Skoči na vsebino
1.8 16v DOHC
Napisano

V6 to zdrzi (preizkuseno). Ni treba da verjames. Ce se zamenja ojnice in bate pa zdrzi 1000KM (tudi ze preizkuseno)

Manjka mu ne nic, je bolje grajen kot marsikateri turbo motor. Si ze kdaj odprl V6 motor in si ga pogledal od blizu vse sestavne dele?

 

Cisto serijski (ojnice, bati) se lahko vrti na 9500 obratov. Na toliko so vrteli na diki dirkalno 323F pri nas. Pri 10.000 pa je zlomilo ojnico.

 

Ce menjas ojnice in bate pa na 11.000 obratov. Toliko se zdrzi oljna pumpa.

 

Ce bi se kdo pri nas kaj sraufal te avte bi bilo malo vec prakse in manj teorije, tako pa ostajamo vecinoma pri teoriji.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

1.8 16v DOHC
Napisano

V6 motor zdrzi 500KM serijski, ce nanj namontiras turbino.

NA pa 300KM ni problem. (ne me vprasat zakaj vem da je tako :D )

 

Noben drug Mazdin motor nima takega potenciala.

 

Megasquirt podpira posamezne tuljave (sem jih ze precej zmontiral) tako da se znebis razdelilca vziga.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

1.8 16v DOHC
Napisano

Kako pa deluje ni?anje glave pri mazdinih V6?Ali je varno in koliko je ?e v mejah normale da pa? ne gre vse v *****?

 

1mm brez problema. Motor je zelo dober, sam imam zelo dobre izkusnje z njim. Doseci prek 100KM na liter prostornine ni problem pri V6 motorju. Dobi se vse. Odmicne gredi, izpusni in sesalni kolektorji, itd...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

1.8 16v DOHC
Napisano

Lp, sem nov na forumu in tudi nov lastnik mazde.

 

Trenutno vozim mazdo 626, letnik 2000, 1.8 16v DOHC, 74kw/101KM

 

Avto je super pa vse, malenkost me idino moti malo ?tevilo konjev za tak velik avto. Iz take prostornine motorja bi se ziher dalo potegnit ?e kar nekaj konjev, ne da bi se preve? poznalo na obrabi in tveganju, da vse skup enostavno "razleti". Pisal sem tudi na 2 firmi ki se ukvarjata z chiptuningom, vendar do zdaj ni blo ?e nobenega odgovora, tak da nevem niti ?e bi se dalo z preprogramiranjem elektronike prodobit kak?nih 20 konjev.

 

Torej kak?ni konkretni predlogi so za?eljeni.

 

lp

 

 

Zamenjas odmicne gredi, sesalni kolektor, izpusni kolektor, znizas glavo motorja, nov izpuh in se kaksna malenkost. Vse to se dobi za ta motor.

Problem je v tem da nihce ni pripravljen investirat v tako predelavo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nakup
Napisano

nisem 100% prepri?an, samo ?e je izdelek iz USA je treba v vsakem primeru pla?at carino ne glede, kje ga kupi?.

 

 

Se pravi, ce gres sedaj v Merkator po en ameriski izdelek, ti bodo na blagajni poleg cene na listku zaracunali se carino?

 

Nazadnje, ko sem gledal smo bili del skupnega evropskega trga.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Spojler Mx-3
Napisano

Mene pa zanima kje bi lahko dobil (kupil) podalj?ek sprednjega odbija?a za MX-3?? Oz. ustnice od sprednjega odbija?a!???

 

Prosim ?e kdo ve naj pove??

:rolleyes:

 

Mogo?e lahk MX3 EVO kaj zrihta???

 

 

Na servisu. Sestavljen je iz leve in desne polovice. Nazadnje je bila vsaka polovica 60.000 SIT.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nakup
Napisano

Slej ali prej bo eden to obcutljivo napravo unicil, izgubil kaksen kabel in potem bi bilo kreganje se par let kdo je kriv.

Rabis izmerit moc avta? Se zmenis za skupinski dyno day in pride very much poceni.

Rabis vedeti ali gre avto 17,18 ali 19 sec na 400 metrov? Spokas na en drag race, ki jih je celo letno polno in je se zmeraj dovolj poceni.

 

Tunas avto in te zanimajo rezulati? G-tech predstavlja zamemarljiv znesek v primerjavi z denarjem vlozenim v tuning avtomobila.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Start button
Napisano

Engine start gumb od S2000, se seveda dobi na Honda servisu. Ce je to za koga prehuda investicija, lahko se zmeraj stopi do banke za kaksen hitri kredit ali kako se ze temu rece.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Start button
Napisano

Engine start gumb od S2000 ima osvetlitev. V mojem avtu je vgrajen ze kaksnih 5 let.

Osvetlitev se prizge ko se da kontakt in ugasne ko motor zalaufa. Med voznjo nima kaj svetit.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

blow-off ventil
Napisano

ali lahko dam blow-off ventil v svoj avto? al mors met kej posebnga se zravn v motorju?

 

V vsak avto lahko zmontiras blow off ventil. Edino v avtih brez turbine ne bo imel nobenega ucinka.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda MX-3 tuning :)
Napisano

ne mazde ve? nebo nazaj

mazda je bil zelo dober avto in ko bom kupoval novega bi kupil takoj mazdo!

 

coupeja mi je pa kupil o?e kot nadomestilo in moram re?t da je tudi zelo dober avto

se mi zdi da ima celo mazdino ma?ino, tak da je bar du?a mazde notri :)

 

Hyundai ni imel nikoli Mazdinih motorjev. Sodelovali pa so z Mitsubishijem.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda MX-3 tuning :)
Napisano

Poceni niso bile. Pri nakupu ti svetujejo, pa na servisu da pazi na posedanje. Da je pri vseh vzmeteh

tako, tudi pri novih-originalnih. Le da je % posedanja manj?i.

 

A3M naj komu drugemu naklada take neumnosti. Res pa da je razlika ce se ene posedejo 5%, druge pa 50% . Vsaj v tem imajo prav.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda MX-3 tuning :)
Napisano

Vzmeti so bile kupljene pri A3M-u. Pa APEX firma tudi ni kar tako.

 

To kvecjemu poslabsa celo situacijo. A3M ni ravno firma katero bi omenjal kot referenco.

V glavnem prodajajo poceni nekvalitetno robo. Tipicen primer so vzmeti, ki ne pasejo na avto.

Apex firma je poden kar se tice vzmeti. Vecini se posedejo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda MX-3 tuning :)
Napisano

Jasno da niso prave, zakaj bi proizvajalec vzmeti izdelal take ki ne gredo gor v prvo.

Dokler se gleda samo na to kaj bo ceneje se bodo dogajale take stvari.

Kvalitetne Eibach ali H&R vzmeti nimajo teh problemov.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.