problem z zapacanimi sesalnimi ventili oz. sesalnega dela, je pri vseh di (direct injection) motorjih ne samo tsi ali tfsi;
kot je že nekdo rekel, bencinarja je treba malo bolj vrtet v vrtljaje in ne vozit kot dizla in bo problem s tem manjši, obstajajo pa tudi posebna čiščenja sesalnega kolektorja z ventili, ampak vprašanje koliko se splača..
Jah porabe ?al nisem spremljal, ob?utek v kabini je mogo?e nekoliko ti?ji kot pri moji(2018), pri samem pospe?ku nisem opazil razlike. Sem pa opazil, da ob zagonu ?e bolj ropota kot moja tistih par sekund. Sam sistem je bolj odziven( infotainment) Mogo?e jo dobim ?e za 3 ure v torek.
mogo?e nekoliko ti?ji? a se ni pisalo, da je nova dosti bolj?e zvo?no izolirana kot prej?nja generacija (3.gen.)?
prej?nja je obupno izolirana, verjetno najslab?e v svojem razredu..
tudi glede utekanja motorja (engine break-in) so si mnenja strokovnjakov razli?na, nekateri svetujejo na easy, drugi na polno..
"Most importantly, experts disagree on whether it is better to start engines on high or low power to break them in. While there are still consequences to an unsuccessful break-in, they are harder to quantify on modern engines than on older models. In general, people no longer break in the engines of their own vehicles after purchasing a car or motorcycle, because the process is done in production."
Tisto o menjavi pri 1500km je mim. Radi bi malo zaslu?ili pri olju, dela ti pa tako verjetno ne ra?unajo! Pri meni je to bilo 12let nazaj, ko sem pa lani pri nakupu vpra?al za teh 1500km pa se mi je nasmehnil in rekel da se to ne dela ve? in da sedaj pa? gledajo na stranke in ne samo na zaslu?ek, pa ?e par stvari ki niso za forum.
marsikateri avto je ?e do salona ?trihan (razli?ni vzroki), ponavadi to prodajalec pove, veliko kupcev seveda sploh ne opazi popravila oz. se to ne pri?akuje pri novem avtu
Hja, jaz sem prvo ?estko, ki je bila nekje v rangu 24kEUR po ?tirih letih in 138.000 km prodal tud za 11kEUR. Problem je namre? v tem, da ti pri prodaji oprema pomaga samo v toliko, da se la?je proda - dra?je pa? ne.
bolano, cca 3.500? izgube na leto, zgleda ima folk preve? denarja, da kupuje nove avte in jih po parih letih proda
jaz sem to?no 3.500? izgubil po 5 letih lastni?tva (Audi A3), star je bil pa 4 leta ko sem ga kupil in 130.000km
turbina ima (bi morala imeti) ?ivljensko dobo motorja, ?e se z njo dela pravilno.. torej se motorja ne tera dokler olje ni ogreto in se ne uga?a mo?no razgretega motorja (da turbina ?e prakti?no ?ari) ?e si ga prej na polno ti??al po avtocesti (primer uga?anje na bencinskih ?rpalkah) in pa seveda redna menjava motornega olja..
sam sem imel ?e nekaj turbo motorjev (tudi preko 200.000km) in na nobenemu se ni sli?alo kak?no ?vi?ganje turbine, kaj ?ele okvara..
mora? pa upo?tevati ?e okoli 10? po?tnine, mislim da nad 100? ni po?tnine (sam vedno naro?im brisalce ko kdo kaj naro?a in stisne zraven ?e moje in ni po?tnine)
Zal ne bo pohvala temvec graja...za servis v BTC-ju...slisal nekaj dobrega, kupil avto tam, a se tja ne nameravam vec vracati....
1. noben servis ni stal kot pise v tabeli ko ti prodajalci mahajo z njo ob prodaji vozila
2. po liniji najmanjsega odpora zamenjajo vse kar jim pade pod prste brez da bi te kdo kaj vprasal (denimo zavorno so menjali na 40k km, avto se ni imel dve leti, ok morda je nekje zapisano da je priporocljivo, ampak to se pomeri in ce je treba se menja, vsaj tako naj bi nek drug mazda servis pocel, na svojem starem avtu sem jo menjal pri 200k brez problema zdrzala....ok, ni nek strosek...)
3. vedno pregovarnjanje kdaj bo avto gotov, zaradi narave dela avto potrebujem, nikoli ne priganjam, lahko me narocijo tudi cez 14 dni ampak potem zapelji avto v delavnico ne pa da se pogovarjamo ali bo avto sploh gotov isti dan
4. vedno dolivanje nekih tekocin, ki JIH NE DOLIJEJO (zadnji servis so menda nalili 2,5l vitrexa, samo ne vem kam, ker sem jim avto pripeljal da je imel do konca nalito tekocino)
5. cena olja je enkrat taka drugic drugacna, odvisno kako siten si morda....
6. pri 65k km so menjali ploscice brez da bi me kdo kaj povprasal, poklical, niti nisem videl materiala...bode pa v oci sledece, pri 20k so bile debele 8,3mm, pri 40k 7,3mm pri 60k so bile za zamenjat???Torej glede na nacin bi pricakoval, da so bile debele nekje okoli 6 mm, je to zrelo za menjavo pri 60% "mesa"??? Meni se ne zdi, bolj nateg
7. neko direktno fehtarjenje za oceno 10 v anketah?
8. po vsakem servisu izkljuceni parkirni senzorji, lastniki veste kako je, opozorilne v armaturni ni, ce nisi pozoren da tam levo od volana ne sveti lucka niti ne ves da ne gorijo. In hec po prvem servisu suvereno parkiram in nic, nic na sreco se pravocasno ustavim sicer bi razbil avto, skodo pa placal kdo? Servis? In zgodba je vsak servis ista ampak sedaj vsaj vem...
Za ovce lupit so super, jaz tja vec ne peljem avta....
vsi vemo, da so poobla??eni servisi na splo?no najve?ji nateguni (sploh za tiste ljudi, ki nimajo pojma o avtih)
torej, ?e no?e? raznih nepredvidenih stro?kov, mora? obvezno prej vpra?at za predra?un za servis na xxx kilometrov in se zmenit (pri mazdi se da) za ceno olja, ker je lahko razlika cca 10? po litru manj..
druga stvar, obvezno jim povej, da naj menjajo samo kar je po specifikaciji na predra?unu za xxx km in ?e bi bilo karkoli drugega, naj te prej pokli?ejo in vpra?ajo, ?e naj zamenjajo (vemo, da folku ki pojma nima, lahko zamenjajo pol avta, ker mu bodo rekli da je bilo potrebno in ta bo seveda pla?al..), enako velja za dolivanje teko?in
glede plo??ic, bi jaz zahteval naj ti poka?ejo stare izrabljene plo??ice (?e bi bil siguren da so bile ok), druga?e novih ne bi pla?al, magar naj stare nazaj gor dajo (iz principa)
nevem, mogo?e samo js tako razmi?ljam ker sem zadnjih cca 15 let ve?inoma sam servisal svoje avte (niso bili v garanciji, pa recimo, da nekaj vem o mehaniki) zdaj ko je pa v garanciji in sem ga peljal v btc na servis, se pa sigurno ne bom pustil na suho nategnit..
aja pa ?e nekaj, lahko se (verjetno na vsakem servisu) tudi zmeni?, da ti ne menjajo zra?nega in klima filtra, ker si ga oz. ga bo? sam (dela ni za 5 min za oba filtra) in nekaj pri?para?
x bi bil super motor, ?e bi dejansko imel nek kompresor, ki bi dal kaj od sebe in bi imel avtomatsko v ni?jih vrtljajih ve? mo?i kot jo imajo klasi?ni na motorji (?eprav bi bilo bolje ?ez kompletno obmo?je vrtljajev).. tako so ?li pa v nek super duper visoko kompresijski pol dizel pol bencinar motor (v teoriji), ki je pa na ?alost ve? ali manj klasi?en na motor (z visoko kompresijo)
Mislim, ker jaz z BTjkinimi 140-timi konji vozim tja do 3400 kg tovora - poleg lastne te?e vozil! Ti bi pa v enem malo ve?jem kalimerotu rad 250 konjev? A to zato, da pri Vrhniki pohodi? gas, pri Logatcu te pa v zrak odnese in preleti? vse do ?rnega Kala, kjer pristane? in v Kopru lepo ustavi? al kako?
:ne vem:
?e enkrat preberi kaj sem napisal, za normalno vo?njo je g165 super, zmanjka mu za kak?no bolj ?portno vo?njo, sploh iz ni?jih vrtljajev.. ti za tvoj delovni stroj/traktor ne rabi? niti 140hp..
pa vsi skos primerjate atmosferske bencinarje in turbo dizle, logi?no da ima kle prednost dizel v nizkih vrtljajih.. primerjajte oba turbaka, potem je druga pesem
G165 je definitivno premalo za 6-ico, ?e v mazdi3 ni nevem kaj, sploh ?e ima? rad da se avto malo hitreje premakne, za normalno vo?njo je pa 3-ka super
?e vedno pravim, da manjka v ponudbi kak?en 2.0T, 220-250hp v 3-ki in 6-ki
Pred pol meseca sem bil na 1.servisu in so mi rekli da je bolje da mi ne abdejtajo z novo verzijo,ker so se pojavili neki problemi pri nekaterih Mazdah,tako da sem kar pustil tako kot je saj mi vse deluje kot je treba. Naj pa nebi bilo nekih dodatnih aplikacij ali funkcij dodano.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
samo da se špara, pa naj stane kolikor hoče! (razni egr-ji, dpf-ji, šobe, pumpe so pa tut zastonj)
Povezava za deljenje
Deli na druge strani