Hvala vsem za odgovore. Meni se vse skupaj zdi sila sumljivo. Sem pisal na uradno stran (mazda.si), upam na hiter odgovor.
Je kateri serviser generalno priznan kot dober, po?ten, zanesljiv?
Razmi?ljam namre? da ?e mi ne uredijo avta do jutri (petek), da ga peljem nekomu, ki je bolj kompetenten in tu rabim va?e nasvete: kam, komu?
Mislim, 2 dni za odpravo software napake se meni zdi malo pretirano, sploh, ker gre samo za update.
A so ti ?e kaj zrihtali al ?e vedno ni?? Meni so ta posodobljen software nalo?ili slab mesec nazaj in nimam nobenih te?av Smo pa takrat po kon?anem nalaganju posodobljenega softwareja pustili avto pri miru zaklenjen dobrih 15 min, baje da ravno v izogib podobnim nev?e?nostim kot je tvoja...?e tega po nadgradnji softwareja niste naredili priporo?am, da ?e enkrat naredite nadgradnjo softwerja in takrat po nalaganju softwareja pustite avto vsaj 15 minut zaklenjen pri miru, da v miru "sprocesira in skonfigurira" posodobljen software, mogo?e pa to re?i te?avo
Nov avto, ?e takoj vpoklic... A je ?e kdo te dni prejel vabilo za vpoklic nove CX 30 in 3? Popravili naj bi sistem SBS in software merilnikov. Mi lahko kdo tukaj pojasni, kako izgleda popravilo, je to le poseg v software ali tudi v posami?ne dele avta pod havbo, ?emur sicer preve? ne zaupam?
Jaz sem na moji ta vpoklic ?e zrihtal poleg menjave olja in oljnega filtra in lahko povem, da je to samo posodobitev softwerja brez kakr?negakoli ?arjenja pod havbo Priklopijo na tester, nalo?ijo posodobitev in ko vse nalo?i se pusti avto ?e kak?nih 15 minut, da zaklenjen miruje. Vse skupaj je pri meni z menjavo olja in oljnega filtra trajalo pribli?no uro in pol, sama nadgradnja softwerja bi zagotovo trajala manj kot uro (skupaj s tem 15 minutnim ?akanjem na koncu)
Druga?e pa opa?am, da nekateri omenjate kar precej nekih te?av in napak...zdej ne vem al mam samo jaz tako sre?o, al pa so mogo?e pri kasnej?ih serijah te napake ?e odpravli, ampak jaz sem z mojo trojko od 19.12.2019 (ko sem jo prevzel) do danes naredu 6.600 km brez nobene od tukaj omenjenih te?av Sem pa 13.2. pri 4.800 km zamenjal olje in oljni filter...zakaj nisem ?akal na 1. servis pri 20.000 km? Ker se mi zdi tako prav...utekanje novega motorja pa? pusti posledice na olju in ?e noben motor ni crknu zaradi preve? vzdr?evanja
Mogo?e je to,lahko so pa za padec cen goriva krivi Kitajci saj tam skoraj vse stoji in je nafte trenutno ohoho preve? na trgu,tako da je tudi nekaj pozitivnega....
Jaz grem vedno tankat takrat, ko mi za?ne svetit lu?ka za rezervo...to se zgodi po nekje 650-700 prevo?enih km, takrat natankam do vrha nekje 40-42L, se pravi je v rezervarju ?e dobrih 10L
?e bolj?e, v vsakem primeru bi raje videl da bi delal vedno na vse 4 cilindre Lahko bi nardili kak?no tipko za izklopit to, tako kot I-stop, ki ga imam vedno izklopljenega
Nekje nazaj se je govorilo o porabi goriva... nasa CX-30 rocni menjalnik X180 - trenutno 3k prevozenih, povprecje 6.4l ... vecina vozim jaz, zelo mesano, ne sparam ... elektricne ki srecam na AC in vozijo 100kmh, prehitevam z 140
Jaz mam z mojo trojko G122 trenutno prevo?enih 4200 km in skupno povpre?je 6,2L/100km, pa nisem ravno ovira na cesti
No je odvisno od primera do primera, kdaj se spro?i. Js se predvsem istovetim z @Bossom, najve?krat se to zgodi, ko nekdo zavija s ceste in pa? ve?, da gre mimo, avto pa misli da ne. Mogo?e pa v tak?nih primerih ti pu??a? ve? prostora, kar je edino prav
Zna bit da res, sem se ?e ve?krat zalotil, da v primerjavi s prej?njim avtom s tanovim ?e podzavestno pu??am malenkost ve? prostora
Jaz imam nastavljeno na default, mislim da je to na medium, ?e se ne motim...pa se mi je samo enkrat to spro?ilo. In ?e to samo zato, ker sem to namerno izzval, da sem preveru ?e sploh dela. Sem se pa takrat kar precej pribli?al vozilu pred menoj in tudi v primeru, da avto ne bi sam zaviral, bi pa sam mogu zavirat in to ne ravno dosti manj kot je avto sam...tako da jaz z vsiljivostjo in nasplo?no delovanjem tega sistema zaenkrat nimam te?av. Pa tudi ostali varnostni sistemi se mi ne zdijo pretirano vsiljivi...zadnji?, ko sem se vozu po Ljubljani se mi je opozarjanje na mrtve kote zdelo prav fajn, res zelo dobro deluje in pride zelo prav pri menjavanju pasov Mogo?e ima pa tanova trojka to ?e kaj po?timano, ne vem
Sicer pi?em kar v splo?no debato... Kupil novo mazdo 3 v za?etku decembra 2019. Vse bp do januarja. Najprej opazil pri voznikih vratih, da so tesnila vrat zamaknjena in se guma pri odpiranju zatika. Ok sem si mislu, malo ?lamparije(ceprav ne podpiram tega) sedaj pa za slab priokus ne deluje keyless odpiranje vrat... Malo sem prebral forum in te te?ave niso ravno redkost pri mazdi. Sedaj pa glavno vpra?anje...a je ta zadeva sploh v celoti odpravljiva al bom vsake nekaj mescev na servisu dokler mi ne bo potekla garancija in se ve? ne bom sekiral.
Jaz imam mojo od 19.12. in do danes nisem opazil ni? od napisanega, upam da tako tudi ostane Od 19. decembra do danes sem naredil 3500 km, zaenkrat brez najmanj?e nev?e?nosti...edino enkrat mi je javilo naj vozim previdno ker so varnostni sistemi izklopljeni zaradi nepravilnega delovanja radarja, pa sem ugotovil da je to zato, ker je bil radar preve? zapacan in takoj ko sem ga o?istil je spet vse delovalo kot je treba
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
A so ti ?e kaj zrihtali al ?e vedno ni?? Meni so ta posodobljen software nalo?ili slab mesec nazaj in nimam nobenih te?av Smo pa takrat po kon?anem nalaganju posodobljenega softwareja pustili avto pri miru zaklenjen dobrih 15 min, baje da ravno v izogib podobnim nev?e?nostim kot je tvoja...?e tega po nadgradnji softwareja niste naredili priporo?am, da ?e enkrat naredite nadgradnjo softwerja in takrat po nalaganju softwareja pustite avto vsaj 15 minut zaklenjen pri miru, da v miru "sprocesira in skonfigurira" posodobljen software, mogo?e pa to re?i te?avo
Povezava za deljenje
Deli na druge strani