Peljal sem jo do Krke, podalšal regisrtacijo do 11.2025 in se odpeljal domov, se mi zdi da je bolj potegnala ... ajaaaa to bo vrjetno zato ker sem po koncu registracije lažji za 1400 € to bo to, zapisano.
Paštete so čist ok, letne gume danes v tem soncu pa tudi Tk da za tole temo je vse uredu, če le to ne pomeni, da ker jejo paštete zdaj še bolj cijazijo ali pa nalagajo več stiropora na strehe:
Po celem tednu teženja in mailih s Savo sem zdilal za 10 eur
Vredu si zdilal, zj kot ostali pravijo, upaj da nebo škode, ker te majo zih na black listi
Js sem brez večjih pregovarjan, tudi pri Savi, odštel 1224 ravno danes (1% odbitne na kasko, če ga prbijem, tatvine in ostale kombinacije mam brez odbitne). Se pa že tudi menim 2 leti, da grem dol s kaska, we will see.
Zdaj bo šele cvililo Sem montiral tale Bemrbo Prime Line začasno na Nissana, pa mi cvili pri ustavljanju spredaj desno (torej zadnjih 10m pred zaustavitvijo). Ampak ja, vrjetno sem prenežn
140 kot je po mazdini knjigi na zgornji meji, ko pa sem prejšni teden menjeval na nissanu sem se pa pogovarjal z mojstrom. Pravi, da od 120-140 nimaš kaj zgrešit.
V kožišču s 5 kraki to pomeni, da se pelje okoli s prižganim žmigavcem, kje zavije ven pa veš po tem da ga ugasne.
5 kraki so ponavad malo večji, tam mi je vseeno kdo, (ne)da kakšen žmigovec, tam je več maneverskega prostora. Problem so mikro krožišča kot pravi @Slivka in predvsem tam mi je ta levi žmigovec deloval smiseln. 🤷♂️
Ej ljudi, življenje je prekratek, da bi se še z žmigavci ubadal Italijani celo v krožnem levega skoz prižigajo, la dolce vita pa to 😁
U bistvu ... tole z Italjani ni totalna bedarija. Letos ko sem se vozil pri njih, sem preučeval na poti, zakaj dafq dajejo lev žmigovec v krožnih in to ne zmeraj Po parih dneh mi je ratalo jasno: skozi krožnega se vozijo kot v normalnih križiščih, torej če bo dal levega bo zavil levo od smeri iz katere prihaja. In to je dejansko to kar ti ki vstopaš rabiš vedet, ali bo šou okoli in ga počakaš ali ne. Ker to uprabljajo vsi, jim promet skozi krožne teče lepše kot pri nas, kjer večinoma ne veš v katero smer ima namen tisti ki se vozi proti tebi v krožnem brez kakršnegakoli žmigovca.
Menjal po 4 letih in pol in to na obeh, tudi rezervnem, čeprav ga ne uporabljam.
Je pa nekaj, na daljinca ne odpiram in ne zapiram skoraj nikoli. Vedno pridem do kljuke in samo pritisnem gumb v postopku potega kljuke, kar je treba itak naredit, da se vrata odprejo in ni dodatnega dela.
Ok, zdaj ko je pa @jstdoma priznal kako velike .. o porabo ima, lahk še pa jst napišem, da na novem imam tudi 10 oz. 11 porabe shellove super duper stotke. Prej si nisem upal, ker bi izpadel totalni bebec sodeč po prebranem
Aja pa to je govora o paradinozavru z šestimi luknjami v bloku, da ne bo kdo mislu, da mazdin dinozaver tolk porabi
Nimaš kaj, tale forum gre fino v ciklih ... nič nič nič ... elektromobilnost ... nič nič nič ... benzin vs. dizel ... nič nič nič ... check engine na dizlu ... nič nič nič ... dinozaver vs. x ... pa še bi se dalo naštevat
Ja kje pa si to pobral? Nobene blokade ni. Moj dizel 150 je šel skoraj 220 po števcu, več mu je preprečila karavanska oblika in kurčeve sanke na strehi.
Zdaj še samo manjka nekdo, da bo začel spraševat zakaj rabite take hitrosti.
Kar se tiče pa teme, ja tudi sam sem imel CD150 letnik 2015, tam je bila draga težava turbina oz. loputa med turbinama. Mel sem to nesrečo, da je zatič utrgalo in ga zmelo v turbini. Takrat še nikdo tega ni preventivno znal oz. hotel popravljati, tak da sem bil prepuščen omenjenemu rezultatu, konačlo se je z novim kompletom turbine z 3k €. Razdalja med regeneracijami tudi ni bla blesteča, pri 111k km sem jo prodal in menjal za novejšo različico bencina 2.5.
Eh, to so zdej metode zasačenja. To me tok ne zanima, se bo pokazalo prej ko slej. Bolj me zanima, kako bi to diplomatsko rešili oz. če je to kdo že sploh rešil na diplomatski način Nisem za razno razne kregarije in grozilna opozorila ne vem kaj še vse, ker bi rad ohranu dobre stike.
Da mal obudim temo. Sumim, da se mi je pojavil problem na domacem parkiriscu pred blokom, imamo nadstresek. Oba avtomobila imam potolcena po desni strani (izmenicno ju parkriam), sestka potolcena 2x in nissan 1x (imam ga sele mesec in pol od tega je biu na parkingu polovico casa). Imamo oznacene parkinge, torej desno od mene parkirajo isti sosedje.
Kaj predlagate? Problem je da ne morm bit 100% da je problem doma, sicer imam avta tu parkirana 90% casa ampak saj veste, dokler nekoga ne zaloti, ga niti noces obtozevat.
Točno tako! Predvsem varno, kar je dokaj relativen pojem na cestah v Italiji, moraš bit kr aktiven voznik.
Sem pa opazoval po Italiji med dopustom, če bom opazil kaj polnilnic. Moram rečt, da sem bil šokiran, kako malo sem jih srečal izven autostrade. Predvsem v južni tirolski jih nisem opazil, tam kjer bi jih najbolj pričakoval, glede na to da je dosti prelazov. So pa bile na vrhu Trento Bondoneja.
Sem pa prvič srečal NIOta, in v garažil našel parkiran BYD Seal. BYD je bil z Danske. Večina e-mobilov v Italiji je bla z registracijami severne evrope.
Že 5 dni prav neč, ker počiva pod nadstreškom po izčrpnem dopustu v Italiji, toliko prelazov kot je videla minuli teden, jih še dolgo ne bo Med počitkom jo pa končno nadomešča Nissaaan z še bolj dinozaverskim motorjem (na pamet mi ne pade nobena večja in bolj starodobna žival, tak da sem moral samo stopnjevat dinozavra, žal )
Eh dvorjan sam ponazarja, da se da nardit šparovno pot z emobilom. Ja, seveda se da, vsaka čast, da ti je šlo skozi Samo, da bo pa "normalna" družina zdej z e-mobil šli na dopust 1x letno in s tem prišparali še za en teden dopusta, pa dvomim.
Izračun je pa easy namest 115€ bi jst porabu z dinozavrom od 480€ (6,8l/100km) do 528€ (7,5l/100km), s tem da ceno bencina izberem arbitrarno 1,5€. Ne vem pa ali je dvorjan potoval sam, če ni, potem bi se vrjetno tudi njemu poraba zvišala.
Ne vem pa zakaj zmeraj več zgodb slišim od raznih ljudi, kako se ogibajo EV. Ravno včeraj smo na mini pikniku pred blokom poslušali razne zgodbe, kako se pred Lidlom fila avto z 9 kW namesto z 50 kW. Pa kako so šli z Enyaqom iz MS do GO pa so vsi bili živčni v avtu in se bili primorani ustaviti v LJ.
Ne res guys, dve sekundi pomenita, da en al pa dva avta ne bosta šla v intervalu čez. Res je treba bit zbran pred semaforjem in ne spat. Predvidevat na osnovi ostalih semaforjev, kdaj bo zelena, če imaš startstop "zaženeš" motor prej, daš v prvo in ko se prižge rumena je to cca sekunda in ko je zelena spelješ. Pa ni treba dirkaško speljat, ampak normalno pri tem pa vseeno popazit, da ni kak padalc kej spregledal.
Vse to se da brez težav, če se ne spi pred semaforjom, teksta po telefonu, opazuje mladenke v miničih (Ok, mal lahko) in predvsem, da smo fokusirani takrat na vožjo. Pol ne bo nobenega trobljenja, pizdenja in gneče bodo prec manjše.
Mislim, da je večini z nas tule to znano, da pač na semaforju ne spiš ampak predvidevaš kaj bo. Problem je ostalih % ljudi (številko si izberi poljubno), ki jih tvoje besede ne dosežejo. Še zmeraj razmišljam o nakupu bele table z flumastri, da bom določenim v prometu lahko pomagal, bodisi z: pšenica ti leti iz kamijona, luči si prižgi itd.)
Lol, se bo našel pa kdo drug. Pač to je še ena plat tega, da je EV na začetku. Vrjetno tudi prvi kovač, ki je začel doma šraufat avtomobile namesto kovat podkve ni bil dobrodošel. Pa poglej sedaj, vsak tadrug mehanik ima "popoldanca".
Sem se pogovarjal z sodelavcem,k ima Teslo model-Y...o tistem hrvatu,k rihta EVje...pravi,da še cudno,da ga niso ubili...in o Renoult-ih (se je samo smejal)....
...z zeno skupaj v letu prevozita 33.000km..In je rekel..."do 192.000km ima garancijo na baterijo in pogon...pri 180.000 bo naprodaj..."😂🤣
Toliko o zelenem prehodu.
Am, kaj mi tukaj uhaja, dečko si gradi biznis okoli EV in zdej je za stran spravt al kaj točno si hotu povedat?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Sem včeraj bil na uradnem servisu, tistih par ko so jih že dobili, so baje takoj šle, kolk je resnice ne vem. Testne še ni.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani