Zamenjal akumulator na svoji M3. Vzel sem VARTA akumulator 65AH, 650A BLUE DYNAMIC EFB, N65 (D).
Sem že pozabil, kako je težka ta baterija. Med montažo sem en mini ognjemet povzročil, sicer pa radio seznam, kontakti za klici in vse ostalo je ostalo nespremenjeno. Aja, edino tempomat sem mogel znova vklopit.
Po kakšni ceni si ga dobil? Se dobro obnese? Si samo zamenjal ali si nastavljal še kaj drugega? Je tvoja bencinarka?
Jaz jih vedno, ko menjam gume malo zbrusim, ker sem pa tja nastane malo površinske rje pa malo našpricam s krownom. Pa so po 5ih letih še kr ok. Je pa seveda treba pazit, da ne špricaš po diskih😁. Blo v planu, da bi jih štrihal pa sem to misel opustil, ker bi bilo najbolje vse dol vzet pa je kr nekaj dela.
Tole pa neki ne bo štimal. Če si mel 1.6 je blo od 73-75KM. 55-60KM je mel pa motor 1.3. To vem, ker sem mel VW 1.3 v Wartburgu in je takrat bil zapisan v prometni 58KM.
Golf 2, 1.6 55 konjičkov letnik 86, bencin. 4 brzine. Sem ga zrihtal, da ni nič teklo od njega potem sem ga pa nabasal v betonsko cev in zgodba je bila končana. Bla ledena cesta. Števec kilometrov je šel do 100 tisoč zavrtel se je pa 3x😁
Imam na "sport" ker je tako pač bilo a kljub temu ni to to. Očitno se bo trba navadit na to, da ignoriraš nasvete računalnika in pelješ po dobrem starem občutku.... 👍😉
Malo me moti tudi, da v 6ti pri 110-120 na AC, ko hočeš pospešit nima bogve kaj pospeškov ☹️ in da se zgane bolj počasi tako, da tale stroj rabi obrate, če hočeš, da kam gre..... 👍
Oprostite, ker sem zasmetil tole CX-30 temo s tole nepremičino od Passata... 😊😂😉(hec) 👍
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Po kakšni ceni si ga dobil? Se dobro obnese? Si samo zamenjal ali si nastavljal še kaj drugega? Je tvoja bencinarka?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani