Hvala za odgovore. Saj zelo uživam samo kdaj pa res ko lavfa po dveh cilindrih ropota bolj kot pa moja stara yariska 3V. Še posebej na AC me moti ko želiš umiriti vožnjo in potem preklopi na 2 valja.
Čudno je, da se tako zelo sliši, ko sem jaz vozil takšno cx-30 sem komaj kaj opazil.... 🤔Jaz bi jo dal malo pregledat sploh, če je še v garanciji... 😉
pred kratkim sem postal lastnik 2019 trojke (90k Km). Zanima me, kako vam kaj ostalim z istim letnikom služijo in na kaj naj bom kaj pozoren? Sem že ogromno prečital na forumu, da načeloma ni nekih težav dokler se avto redno servisira.
Avto mi je super, me pa edino moti to izklapljanje cilindrov. Kako ostali to prenašate oz. ali se to da izklopiti? Ko sem vozil testnega sicer G150 sploh nisem opazil je pa res da sem ga bolj tiščal, da sem videl kaj da od sebe.
Hvala in Lp
Ne da se izklopit, ti samo vozi, uživaj in naj te čimmanj moti....
Shella sem linkal zato, ker sem nasel en odgovor clana v ZS, ki je priporocal A3/B3 olje.
Kaksna je torej razlika med A3/B3 in A5? Sklepam da je vseeno katerega dam v G120.
The biggest difference between A3/B3 and A5/B5 is HTHS. For A5 it's a min of 2.9 and a max of 3.5 but for A3 the HTHS must be above 3.5 (or equal at a min). So with A3 oil you have a thicker & stronger oil but at a minor cost to fuel economy. ILSAC 5W-30 synthetics typically have a HTHS of 3.0 to 3.1, so they must be A5. Euro oils for BMW & MB require a min HTHS of 3.5, so they must be A3.
The biggest difference between A3/B3 and A3/B4 is TBN. The A3/B3 needs a TBN of 8 or more, while a A3/B4 requires a TBN of 10 or more (similar to a EP oil).
All ACEA oils are also required to pass a shear stability - stay in grade test, which requires the use of high quality shear stable VII polymers.
So when you say a A3/B4 oil, you are really saying a high quality, shear stable oil, with a high HTHS (min 3.5) and a high TBN (min 10). A very robust oil.
Drugace pa mislim da bom kar iz Amazona vzel, cedalje vec tam nakupujem. Vedno nekaj caka v kosarici, da se nabere 59 eur za free postnino...
Ne komplicirat in daj notri original Mazda olje 5 /30 in to jeto. Za dizlerce so pa priporočal Motul olje.... 😉
Ja, to je bilo tudi prej samo oglaševali niso tako na veliko,ker zdaj gre h koncu leta in je panika za dobre prodajne rezultate 😵💫Tudi cx-30 je imela prej popusta 2.5k€ zdaj ima pa 3k€.
Prosim za pomoč. Na žalost sem po sili razmer moral prodati Mazdo CX-3 G120, ampak so mi ostala še 4 alu platišča 16 col. Zanima me koliko je razmak med vijaki in premer luknje kolesa, sem poskušal dat na moj nov avto pa niti ni pasalo, ker kolo niti gor ni šlo zaradi premajhne luknje. V homologaciji tega ni bilo napisanega. Ne vem niti, kako to izmeriti. So mogoče to pravi podatki 5x114.3, sredinska luknja 67.1.
Nebo dolgo vozil brez trčenja, če bo imel tako trd vrat, da ne more preverit mrtvi kot, to ni noben izgovor! 🥴
Lahko samo mimogrede povem, da če bi jaz vozil samo po predpisih in nebi bil uvideven do drugih bi imel vsak dan najmanj en karambol in mislim, da bo ta uvidevnost zelo pomembna v tem prazničnem času ki vsi hitijo in brezglavo norijo za darili....
Mislim, da ga je @Jest spustil, če ga nebi bi mu zmanjkalo ceste! Jaz velikokrat take v takem položaju spustim, ker sekunda je praktično nič v primerjavi s pi.... jo, ki jo pozneje imaš! Tu nima veze kdo ima prednost in kdo ne....
Ja, pri 6tem pri 120kkm so ti menjali vž. svečke.... 🤔
pred 4 urami je Robert napisal:
Zanima me, je kdo že imel servis za 5. leto Mazde CX-30, bencinar, ročni menjalnik, AWD, Skyactive-X motor, na uradnem servisu in kakšna je bila cena, če je vse OK (prevoženih km 33.100).
Cena bo enaka kot na prejšnjem, odvisno od servisa. 😉Jaz dam cca250€ z nekim popustom....
Seveda, kdor počenja stvari v okviru zakona se ne rabi vznemirjat, če je kje kaj objavljeno. Je pa dejansko res to, da ščitimo bolj barabijo kot pa poštenje. Problem rata potem v tem, ker barabe se zanašajo na to, da bodo zaščitene in delajo še večje pizdarije.
Kar se tiče pa posnetka pa tablic gor je pa smešno to, da nekdo govori o tem, da je to osebni podatek - registrska številka. Prej bi rekel, da ne more biti, ker je javno razgrnjena in na voljo vsakemu, da jo vidi, ker tako mora biti po zakonu. Če bi EMŠO, Davčna, zdravstvena bila obvezna, da jo imaš napisano na tablici in prlimano na čelu, da je na vpogled vsem tudi ne bi več bil osebni podatek, ker bi vsakemu lahko takoj določil identiteto.
Aja pa telefonska številka - hmmm, pol so vsi javni imeniki neligitimni, kjer je to objavljeno, če gre za osebni podatek.
Osebni podatek nastane zato, da je potrebno tudi po GDPR-ju pazit v kolikor neka inštittucija zbira te podatke, da to dela po zakonu in da so ZAVAROVANI pred vpogledom nepooblaščenih oseb in da se uporabljajo le za namene za katere so bili predvideni.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Sploh ni debate.... 🤗😉
Popravljeno od BiniPovezava za deljenje
Deli na druge strani