Kako pa deluje ni?anje glave pri mazdinih V6?Ali je varno in koliko je ?e v mejah normale da pa? ne gre vse v *****?
1mm brez problema. Motor je zelo dober, sam imam zelo dobre izkusnje z njim. Doseci prek 100KM na liter prostornine ni problem pri V6 motorju. Dobi se vse. Odmicne gredi, izpusni in sesalni kolektorji, itd...
Trenutno vozim mazdo 626, letnik 2000, 1.8 16v DOHC, 74kw/101KM
Avto je super pa vse, malenkost me idino moti malo ?tevilo konjev za tak velik avto. Iz take prostornine motorja bi se ziher dalo potegnit ?e kar nekaj konjev, ne da bi se preve? poznalo na obrabi in tveganju, da vse skup enostavno "razleti". Pisal sem tudi na 2 firmi ki se ukvarjata z chiptuningom, vendar do zdaj ni blo ?e nobenega odgovora, tak da nevem niti ?e bi se dalo z preprogramiranjem elektronike prodobit kak?nih 20 konjev.
Torej kak?ni konkretni predlogi so za?eljeni.
lp
Zamenjas odmicne gredi, sesalni kolektor, izpusni kolektor, znizas glavo motorja, nov izpuh in se kaksna malenkost. Vse to se dobi za ta motor.
Problem je v tem da nihce ni pripravljen investirat v tako predelavo.
Engine start gumb od S2000, se seveda dobi na Honda servisu. Ce je to za koga prehuda investicija, lahko se zmeraj stopi do banke za kaksen hitri kredit ali kako se ze temu rece.
Zakaj naj bi se zgodilo kaj takega, ko pa je Mazda zadolzena za razvoj manjsih motorjev znotraj Ford koncerna? Mazdine motorje potem uporabljata tudi Ford in Volvo.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ni kaj skrivat, Mazd itak nihce ne tuna pri nas (naprimer pri Hondi, se precej vec dogaja pri nas). V glavnem se samo debatira o teoriji.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani