Vsekakor bom pokontaktiral uradni servis, če ne najdem nekoga, ki pozna Mazdo.
Viličar že dela, ker ga je pač pravi v roke vzel. Sedaj se je možak lotil EV UTV, ki pa ga ne pozna. Traktorje so mi poštartali serviserji... Kombi Sprinter še iščem opcijo. In še kar nekaj zagonetk mal večjega formata kot to na kolesih...
Samr brez konkretnih izkušenj z vodo muljem. Takele zadeve raje prepustim tistim, ki od tega živijo. Se sicer ne bojim stvari prešravfat ampak... elektronika je tista kjer sestvari rade ustavijo. nenzadnje imam trenutno z drugimi zadevami 400% dela.
Skratka "lov" na osebo, ki bi se konkretnega vozila lotila ostaja odprt.
Pač ja iščem opcije - ustrezno osebo, če/da bi ta zadeva še nekaj časa vozila na tem imenskem forumu.
Če bi bil le avto problem bi itak iskal opcije za menjavo. Avto je pač v trenutni situaciji en od čez noč nastalih precej številnih "projektov" in ne največji...
Za elektro viličarja recimo je mehanik optimist, pa je bil nekako na meji baterije baterije. Enako polnilec. Iščem kako podobno osebo kot je ta, ki nam desetletja vilačarja vzdržuje za Mazdo...
Itak bo pa treba z zavarovalnico vse skup potegnit in se pol odločat kako ven iz tegale s....
Ne iščem teorij. Le izvajalca, ki zadevo pozna in jo je pripravljen pogledat in ocenit oz. mi dat podatke za odločit kaj narest.
Zavarovanja polnega kaska glede na starost seveda ni. Ima pa avto ja le 17k km. Star je pa tam nek kot moj račun na tem forumu. Vozim se pač kolker se. Ne spet pametovat. Ta avto pač nardi tolk in ja je edini osebni avto v lasti.
Kot naslov pove mi je zalilo CX5. Koga predlagate za sanacijo, zagon.... Uradni servis, je tu kak mehanik, ki je pripravljen zadevo prevzet? Lokacija Komenda.
1. Moj hrbet je še vedno zadovoljen s sedežem. Nabava SUV je bila prvenstveno zaradi težav s hrbtom. Moja višina 185. teže cca 30 manj.
3. Za moje pojme zelo solidno v primerjavi z katerokoli klasiko. Vklopiš na Auto in pozabiš...
4. Zadeva je suverena. Nimam dost izkušenj z drugimi automatiki. Poraba večinoma 7.6 na BC. 80% kratke vožnje. Avtocesta in tudi ponavadi na ostalih razen naselje ponavadi tempomat na 10%+
5. Uporabiš itak AA ali CP. Normalno je povazava nekaj sek po priklopu na kabel. Se pa včasih ob kaki reinkernaciji AA mal zatakne. Večinoma pa se povezuje suvereno. Infortairtment je mal za trenutnim časom. No tudi takrat ni bil ravno vrhunec. Kartica za navigacijo pa je vstavljena itak le zaradi prikaza hitrosti na HUD-u.
6. Čist tipično za dizla.
7. Turbo luknjo menjalnik pokompenzira. Se pa seveda nekaj pozna pri porabi. Nikol niti nisem probal vozit manual, da bi videl kolk je sploh razlike.
8. Na to nadlogo se navadiš in začneš živet z njo. Včasih je tudi koristna.
9. Če se (prevečkrat) aktivira se vozi narobe. Preblizu.... Sicer pa saj vemo kako gre v SLO. Če je tempomat na 2 sek, se na avtocesti vse vriva...
10. J a je siten. Postavi se na FM niti ne na DAB+... Sicer pa če grrem le dlje kot do štacune pripnem telefon na kabel. Senm se navadu ker ga vozilih/strojih vedno polnim zaradi precej intenzivne uporabe.
Ko piha veter Nemci pla?ujejo za elektriko, ko je mirno pobirajo kdor kaj da, No v realnosti imajo pogodbe ampak kaj preve? se nih?e no?e vezat nanje. Ko posveti ?e sonce je imajo ?e med delovnikom preve?... Recimo danes. Prek vikenda pa je bil en bolj vetrovnihdni na vseh obmo?jih kjer imajo veterne.
Zadeva je live. Kje in kako dobiti arhiv nisem raziskoval.
To je dosegljivo. Ko na polno za?tarta proizvodnja baterij ne bo problem izdelat zadosti avtov. Itak je namen s cest spravit vsaj nekaj prometa. Drugo je kako EKO bodo te baterije neko? kon?ale. Trenutno je recikla?a precej znanstvena fantastika sploh cenovno sprejemljiva.
Sem updejtal, ko sem videl v forumu sporo?ilo. Pred par dnevi je pri?el mail a pravi da je zadnja verzija ?e na kartici. Slovenci smo o?itno bolj proti koncu na vrsti za obvestiti...
Meni pa tistle ni preve? objektivno. Ponavadi je za moje pojme bolj objektiven.
Razvoj dogajanja, ki sem ga v zadnjem ?asu nekako posvojil je razmi?ljanje v spodnjem vlogu. Tehnologija naredi preobrat. Vse ostalo je en kup lapanja in drvenja v slepe ulice... Pomoje je CO2 davek kot ga imamo v EU v uvajanju in bo namenjen nekaj na silo spremeniti (?E bo sploh kaj iz tega) je ropanje populacije in politi?ni populizem.ZDA so s fractingom re?ile svojo odvisnost od fosilcev, Ko bo ?as jih bodo zmanj?ali in izidejo kot zmagovalci na dollgi rok. EU kjer je vse totalno zbirokratizirano je vse bolj ujetnica sama sebe. Je pa dejansko to kar izpostavlja. Kam naj gre mazda? Ampak vse nakazuje na to da bo EV zmagal in to zelo zelo kmalu; 8-15 let z ali brez subvencij.
Hah, v modernih ?asih se tanka vsakih 150-200 km in to ve? kot pol ure.
Ravno Japonci trdijo, da so cca. 40 kWh baterije zadostne in 300-500 km dosegi niso potrebni.
Kot ka?e bodo vsak mesec zvi?ali tro?arino na gorivo za cca 1 cent kakih 6-7 let in ne bo ravno zabavno obiskovat ?rpalke tudi le za 45 litrov. V SLO je ?e vse precej tiho ampak Nem?ija definitivno gre v to smer. Oni se ?e kar precej dokon?no "spogajali" z zelenimi in zadeve uskladili z EU CO2 direktivo. Pri nas je osnutek ?ele v beta fazi.
?e koga zanima cenovna politika polenja za EV. Resda je tole Norve?ka ampak dosti druga?e prek EU najverjetneje ne bo ?lo. Mi je pa zadeva sporna ker vzpodbuja vi?jo porabo s sistemom ?lanarine. Kaj bo naredila EU komisija? Pomoje si bodo nekaj zmislili in tole v kon?ni fazi ne bo takole kot si je trenutno Ionity zamislil. No kar se mene ti?e imajo glede na moje trenutne plane ?e kakih 10 let da se po?lihtajo.:
Tole brisalcev ne odtaja kar tako. Pripomore pa, da zadeva ne zmzrne. Do sedaj sem le nekajkrat rabil. Nikakor ni to, da se bo? v avto vsedel po?akal par minut in odpeljal s ?isttim steklom in brisalci.
Kar manjka za zimo na CX5 je gretje radarja. ?e v rahlem sne?enju ga zelo hitro izklopi zaradi snega na njem. Mimgrede je pol do cemtimetra snega/ledu na njem. Verjetno bi bilo bolj?e kako brisanje ali/in pranje.
AA wireless je precej brezveze. Telefon ne zdr?i prav dolgo stremat. Torej ga bo treba odlo?it na brz?i?no polnenje.
Zadeva pa na baWarca ?ele pride sredi 2020.Na bavarcu bo HUD 1500?+, novi intertairtment 2000?+, AA dodatek 1000?+ !?
Tole kot je na Mazdi je povsem OK za teh par 100? in vsak mesec novo verzijo AA snet ker jo ni v ?tacunu.. Razen jah HUD ni podprt za navigacijo. To bo kot ka?e edini zaznavni minus do konca rabe avta.
Kartico za MZD Connect rabi?, ?e ho?e? na HUD prikaz omejitve hitrosti.
AA od oktobrske nadgradnje lepo dela. Hro??i, ki jih je bilo precej so kon?no pobiti ali solidno skriti. Sam sicer uporabljam le Gmaps in Deezer. Zato to trdim za osnovne funkcije povezovanja/odzivnosti in za ti aplikaciji.
Cybretruck pomoje ne sme manjkat na forumu ker je na zunaj toliko posebno v tem momentu. Sploh ?e primerjamo kake napore glede oblikovanja izvaja Mazda.
Sicer sem prilepel TeslaBjorna - marsikdo od vas ga verjetno pozna (no.1 vir v objektivnosti za EV segment ?eprav je "pla?an" skozi tesline promocijske programe; ampak bolj?ega na netu zaenkrat ni bilo najti). Jah tip me je pred leti prepri?al (?eprav promovira EV), da nima smisla ?e it na EV. Sem bil ?e kar mal prepri?an da bo to to pred 4 leti. Ampak ni bilo ni? pametnega na trgu pred v letoma. Hrbet pa je zahteval ukrepanje. Tako se je na?la CX5 katero je plan "zvozit". No bolj po letih ker po kilometrih se to pri tej rabi ne more iziti. Pol pa ?e me dr?ava ali kaj drugega ne obere do kosti bom verjetno v segmentu EV iskal. Mi je pa truck ve? kot zanimiv zanimiv za vsakdan. Tako, da nikoli ne re?i nikoli. S temle bi se dalo ?ivet.
Precej nenavadnja zunanjost, notri pa ve?inoma Teslina hi?na tehnologija kot jo poznamo v Modelu 3 in pride v modelu Y,
Bolje komplicirat do nezavesti in izpasti "budala", kot pa ostati brez avta in denarja saj ima? upravi?en sum, da zadeve niso kot morajo biti. Kako v SLO velikokrat stvari grejo kadar ni vse OK pa... no comment.
Uporabi le variante kjer si 100% za??iten. Sam denarja firmi, o kateri sem bral danes zjutraj na BMW forumu nebi nakazal.
Blokada enega ra?una prej?nji mesec za par dni. Nov ra?un odprt letos. Ponavadi, ko te?e voda v grlo se odpre ra?un pri banki kjer se zakreditira...
Avtov je na trgu neomejeno. Res pa je le ena Mazda. In ena je bila izdelana po tvojem naro?ilu.
Se it lizing in stro?ke, ?e ni namena pmoje nima smisla. ?e uvoznik no?e - re?e da ne more spravit avta do (morda bo ozna?il kot paranoi?no) stranke naj ga imajo. Ob tem kar sem danes prebral in bi imel avto ravno v dobavi se jutri naslikam pri uvozniku in se ne pustim pregovorit, da je vse kot mora biti.
HUD je en bolj uporabnih novih fi?rov zadnjih let, ki so se pojavili v cenovno dostopnih vozilih. No radarski tempomat s "stop and go" je pred njim. Oboje skupaj naredi vozilo bistveno bolj enostavno za upravljat kot brez teh dveh elektri?nih igra?k.
Verjetno pa zastonj upam, da bo Mazda spravila navigacijo iz gmap prek AA na HUD.
35 kWh bateija je premala. Ne direktno zaradi dosega pa? pa zaradi hitrosti polnenja tako malega accuja. Baterija s 4-5C sigurno ni vgrajena ker je ?e nih?e nima. Edino ?e ima panasonic kaj v rokavu za japonce( Toyoto, Mazdo,..) kar je bolj?e kot tisto kar delajo za Teslo. Zadeva s tako malim accujem je morda primerna za v ve?ja mesta, kjer vozilo nikoli ne gre na pode?elje in se jo lahko redno polni doma.
Realni doseg pozimi bo tu morda 90-100 km.Accu je treba "dr?at" med 10 in cca 80%.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
hvala za konkretne hinte.!
Vsekakor bom pokontaktiral uradni servis, če ne najdem nekoga, ki pozna Mazdo.
Viličar že dela, ker ga je pač pravi v roke vzel. Sedaj se je možak lotil EV UTV, ki pa ga ne pozna. Traktorje so mi poštartali serviserji... Kombi Sprinter še iščem opcijo. In še kar nekaj zagonetk mal večjega formata kot to na kolesih...
Samr brez konkretnih izkušenj z vodo muljem. Takele zadeve raje prepustim tistim, ki od tega živijo. Se sicer ne bojim stvari prešravfat ampak... elektronika je tista kjer sestvari rade ustavijo. nenzadnje imam trenutno z drugimi zadevami 400% dela.
Skratka "lov" na osebo, ki bi se konkretnega vozila lotila ostaja odprt.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani