Razmisljam da bi vzel to šestico. Na papirjih vse štima. Čudno je le da je servis bil narejen na 60, potem že na 65, naslednji pa šele na 100. Moti me tudi na splošno, da je uvožena iz francije. Kaj pravite?
Ko mrzlega v?ge? se a sli?i tako (tkttkktktkt)?? Ko se segreje pa neha?
?e se tko sli?i so verjetno ventili, jih je treba nastavit, verjetno ?e niso bli nastavljeni. Je pa nastavljanje ventilov malo zapleteno, ker mora? menjat podlo?ke razli?nih debelin(1=20? jih nimajo na zalogi). Prvo se preveri kak je razmik ventilov in kolk je razlika od predpisanega razmika, nato se naro?i podlo?ke ustrezne debeline, da pride? znotraj predpisanih toleranc.
Dela je mal ve? ker mora? demontirat odmi?ne.
Glede tresenja bi prvo posumil na dvomasni vztrajnik, ?e se ga menja je bolje vzet enomasnega kako Fidanzo npr.
Lahko pa je tudi sklopka ?e mal drsi, samo tisto se lep?e vidi ker obrati mal posko?ijo.
Aja kak pa je z verigo?? Nisi vpra?al ?e ?e ni bila menjana, bi jo zdaj moral, ker so teli motorji do l.2010 imeli slabe verige, ki so se raztegovale kar posledi?no pripelje do okvare motorja.
Verigo lahko za silo enostavno sam preveri?, ko je motor topel, malo po?aka? da se ne ope?e?, in pol odpre? pokrov za nalivanje olja in pol s prstom proba? med zobniki dvignit gor-dol, ?e gre gor-dol je verjetno raztegnjena veriga ali pa slab ?paner, vendar glede na znane slabe verige je 99%raztegnjena.
Tudi injektorje bi blo potrebno preverit pri teh kilometrih, samo jih je potrebno demontirat in dat testirat.
Tak da ?e se odlo?i? za tak avto si mora? malo prera?unat kolk ? ?e mora? vlo?it da se lahko pol brezskrbi vozi?.
Tak da na tem avtu recimo bi jst naredil:
-menjava sklopke in vztrajnika 500-800?+delo
-preverit in po potrebi nastavit ventile 320? podlo?ke+delo
-menjava verige ?e je raztegnjena material 350?+delo
-kontrola in ?i??enje injketorjev cca150?+delo +pri tem je potrebno ?e menjat oringe na injektorjih cca30?/kom=120?
To je cca 1500-1800? samo material pol pa ?e delo.
Potem bi bil avto recimo v stanju za brezskrbno vo?njo.
Lahko pa ne vlo?i? ni? in se enostavno vozi? dokler kaj ne crkne, pa? ima? tudi take ljudi.
Mora? pa se zavedat da MPS zahteva nekaj ve? vzdr?evanja in tudi deli so mal dra?ji.
Kolko je pa kaj stro?ek nastavljanja ventilov? Caa...
?e bo? delal 30 tiso? na leto, bo? ?ez tri leta rihtal ?obe...
Pozanimaj se glede cene servisa bencin proti dieselu...
?e bi se moja ?ena toliko vozila, ji kupim ?estico letnik med 08 do 12 z 1,8 bencinskim motorjem...
Spet vsi v zrak, da nikamor ne gre...pet minut naj gre prej od doma, pa pet minut kasneje pride...stro?kov z avtom pa ni...tankaj in vozi...
Ej, se strinjam, razen da mora bit 2.0. 1.8 je res bolj bogo...
Skratka, ?ena no?e vozit M6 ker ji je kao prevelik...zdaj ga pa jebi...
I??em naprej M3. Glede na budget je pa verjetno res najbolj?a izbira bencin. Kljub kilometrini.
Aless, glede zanesljivosti bencinarjev. Kaj naj re?em. Vozim tretjo mazdo zapored. Iskreno, vse stare 8+ let od dneva nakupa.
S prvo 626 so me nategnili ker je bil avto karamboliran pa popravljen in je motor ?el ko urica, ostalo ni na mestu da komentiram.
Druga 626. 2.0. Ko sem jo prodal je bil star 16 let, prevo?enih 360 k km. Prodal sem jo za 600 eur, pa ?e to ker je bil januar pa nova letna vinjeta. Razen tega, da so nekaj ?udno obrati skakali v prostem teku, BP! (Aja...rjava pa seveda kljub popravilom...)
Trenutna M6, V dveh letih sem nabasal 80 k km in za enkrat trkam po lesu!
Hmh, odvisno kaj je za koga brez problemov ?e je poraba olja 1L/1000km ni glih brez problema. Je pa res da druge stvari okrog motorja redkokdaj crknejo. Sem iz avtomehani?ne stroke in mene take stvari motijo ?e porabi avto preve? olja. Zape?eni batni obro?ki ne tesnijo tko kot je treba, ?e ?e pri?teje? trde teflone ventilov, ima? lahko ogromno porabo olja. Re?i te samo mala generalka, kar pa je spet velik ???.
Tak da tudi Mazdini bencinarji niso glih nek pojem vzdr?ljivosti.
Glede same zasnove motorjev in vzdr?ljivosti bolj zaupam Hondi, od nemcev pa VW Golf 2gen, hehehe.
Novej?i avti imajo skor vsi kake hibe, proizvajalci ?parajo z materialom, plus tega zeleni zahtevajo nevemkako ?iste izpu?ne pline, zato motorji v?asih ne delajo optimalno in se pozna na obrabi motorja.
Kvaliteta je ?al vsem padla tako nemcem kot japoncem, no francozi je ?e prej niso imeli, heheh.
P.s.: v slu?benem voznem parku je par 100Renaultov in vzdr?ljivost jim glih ni vrlina.
IMG_20191231_140444.jpgtukaj se vidijo zape?eni obro?ki M3 2.0 bencinar, prevo?enih cca250kkm,tisto ?rno so zape?ene saje
Tko da jst ponavadi ?e me kdo vpra?a, svetujem kupi avto ki ti je v?e? in ki si ga lahko privo??i?, pa pejt k ma?i zmolit da ti ne bo ni? crknilo.
Ker za noben avto ne more? te?t da se ne bo ni? pokvarilo.
Glede obro?kov....sva?ta! Kako se lahko ?kar tako? obro?ki zape?ejo? Saj 250k ni tako malo, pa vseeno tak dosti spet ni.... Razen, ?e je lastnik bil ?zver??!?
1,6 diesel je ?e iz ?asov solastni?va z Fordom, tako, da ta motor je enak kakor ga imajo Peugeou, citroen, ford, tudi volvo,...
Tako da z deli naj ne bi bilo problemov, so pa motorji od citroena zanesljivi.
Mi smo ravnokar kupili tak?no in ?e ne morem komentirati glede kvalitete. V primerjavi z dvojko je vo?nja bolj?a, je veliko bolj stabilna. Poraba je nizka. Motor ima jermen, ki se menja na 120000km, servisni intervali pa so na 20000km. Dvojka bencinar pa ima verigo in velja za zelo zanesljivo.
A ti so na jermen? Ok, nisem vedel. Daj javi prosim kako in kaj.
Ja 2ka se ne more primerjat in je ne bi kupil. Pa? mestni avto, ?ena pa dela relacije.
Kia pa se to M velikosti za 24k..ta je dobra ja :-)
Glej, meni je absurd, ampak jebat ga...tako je.
Cena je pretirana.Ko ga pa prodaja? ne dobi? ni?.Pa? avto za rajo in ni(?e) uveljavljen.
Pa redni servisi dragi kot ?afran... in to polnih sedem let.
Se strinjam. Iz tega stali??a je bolj?i nakup VW, sploh ker je precenjen po mojem mnenju. Cene rabljenih golfov so po mojem precej nad realnimi cenami.
Offtopic, ampak ker gre za avto istega razreda omenim.
Vozil sem novega Kio Ceed 140 km bencina in 136 km dizla. Torej tega, ki je pravkar glede na Auto Bild premagal Golfa. (Rad bi imel karavana, nov M6 mi pa je predrag)
Avto so neverjetno sporihtali glede na prej?nje modele. Fino se vozi in res je prostoren (prtlja?nik, karavan) a ?e vedno v avto ne u?iva? tolko kot v M3, ki je ?e lep ?as na trgu. Seveda, sem najverjetneje subjektiven, ker sem prista? mazde. A pa? po testni vo?nji, ne glede na navdu?enje nad napredkom sem se odlo?il, da avta ne kupim.
Mimogrede, cena se je tudi konkretno izbolj?ala. ?e ho?e? 136 km dizla, stane relativno dobro opremljen (fresh) ve? cca 24 k ?!
Aja pa ?e to, bencin lepo vle?e (turbo), je odziven, a zagotovo pije vsaj pol litra ve? ko M3 120 km.
?e enkrat, opravi?ilo za offtopic. Lahko pa tudi jemljete kot (nepla?ano) reklamo za M3
A kdo ve kako testirajo gume glede na klasifikacijo nalepke? (a,b,C... Razredi).
To.mi je blazno ?udno in ni ravno vedno v skladu s AMZS testi.
Sava 205/60/16 Hp2 XL je B na mokrem. Isto ko continetal. Sicer je na testu 2017 res dobila precej dobre ocene, a vseeno, je slab?a v primerjavi z najbolj?imi.
Teli kitajski obd2 vmesniki so pri Mazdah in Fordih mal omejeni in ne podpirajo MS-Can zato ne morejo dostopat do vseh modulov. Videl sem ?e tudi modificirane vmesnike s stikalom za preklop med MS-Can in HS-Can, ?e ho?e? kdaj Mazdo al pa Forda gor priklopit je fajn da ima dostop do vseh modulov avta.
No pa ?e en problem se je pri meni pojavil s kitajskim obd2, povezava je bila po?asna in ni bila stabilna, je vsake toliko prekinjalo ko sem gledal podatke v ?ivo med vo?njo.
Zato sem raje reskiral mal ve? ? in nabavil ObdLink MX BT, ki dela vrhunsko ima vgrajeno avtomatsko preklapljanje hscan,mscan, swcan v bistvu podpira ve? ali manj vse avto protokole. V ?ivo lahko gleda? 100 pid-ov (podatkov) naenkrat. Ima pa tudi 2letno garancijo. Je pa precej draga zadeva.
Glede VW sem malo ven iz deutchewagen, pred leti je bil vagcom se aktualen, zdaj mislim da se klice vcds, pac novejsa verzija, poguglaj. Ima pa vagcom to prednost da lahko delas z njim skor vse kot na servisu, kar z genericnim obd2 ne mores.
mam golfa 7 in bi rad preko testerja elektricno zavoro odtisnil do konca ..da spucam oz. menjam zavorne ploscice... se bi dalo to s tem cenejsim narest?
Kolikor sem gledal na netu ne. Cenej?i so samo za diagnozo napak (naj me nekdo popravi, ?e ni res).
Moja ima Golfa mk5, in pa? tipi?no.....skoz neka lu?ka gori, tokrat za ABS; DSC.
Zanima me ali se da dobiti kak?ne testerje za normalen denar, ki bi mi pokazal kodo napake. Pa?, da ne bi vedno rabil vozit avta na servis in pla?evat.
Koliko stane tak?en, ki bi ga lahko porabil za Golfa in pa (bog ne daj!) tudi za M6, GH, v kolikor bi svetila kak?na lu?.
Se mi ne zdi, da bi se bolj blescalo... Temperatura svetlobe je podobna kot pri ksenonkah... le osvetlitev je bolje razporejena... Ob cesti se recimo veliko bolje vidi prometne znake... pa tudi na AC, ce je prazno pred menoj, se mi zdi, da dlje sveti ... Je pa verjetno razlika, ce so osnovne LED luci ali prilagodljive... ker pri osnovnih tudi menda ni pranja zarometov... pri prilagodljivih pa je ... Kolikor vem, je zakonsko predpisano, da pri neki meji svetilnosti (nevem... ali je 2000 lumnov), mora biti pranje zarometov...
Moja CX-5 ima prilagodljive LED zaromete in imam pranje, od hcere trojka ima navadne LED in nima pranja... Nisem se pa se peljal ponoci s trojko, tako da tezko recem, kaksna je razlika med voznjo ...
No, na to nisem pomislil.
Kot si omenil, zagotovo ni vse kar je LED enako.
?e trojka nima pranja je potemtakem (verjetno) tudi manj?a svetilnost, slab?a vidljivost (ja..plus ?e adaptacija snopa pri cx5).
Ma me prav zanima koliko ima posamezen model svetilnost.
Torej, moja M6 2008 ima Xenon, sem pa imel prilo?nost en teden voziti M3 2017 z LED. Mogo?e me ob?utek vara, a se mi zdi da ima stara mazdurina bolj?e lu?i - vidiljivost je bolj?a!
Kaj pravite?
Seveda zavisi od barve svetlobe, tudi dizajna ?arometa, a govorim konkretno o zgoraj omenjenima avtomobiloma.
Kupoprodajno pogodbo dobi? na (skoraj) povsod. AMZS in ostale firme, ki imajo tehni?ne preglede (npr. Avto Krka). Tam tudi odjavi? vozilo iz prometa in kupi? preiskusne tablice. Cene preiskusnih ne vem, verjetno je kak?nih 50 ?. Ampak kolikor vem slovenske preiskusne tablice veljajo le za vo?njo po Sloveniji!
Tako pa izgleda, ko lisica poje roko , tu bi lahko potem verjetno uveljavljal garancijo na prerjavenje . ?e bolj hec pa je potem menjava roke. Res je, da je imel avto preko 350.000, ampak to je pa preve?. Na Mazdi 6 1. gen bi verjetno rjavela ?e plastika
ps. roka je odpadla pri po?asni vo?nji ?ez le?e?ega policaja
Ne ga jebat!
Ej pa ?e ma 1 miljon km, ma to se ne sme zgodit. Temu bi rekel resna napaka!
Uff, to pa je precej rjavo. A je slu?ajno avto stal dlje ?asa na travi?
Tak rjavo spodaj ne zgleda niti moja M3, samo pr trojki mam je pa rja na robovih vrat, zadnji robovi blatnikov, pa pragi.
Pri M6 pa zaenkrat ni nikjer rje (TOK-TOK) upam da tak ostane ?e naprej.
Ma sploh ne. Prej?nji lastnik je bil Ljubljan?an, ?ivel v mestu, avto imel v gara?i. Jaz sem ga imel leto dni v LJ na prostem (seveda asfalt) in zadnje leto je na ?tajerskem, gara?iran.
Kot sem rekel, spodaj katastrofa, pleh popolnoma zdrav.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Zdravo,
Razmisljam da bi vzel to šestico. Na papirjih vse štima. Čudno je le da je servis bil narejen na 60, potem že na 65, naslednji pa šele na 100. Moti me tudi na splošno, da je uvožena iz francije. Kaj pravite?
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19394124&display=Mazda Mazda6
Povezava za deljenje
Deli na druge strani