
pred 42 minutami je Scr3am napisal:
Tole res smesno izgleda in bi bilo nujno potrebno nizanje, da bi bilo estetsko lepo.
Včasih tudi prevelike feltne ne izpadejo v redu na avtu. Odvisno, kakšen model so. Saj tudi na porscheje ne natikajo 21" ali 22".
No saj kar ste napisali glede same udobnosti vožnje mi je vse jasno da bo neudobno ko hudič, sam saj veste, za lepoto je treba potrpet
Original mazda 17 ima širino 7,5 in et 50, medtem ko je 19 x 7.5 et 45. Planiral sem 20x 8.5 et 45 (širinsko gledano bi izpadlo identično kot pri tebi @Alex) in gume 245/35/20.
Spodaj prilagam ˝teoretični izračun pozicije gume˝. Po teh kalkulacijah bi moral it skozi. pri pozicioniranju sem upošteval razmik med gumo in blatnikom 55mm po višini in 20mm na širino. Na meter pokaže približno take številke.
Saj razmak med gumo in blatnikom ne bo nič spremenjen, če da ustrezno gumo gor, ki ima enak obseg.
Obseg že. Ampak original 17 "in 19 "Mazdine feltne za 6-ko so širine 7" ET 45. 'Te 20" se začnejo pri širini 9", redko katera pri 8,5". Tudi, če vzameš isti ET 45, je vse skupaj širše za 2", kar znese skoraj 5 cm širše feltne! Nekaj te širine gre noter proti amortizerju, nekaj ven, proti blatniku. Guma bo lepše izgledala, ker bo poravnana z blatnikom. Seveda pa moraš najti pravi ET, da to štima in ne rabiš robit blatnika.
Kar se tiče ležečih nisem tako ziher, da bo prehod nižane 6-ke čez njih tako brez problemov. Namreč, nova 6-ka je že original precej nizka z veliko medosno razdaljo in če je res visok ležeči policaj, moram že sam it dva na uro čez, da se spredaj ne nasadi. Imam spredaj na odbijaču dodatni lip in sem ga spodaj že podrsal. Pa ne na pločniku, ker nikoli ne parkiram tako, da gre nos čez. Res bo nizka po nižanju. In trda.
Na vse vas se obračam z vprašanjem če se je že našel heroj, ki je na šestici sprobal 20 col? Z vizualnega vidika me neizmerno muči da bi jih spomladi namontiral na avto + spustil za 30mm, me pa zelo skrbi kvaliteta vožnje.
Kristalno jasno mi je, da bi potencialno lahko štel kamne po cesti in sekal gume, zato me iz praktičnega vidika zanima če se je že kdo opogumil in izvedel tak projekt?
Spodaj prilagam potencialne kandidate z veseljem sprejemam mnenja glede videza, ker se sam res ne morem odločiti
He, He. Si že pristal na 20"?😊
Mislim,da ga ni tu gor, ki bi imel 20". Že brez nižanja se boš vozil kot z vozom brez vzmeti.Moje 245/40/19 so na meji še znosnega. Če pa misliš še nižati, boš imel probleme z ležečimi policaji (čez boš moral voziti postrani) da ne govorimo o neudobni vožnji. Seveda na avtocesti bo še v redu, takoj pa, ko boš zavil na stranske, regionalki, se bo začel rodeo.😊Pa tudi cene novih gum niso švoh. Zdaj, če boš vzel širino felten 9" bodo gume širine 245 šle sicer gor, a bodo malo napihnjene. Tudi na ET moraš pazit, tako zaradi tega, da ne drsa po amortizerju kot tudi, da ne drsa po blatniku. Kar se tiče porabe ti bo narasla za nekje 0,5l/100.
Ali mogoče kdo ve,ali je kakšna razlika v zadnjem odbijaču mazda 6 FL MK III, karavan in odbijačem pre-FL 2012-2015? Na oko se mi zdi enak oz. nespremenjen. A moram vedeti 104,7% natančno. 🤗
Glede kamere je vpra?anje, kak?no resolucijo vgrajenega ekrana ima sploh vgrajeno mazda.Lahko montira? HD kamero, a ti ne bo pomagala, ?e jo ne podpira zaslon.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
A imajo kaj podobnega, pri fox iz inoxa kot sem gor prilepil? V bistvu, da gre iz fi 50mm v konus in v končnike 100 mm.?
Za montažo se bom itak zmenil z mojim mehanikom.
Saj pripravlja tudi avte za dirke... bo ja zvaril dve cevi skupaj.
A ti si naredil homologacijo oziroma jo moraš imeti?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani