Skoči na vsebino
DPF filter
Napisano

Zdravo.

 

Kaj pa ?e to, da se motor ugasne med samo regeneracijo, sploh ni ni? narobe??

Ob naslednjem zagonu motorja , se postopek nadaljuje oz. pri?ne znova od za?etka?

Pa zato ni nikakr?nih lu?k, opozoril...ker dejansko niso potrebne in so povsem odve?!?? 

Samo razmi?ljam naglas :D

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

napake mazda 6 2012
Napisano

Uff....dobr je to sli?at o Mazdi, da tako kleplje km! 

 

Vpra?anje:

Kako vem, kdaj avto opravlja regeneracijo? Se da to kako vedet, opazit, sli?at??

Nekajkrat sem zasli?al zvok motorja (na semaforju,ko je avto stal), kot da bi se malo pomatral-zajambral...kot bi v prostem teku pri?gal klimo. 

To je naredil cca 3x za nekaj sekund (po jambral motor v prostem teku)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

napake mazda 6 2012
Napisano

Pozdrav!

 

Evo, da povem inf. iz prve roke :)

Danes bil na servisu-BTC...in je majster rekel:

Da se mre?ica zapaca je to lahko samo od olja! ?e ga "kuri" -zmanjkuje se zaradi tega ustvarijo saje, katere se naberejo na mre?ici.

Zato je potrebno kontrolirati nivo olja.

Mi je ?e priklopil na tester....ketna OK , DPF-OK, ?obe-OK  :D

Ko/?e se pri?ge DPF lu?ka je to lahko zaradi raztegnjene verige, samega DPF filtra ali potreben servis (olje, filter) :)

On ima tako M6 z 500k km...in ni te?av. (Tako je rekel)

In jaz sem ves sre?en sedaj! :D

Bom pa vseeno reskiral ?e diht maso za 10? , vzel karter  dol in se prepri?al, ?e je vse OK? :)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

napake mazda 6 2012
Napisano

Buhdej...oz LEP POZDRAV vsem in seveda hvala za sprejem ! :D  

 

?ivljenje je eno samo presene?enje...in tudi mene je presenetilo to, da sem kupil mazdo 6 :P

Seveda za 1x navdu?en ,kot mali otrok :P in mi niti malo ?al za ta korak!

Imam M6 12/2010   2,2 129 PS

Sedaj pa k bistvu...

Ker me je sosed  malo prestra?il oz me opomnil glede verige ventilov in mre?ice v karterju (da naj bi se z ?asoma zapacala )...me je takoj zanimalo, kaj pravijo na to na forumu? :)

 

Kako je z tem?

Ima res senzor, da te opozori, ko je ketna preohlapna?

Kdaj/na koliko km je potrebna kontrola...?e sploh?

Kako je z "zapacano" mre?ico v karterju (kjer sesa olje)?

Se to res dogaja, kako je z tem v praksi?

Na koliko km je fajn , da se to pogleda/o?isti?

Sedaj jih ima 173 000 km...in naj bi bili pravi :D

 

Hvala za kakr?en koli namig , nasvet :)

Lp.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.