Kaj pridobi? s tem? Muziko prej lahko predvajas preko BT. Google navigacijo lahko da? na ekran? A to je to?
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Jaz osebno sem dal vgraditi modul predvsem zaradi navigacije preko aplikacij Waze, Sygic in Google maps ter la?je kontrole podcastov, katere poslu?am ve?ino ?asa ko sem v avtu.
Priporo?ilo za polnjenje telefona je, bolje ve?krat po malo, kot pa celo no?.
Se pravi si dav vgraditi apple carplay ali kako se ?e imenuje? Kaj pa android auto? Kolik?na je cena ?e mogo?e ve?? A mora biti telefon povezan s kablom v usb al kako?? Ti sedaj dela teko?e? Koliko ?asa so vgrajevali?
Kot pravi Jest je isti modul, mi sedaj med aplikacijami ka?e tako Carplay kot Android auto.
Placal sem cca. 250?, skupaj z rednim servisom je trajalo 4h.
Telefon mora biti povezan s kablom, dela teko?e, edino kar malo bode v o?i je nizka resolucija. Smo razvajeni od retina, OLED in HD diisplejev na telefonih, tablicah, ra?unalnikih in televizorjih.
Jaz sem danes dal vgraditi v M3 2015 carplay modul v Zagorju pri Kr?i?niku, 250?.
Potem pa veliko razo?aranje, zadeva ne dela.
Na mzd connect sem 2 x naredil factory reset, preizkusil 5 kablov, posodobil telefon. Poskusil tudi na iphone7plus, brez uspeha. Na koncu poskusim ?e s iphone 6 in tam dela.
Po 3 urahsem na?el problem, na obeh telefonih sem imel izklopljeno siri
A kdo ve, ?e morajo biti LED sijalke za notranjost in za reg. tablice pri novi M3 Canbus, ali so lahko navadne? Ali pa morajo biti navadne? Rad bi zamenjal stock z LED sijalkami pa ne vem to?no katere kupit.
Hvala za odgovor.
Ja Canbus morajo biti. Meni je kar nekaj ?asa utripalo notranja osvetlitev, ker se nisem spravil zamenjat sijalk.
Kako so pa ostali servisi naklonjeni temu da prinese? svoje olje. Jaz sem imel ta namen, a je mo?ak ki sprejema avte odsvetoval, zavrnil, ?e? da so bili neki problemi pri uveljavljanju garancije s strani uvoznika.
Drugo leto malce pokli?em naokoli za cene servisa. Me pa tola?i to da sem imel ?portni dan z testno CX3.
- Povpre?na hitrost 82 km/h (ve?inoma so bile avtoceste in nekaj nem?kih / ?vicarskih magistralk)
- Povpre?na poraba 6,8 L/100 km (ve?inoma vo?eno s tempomatom)
Plusi:
- MRCC je vreden vsakega centa, vozakanje po malo ve?ji gu?vi na avtocesti in magistralni cesti je bistveno bolj udobno. Pa ?e ne sekira? se ?e ?lovek pred tabo niha cel ?as med 78 in 85 km/h, ker avto popravlja razdaljo sam
Bolj je zanimivo da zna avto tudi zavirati, tako da ?e recimo nastavi? na 70 km/h pri vo?nji dol po hribu, bo zaviral avto da ne bo presegel hitrosti.
- RVM isto precej pomaga pri glupih italjanih ko ti vozijo v mrtvem kotu.
- Kvaliteta izdelave je top - tudi pri 185 kmh na autobahnu ni bilo nobenega ro?ljanja, vibriranja volana, zana?anja ali (presenetljivo) tulenja motorja. V bistvu je proti 130 bilo komaj kar razlike, opaznej?i je bil le zvok vetra.
- Kljub "samo" 120KM ma?ini ni prav ni? len pri posp?eveanju preko 130km/h.
- Avtomatski menjalnik je ?e vedno eden bolj?ih kar sem ga probal. Pri normalni vo?nji menjava zelo hitro, mehko in motorja prakti?no ne sli?i?. ?e ?eli? malo ?portnosti bo pa pustil motor tudi do 6000 obratov ko ga malo pohodi?.
- Navigacija ni lepa, je pa bila bistveno bolj prakti?na od Google Maps na telefonu. Vmesnik je bolj prilagojen za vo?njo (la?je dodajati vmesne postaje, nov cilj, preklicati pot, ipd.), prikaz naslednjega postajali??a ob avtocesti je zelo uporaben in prikaz kri?i?? na projekcijskem displayu dela vo?njo bolj udobno. RDS-TMC je deloval, so pa bili podatki velikokrat mimo.
Minusi:
- 18" stock feltne delajo vo?njo bistveno manj udobno od 16"k. Tudi privzete Michelin gume so crap, ker so hudi?evo glasne na malo slab?i podlagi in ob?asno "zvonijo" pri 130kmh.
- Preglednost nazaj ?ez okno bi lahko bila bolj?a. Vzvratna kamera sicer ta problem ?isto re?i.
- Tank bi lahko bil malo ve?ji, s 70L rezervarjem bi mel skoraj 1000km dosega. Tako pa je bilo treba tankati tudi v dragih dr?avah :/
- Mehanizem za ro?no premikanje sovoznikovega sede?a deluje poceni in se malo zatika.
- Preklapljanje med dvema bluetooth telefonoma najeda, opcija je zakopana v najbolj zakotni del menijev.
- Pogre?am spomin na voznikovem sede?u in nastavitvi projekcijskega displaya (punca je manj?a od mene kar pomeni veliko pretikanja gor in dol :/ )
- Follow me home funkcionalnost je neuporabna ker deluje samo ko lu?i niso v auto na?inu.
Trenutno po 10k ?e vedno zelo zadovoljen
Tudi jaz sem 2 meseca po nakupu mazde 3 naredil roadtrip po Evropi, ?vica, Francija, Belgija ter ju?ni del UK in seveda vmesne tranzitne de?ele. Skupaj se je nabralo 4500k. Moja ima en nivo slab?o opremo in ?ibkej?i motor. Po enem letu sem zelo zadovoljen s kakovostjo izdelave in relativno nizko porabo.
Dostava v Slovenijo ni bila mo?na, zato sem jo naro?il v London, od koder mi jo je prinesla sestra.
Za hatchback oz. sport model (5 vrat) je povezava druga?na, kot je bilo predstavljeno v tej temi na 10 strani.
Konektor je v zadnjih vratih, tudi barve kablov so druga?ne. Glavni problem, pa je bil hard reset MZD sistema, za katerega nisem vedel, da je potreben.
Mah sej no?em bit ?aljiv...... Kurc avto je bul tak, nikakav, pa obrni kakor ?e?. Res pa pride? z njim kamorkoli in tud to ma? prav okol plastike in odpadanja le-te. Sam ljudje smo srake, ?e ni lepo in ki?asto se ne prodaja. Zato plastike. Mislem pa, da ta Lada da v ko? celo kazga defenderja in celo pucha. Ne moremo pa govort o estetiki in ekonomi?nosti pri Ladah. Za vzdr?ljivost sicer ne vem kako je, vendar se spomnim starih kako so rjavele da je blo veselje.
Kje v celju si to zrihtal, povej takoj!!! To si zamenjal rezilo ali si originalnega porihtal?
Miklo?i?eva 3 naproti Abanke.
To je mojster kjer je bil Dreta. Zamenjal mi je rezilo in stvar dela. Rekel sem mu da nas pride ve? Mazda?ev in se je zato potrudil . Ra?unal mi je 15 eur. Ko boste finalizirali bodite previdni z vzmetjo, da jo boste dovolj navili, da bo fajn vra?alo klju? v stegnjeno stanje. Jaz sem ga ob sestavljanju navil za 180° in vra?a tako kot more. Klju? pride ful fajn, kompaktno, tudi bolj?i ob?utek ob pri?iganju motorja, ko je stvar bolj kompaktna. Izgleda kot da bi bilo original.
Izkazalo se je, da klju? nima rezilo ?isto pravih mer - stranski kanal?ek je malenkost preve? odstru?en, tako da ga je treba na vsakem klju?i zamenjat (vse druge mere pa so ?isto ok) - ?e kdo ho?e zadevo vrnit oz. odpovedat ni problema, druga?e pa je najbolje da se po?aka na re?itev, verjetno bo treba nova "rezila" za klju?e zrihtat, bom sporo?il kako bo ?lo.
Jernej ?e 1x hvala. Daljinec ?e prestavljen, malo obrusil in lepo sede. Jutri pa po Celju v iskanju majstra, ki bi uredil rezilo. Javim rezultate.
?e ho?e? res pravega terenca je to Land Rover Defender!
S potni?ko varianto Land Roverja in kombijem MB207 (furgon za tovor) se nas je peljalo 50km, cca.3ure na sipine 15 ljudi, 10 koles, 5 malih ?otorjev, 2 velika, terenska kuhinja in prtljaga za 8 evropejcev.
Tako sta izgledala avta preden smo nalo?ili kolesa in vstopili potniki. 4 smo se peljali na strehi.
Po mojih izku?njah je za vo?njo po terenu zavladal Landcruiser. Po Maroku vodim mountain bike ture in na za?etku so uporabljali Land Roverje, zdaj pa skoraj ni drugega kot Landcruiser. SUV sploh ne vidi?.
Ampak to za tvojo mamo verjetno ni pomembno, ker imate cesto do doma bolj?o kot Camel Trophy.
...torej nekaj simple pa da dobro dela. Original M6 instalacija pride ~370?, tako, da odpade.
Jaz sem pred dvemi leti kupil podobno varianto Parrota, model Minikit in sem naredil napako. Podpiram mnenje ve?ine ali kupi? sistem za fiksno vgradnjo ali pa slu?alko. Minikit mi je na za?etku deloval v redu, potem pa je pri?el nagajati, zgubljati povezavo, zdaj pa sploh ne dela ve?. V naslednjem avtu bo fiksni sistem, trenutno pa uporabljam slu?alko. Kolega ima nokiin fiksni sistem in je zadovoljen.
A ste brali sobotno delo in v njem avtomobilsko prilogo?
Predstavljena je bila M6 sport , na sliki pa lepoti?ka kovinsko modre barve. Jaz sem .
poleg pa ?e prevod testa v Autobildu, kjer je 6 ful pohvaljena:
Auto Bild o novi mazdi6 sport combi: Avant, touring, model T … Mazda6 sport combi je avtomobil, ki se lahko brez sramu primerja s stvaritvami nekaterih bolj uveljavljenih in znatno bolj imenitnih znamk. Izjemno lepi karavani nosijo oznako avant. Ta sodba ni nova in ?e zmeraj dr?i, kar potrjujejo tudi nedavni testi, objavljeni v na?i reviji (Auto Bild, op. p.). Kljub temu je japonska Mazda z novim modelom mazda6 sport combi znova dokazala, da zmore izdelati kakovostne in v?e?ne avtomobile, ki se lahko primerjajo z najbolj?o nem?ko konkurenco. Novi avtomobil je namre? izjemno elegantna stvaritev. Zunanje poteze iz?arevajo samozavest ter mo?, kar ?e posebno velja za prednji del, ki precej spominja na model RX-8. Pogled z boka in zadka razkrije visoko stransko linijo ter skladen zadek, ki bi marsikoga upravi?eno spominjal na alfe, morda celo BMW. Kakorkoli, eno in drugo je kompliment. Ni? manj presenetljiva in navdu?ujo?a ni notranjost, kjer je vse na svojem mestu ter za povrhu temeljito izdelano. Zadeva je namre? povsem izena?ena z Mercedesovim razredom C. Prostora je v vseh pogledih precej, saj se udobno sedi tako spredaj kot na zadnji klopi. V prtlja?nik boste spravili od 519 do 1751 litrov prtljage, kar je glede na konkurenco nadpovpre?en rezultat. Zlaganje zadnje vrste v novem Mazdinem karavanu poteka po konceptu karakuri, pri katerem zgolj s potegom ro?ice na stranicah prtlja?nega prostora z eno potezo samodejno zlo?ite zadnje sede?e in pridobite povsem ravno prtlja?no dno. ?udovito. Motorna paleta je enaka kot pri limuzini, saj jo sestavljajo ?tirje agregati, od tega trije bencinski. Kljub skromni dizelski ponudbi, gre zgolj za dvolitrski turbodizel, pri Mazdi pri?akujejo, da bodo z njim prepri?ali kar ?estdeset odstotkov vseh kupcev novega avtomobila. Karavan ima presenetljivo trdo nastavljeno podvozje ter skoraj ?porten krmilni mehanizem. Kdor je pri?akoval ne?no mehkobo, se je v tem primeru krepko zmotil. V povpre?ju je sport combi 1000 evrov dra?ji od limuzinske razli?ice, prodaja pa v Nem?iji ste?e 19. aprila. Po lastnih trditvah naj bi s karavanom prepri?ali kar sedemdeset odstotkov vseh kupcev nove mazde6. Dober obet, ni kaj.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Priporo?ilo za polnjenje telefona je, bolje ve?krat po malo, kot pa celo no?.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani