Kolega misli narociti vecjo kolicino kitov Kaixen direkt iz tovarne. Cena je odvisna od kolicine. Zdaj je 60.000sit. Ce bi narocu vec, se cena zmanjsa. Ne misli jih preprodajati, ampak samo narociti cim vecje stevilo kitov za sigurne kupce zaradi zbijanja cene. Cena je vec kot ugodna in mislim, da se Kaixen ne da primerjati z poceni ?BLJ firmami.
v enem hrvaskem cajtngu sm prebral da redna produkcija se ni potrjena. v primeru ce bi bila, so napovedali cene med 17k in 22.000 evrov!!!! ce bo res tako, ga takoj kupim. za ceno boljsega cliota mam spaceship!!!
Parkiram POVSOD kjer je 4,5m placa (razen invalidskih mest - respect), ker mi je vseeno cetudi dobim poloznico, namrec sej se spomnete katero tablico imam
V predalcku sem nekaj casa, kar zbiral te kuponcke, ampak se mi vec ne da - drugace je pa hrvaskem, tam ti pa itak ni treba paziti ker ne pisejo (vsaj ne tako natancno kot v LJ).
Za pajka se ne bojim ker ga itak ne bodo otpeljalo, lisice sem pa enkrat dobu in sva jih z kolegom zvecer prerezala. Lisice sem pustu tam kjer mi je bil avto in na njih pustil obvestilo: "Tudi vi pridete k nam... Pozdrav iz Hrvaske"
Eto toliko - prednost tujih tablic. Drugace se pa pizdim na nepravilno parkirane avto (mislim na tiste ki zavzamejo 2 ali vec placov, ker so nesposobni vozniki)
Jst sm (bil - se vedno je ostala pri hisi) lastnik 626 sicer z bencinskim motorjem. Nobenega problema v 280.000km Je pa res da je karavan dost grsa kot limuzina.
Sicer, pa so vedno na cestah, ko se zgodi neki hudega, drgac pa jih ni in si vozniki vse vec in vec dovolijo, potem poci pa majo kapsi akcije ...in to je zacaran krog. Ce bi bili tako konstantni eno leto, bi vsi lepo vozli in bi bilo manj nesrec. Nazalost se policija ne zaveda, da z vecjimi kaznami ne dosegajo nc, kot trenutni strah (beri kak mesec) potem vse po starem. Veliko bi vec naredili, ce bi stali povsod in bi recimo voznik na relaciji 10ih km srecu 3 kontrole. Omogo?en v Install in Administrator pravicah. Omogo?en v Install in Administrator pravicah. Vec bi mu prslo v glavo, ce bi 3x placu po 5000 kot, da vsak mesec placa enkrat po 30.000!
meni se na rezervi upali lucka in imam v tanku 10-12 litrov. takrat lucka stalno svetli. ko pa pretiravam in je v tanku manj kot 5 litrov potem pa zacne utripati kot zmigavc, nonstop ne glede na ovinke in podobno. konstantno utripa. zivcno utripa.
Ce ma res toliko prevozenih km potem se splaca. najbolje ti je, da gres na en servis z stevilko sasije in ti pogledajo tocne podatke o avtu. ce je bil razbit in podobno... to ti naredijo na vsakem servisu. recimo v gama centru ti bodo sigurno. jst mam 626 2.0 97 letnik z 180.000 pa dela ko sus! tako, da ti kr priporocam nakup....
?e pa dejansko obstaja mo?nost da si premisli? pa kupi? mazdo 3 sport 1.6 tx ga pa ma? na a-cosmosu rabljenga, 15000km cena je pa 3 800 000-----
Dober nakup ?elim...
LP david
vem jst kako to gre v salonih ko podajajo avto do 15.000km
ti avti imajo dosti vec prevozenih km, a jim spustijo km zato, da ga lahko prodajo kot testni. testni je vec vreden kot rabljeni, a ce ima vec kot 15000km gubi status testnega, zato jim spuscajo km.
Danes sem pisu Skornsku, da mi naredi predracun za en vecju servis na moji 626 in sem dobil naslednji odgovor:
Lep pozdrav!
Najprej se zahvaljujem za Va?e povpra?evanje za servis in Vam ob enem sporo?am, da boste dobili predra?un za servis va?ega vozila v za?etku drugega tedna. Kajti v pripravi je cenik servisa, ki bo veljal samo za ?lane foruma Mazda.
vozim iz smeri Maribora, proti Dravogradu. Pade noc in ugotovim da mi leva dolga luc sveti v zvezde. Ustavim se, da zadevo porihtam. Med sraufanjem vijaka za visino luci, ga odvijem prevec in ta isti pade nekje v motor. Glej za vraga, kako ga zdej vn dobit. Zdej luc sveti skoraj v rikverc Ne grem naprej, ampak se mucim da ga dobim vn. Ko sm ga dobu, pa ni vec sel nazaj v lezisce ker je padla cela parabola v zarometu. Med tem pripelje mimo ena srebrna mazda 626 (zadnja generacija) MB tablice in se zacne ustavljati, a vendar mi samo pomaha, potrobi in odpelje naprej. E da mi ga je dobiti!
Prijaznost in solidarnost mazdinih voznikov pa taka!!!
Turbina dela skoz ko dela motor, z to razliko da je pri niskem stevilu obratov ni cutiti niti slisati. turbina se vrti do 150.000 obratov in zato je vazno da ko se ustavis z avtom, da ga takoj NE UGASNES!!! pusti par minut da dela da se pristisk in temperatura olja pomirita. to ti je recept za dolgo zivljenje turbo motorjev. poleg tega so vsi danasnji dizli narejeni da se jih stiska in nikakor ne za niske obrate. najbolj mu pase avtocesta in obrati od 3000 na gor. minili so stari casi dizlov do 2000 obratov. preberi si navodila ker ti tam SIGURNO natancno pise o tem.
A tistega konja z golfom pa ne poslusaj. rajs mu povej naj se pozanima kaj je kupu in kako zadeva dela -- "na 2200 mu se przge turbina" - pred tem pa spi
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Skratka, noben ni zainteresiran?
voli vas Don
_______________________________
Viva Revolucion - Viva Mazda, Manuel !
Povezava za deljenje
Deli na druge strani