Borut je ?e ve? al manj vse povedu - ?e motor pri?ge, bo tud peljal, tuki ni nobene elektronke. avto je zelo trpe?en, zob ?asa pa naredi svoje, sploh kar se rjavenja ti?e. Motorji so odli?ni ne glede na ?tevilo kilometrov, mogo?e edino menjalnik ni najbolj?i, ?e te?e gladko in ni glasen ti bo slu?u b.p. tko da go for it
Fantje, sej nebi kupu lih tega avta, barva in kao styling je ?ist mimo, ampak mi je na splo?no hud, oprema in tehnologija na ravni MB tistega ?asa, pa V8
Pa ?e to... Kak?na je po va?em mnenju realna cena za enga solidnega 2001/2002 letnika (neke srednje mo?i)?
Lep pozdrav, da ?e jest mal lon?ek pristavim..
Najprej bom omenil, da o Z3 ne vem kaj dosti, nisem ga ?e peljal, tko da ne bom sodil o tem. Kar je blo pa zgoraj napisanega o primerjavah obeh, kar dr?i. ?e se najprej obregnem ob citat, mx-5 je od 2002 letnika faceliftana, kar pomeni, da ima lep?e prednje in zadnje lu?i, prednji odbija? in nekaj malega notranjosti. Na avto.net si lahko pogleda? razlike do 01 letnika in od 02 naprej. Praviloma je facelift kak?nega jur?ka dra?ji, ?e ti to igra kaj vloge..
Sicer je pa avto fantasti?en, vzdr?evanje poceni, vozne lastnosti odli?ne, veter v laseh in ob?utek brez?asnosti...na ra?un luksuza in prostornosti..se spla?a.
Sam sicer vozim razli?ico z 1.6 81kw motorjem in mi na splo?no ?ist ustreza, ob bolj dirka?ki vo?nji pa manjka mo?i, sploh pri ovinkih in prehitevanjih. Takrat je treba ve?krat menjat prestave in priganjat v visoke obrate..btw..zvok motorja je zelo lep sicer pa zado??a, povpre?na poraba na 17colkah je okrog 8.5l, ?isto zmerna.
Pri nakupu mx-5 nima? kej dost pazit, tako kot pri navadnem avtu. Razen platnene strehe pazi, ta mora bit lepo ohranjena, ni? razpokana in da se gladko odpira in zapira. Hardtop dobi? pri nas za okoli 500eur, preko E-baya ?e ceneje. Pozimi zelo prav pride, sploh ?e ma? avto parkiran zunaj.
v tej temi pi?e tudi nekaj na to temo, si lahko pogleda?..
Od marca sem lastnica ?rne mazde MX5 letnik 2004. Moram priznati, da resni?no u?ivam v vo?nji. Imam pa manj?i problem: zapirala platnene strehe ne funkcionirajo preve? dobro. Tesnijo in to je OK, ampak na eni strani streha malo odstopa. Zanima me, ?e poznate koga, ki se spozna in popravlja te strehe. Seveda bi bilo super, da ni predrag in da tudi zamenja zapiralo, ?e je to potrebno.
Hvala.
pozdravljena, zapirala se da nastaviti, odvije se vijake na sami strehi in stebri?kih, nastavi in nazaj privije. seveda ?e ne odstopa preve?. Sicer je lahko problem v samem mehanizmu odpiranja in zapiranja strehe, mogo?e je kaj pokrivljeno ipd..?e bi prilo?ila kak?no sikco, bi blo la?je, te?ko je na pamet govorit. ?e si kje iz okolice lj, ti lahko jaz pogledam, kje je te?ava...
Kar se doti?nega avta ti?e, je te?ko karkol re?i, preden ga ne vidi?, sproba?..neke ?pekulacije so pomoje brezpredmetne, dokler se v ?ivo ne prepri?a?. Trenutno se kar nekaj miat prodaja v tem cenovnem rangu, zdej je sam odvisno od tega, kak?na barva ti odgovarja, glede same opreme pa tko ni ne vem kaj, tisto osnovno, ostalo pa niti ne rabi?. Va?no je, da je roadster in to je bistvo
Ve?inoma se prodajajo z 1.6 81kw motorjem, ki popolnoma zadosti u?itkom, ?e si pa bolj dinami?en voznik, bi ti pa priporo?al 1.8, ki se lep?e zavrti in ima tudi ?pero. Je pa res, da pade? v vi?ji razred zavarovanja (103kw)
tale mi je hitro padla v o?i pa ?e motor je pravi :
sam sem lastnik take mx-5 eno leto in pol. Kar se ohranjenosti samega avta ti?e (karoserija, motor, podvozje, interier...) mora? biti pozorna kot pri vsakem drugem avtu. Kar se pa platnene strehe ti?e, je pa pomembno, da ni nikjer razpokana (ponavadi na zgibih) in da je pro?na(zapiranje in odpiranje mora biti gladko, brez ve?je sile). ?e je avto gara?iran ali pa vsaj pokrit, mora streha zdr?ati zelo dolgo. obstajajo tudi premazi za platno, kar jo naredi obstojnej?o in sijo?o. Pozimi pa zelo priporo?am nakup hard-topa, predvsem zato, da ne uni?uje? platnene strehe, ker ga led in sneg lahko precej po?kudujeta in pa zaradi hitrej?ega segrevanja kabine. Lansko leto sem bil ?e brez hard-topa in povem, da je razlika o?itna. Stane sicer nekaj 100eur, ampak se spla?a, ?e misli? avto pu??ati zunaj na mrazu in snegu.
Razpisal sem se samo o doti?nem vpra?anju, ?e te ?e kaj zanima, kaj vpra?aj, sicer bo pa ?e kdo drug kaj dodal k temu.
moja jih bo kmal obrnila 90.000 v 7. letih, zaenkrat laufa kot ?vicarska ura, sicer sem z njo prevozil ?ele 20.000km. razen rednih servisev ni?..edino par rjavih pikic na pragovih in zadnjih blatnikih...pa? japonska bolezen, nima? kej
evo dokazno gradivo..volk je zmogu 200 in ?e ve?, najprej se ni vedl al je al ni, k je vse tresl pa ropotal, sploh pol k je blo treba na izvoz za Unec sm mislu da se bomo parkiral k v cestninsko postajo
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Borut je ?e ve? al manj vse povedu - ?e motor pri?ge, bo tud peljal, tuki ni nobene elektronke. avto je zelo trpe?en, zob ?asa pa naredi svoje, sploh kar se rjavenja ti?e. Motorji so odli?ni ne glede na ?tevilo kilometrov, mogo?e edino menjalnik ni najbolj?i, ?e te?e gladko in ni glasen ti bo slu?u b.p. tko da go for it
Povezava za deljenje
Deli na druge strani