Včeraj sem se pogovarjal z enim direktorjem ponudnikov elek.energije,če Slovenija začne danes posodabljat električno omrežje"primerno za električne avtomobile in ostale porabnike(toplotne)"bi potrebovala cca.30let.To pomeni tudi,da bi lahko imela skoraj vsaka hiša ali blok svojo elektrarno na strehi.
?If you?re afraid to fail, then you?re probably going to fail.? ? Kobe Bryant
So na servisu glede hladnega pihanja pozimi kaj ukrenili? Imam enake težave, je pa celotna logika klimatizacije zgrešena. Po minuti vožnje ti hladen zrak začne nabijat v kolena tako da jih moram stalno umikat. Nato ogreje na previsok nivo, za piko na i pa potem ko vzdržuje temperaturo stalno nekaj hladno piha.
Občasno je pokalo spredaj levo tudi pri moji ampak je sedaj že nekaj časa mir. Morda se vrne nazaj v toplem vremenu.
Zaenkrat na servisu pravijo da ne morejo nič,dokler čisto ne odpove,tudi za ultrasonic senzor ne morejo nič,ker se kao vlaga nabere v njem in ne deluje dokler se ne posuši
?If you?re afraid to fail, then you?re probably going to fail.? ? Kobe Bryant
Danes je mene sin peljal v cx-30 in isto pri pasu v b stebričku nekaj rožlja,glih v višini glave.Zdaj da povzamem naše težave v 2 letih lastništva in 30000km:
-zadaj levo amortizer spustil olje
- desno ogledalo se vedno ne zapira-odpira
- občasno spredaj levo pri zavijanju nekaj poka
- občasno se zgodi,da desna stran pri sopotniku poleti ne hladi piha toplo,pozimi ne greje,piha mrzlo
-ultrasonic sensor malfunction drive safely
Zdaj je tako,dokler je garancija 5let bodo pooblaščenci rihtali, po 5letih gre od hiše.Novi avto smo kupili z namenom vozi in tankaj ne pa da sem več na servisu kot z prejšnjo staro gajbo.
?If you?re afraid to fail, then you?re probably going to fail.? ? Kobe Bryant
Službena vozila imamo citro in pugi peremo v zimi,mrazu vedno zunaj, včasih zalita od leda,pregibna ogledala vedno delajo pa so avti stari od 3 do 6let,me zanima kako bi bilo na mazdi,naša mazda vedno v garaži,žena zelo pazi na avto,mraza še ni občutla,vedno ročno oprana in evo,ogledalo ne zapira.
?If you?re afraid to fail, then you?re probably going to fail.? ? Kobe Bryant
Brez skrbi,nimate novega se bom raje umaknil iz teme,da ne bom smetil in se bom raje posvetil svojemu tankerju oz. bmw egu,še prej pa se bom naučil vozit,ker imam preveliko porabo.
?If you?re afraid to fail, then you?re probably going to fail.? ? Kobe Bryant
So neke meje porabe in zame je 8litrov povprecna poraba prevec za takšen model ce pa tebi ni pa ni, te noben ne sili da mors to brat. Smo imeli chryslerja grand voyagera 1998 3.3 bencinar in avtomatik pa je bilo povprečje 10litrov. Zdaj pa primerjaj v6 al 3.3 motor z 2.0 atmosfercem, 8litrov je preveč. Vzrokov je pa lahko vec mogoce je ogromno prostega teka.
Tudi s ceno goriva se ne,če mam 25 jurjev za avto se ne bom sekiral za 2-3 litre goriva,več mi pomeni uživanje v vožnji,kot pa gledanje porabe.Če bom pa moral gledat na porabo,si bom omislil nov moped.
?If you?re afraid to fail, then you?re probably going to fail.? ? Kobe Bryant
8litrov porabe so imeli letniki 1994 z 1.6 motorjem in posrednim vbrizgom. Tako da v danasnji dobi z direktnim vbrizgom atmosferski motor 8 litrov no go 😁😁😁😁 se mora pa res zelo grdo vozit. Al pa je ogromno prostega teka. Takšno porabo bi jaz dal cx5 ker je težja in večji upor.
Tečni ste s temi porabami, BMW 520i šestak 150km bencin MB-Portorož 35 litrov bencina leta 99,pa kaj,se nikdar ne obremenjujem s porabo četudi je 10l al pa več,že more bit tak,glavno da je veselje v vožnji
?If you?re afraid to fail, then you?re probably going to fail.? ? Kobe Bryant
Za danes sem bil dogovorjen za montažo kljuke v Mazda BTC. So rekli zjutraj pripeljem, ob 4.h odpeljem. JAPAJADE! So me klicali malo prej, da avto ni končan in da danes ne bo!? Montažo pa delajo na Celovški.
Kaj jim pa ni šlo,pri meni je trajalo 2h pa gas domov
?If you?re afraid to fail, then you?re probably going to fail.? ? Kobe Bryant
imam CX 30 in sem ob nakupu (začetek marca letos) naročil kljuko, ki pa je še vedno nisem dobil. Zanima me, kje drugje se jo lahko kupi in zmontira? Razmišljam, da jo skenslam na uradnem servisu, ker so komentarji ni na zalogi ali pa sploh ne odgovorijo na mail. Kupil sem v Mazda BTC (Lj.)
Hvala
Avto shop formula Hoče pri MB,Šeško blizu Vojnika,cene vse pod 500eur
?If you?re afraid to fail, then you?re probably going to fail.? ? Kobe Bryant
Štirikrat na leto, dvakrat na morje, dvakrat domov, na chevy cruzu 1.6motor bencin se je mašina kar mantrala, poraba za 300km 35l bencina, na pugi 508sw 2.0hdi,pa sploh ne veš, da maš čoln od zadaj.
?If you?re afraid to fail, then you?re probably going to fail.? ? Kobe Bryant
Imaš g122 ali x180? Namreč verjetno bom tudi jaz za naslednji avto vzel cx-30 pa razmišljam kar o g122, ker ne potrebujem več pa zanesljiv motor je (eventuelno g150, X-a še zaenkrat nočem)...avto pa vem, da gre zadovoljivo dobro (čeprav marsikdo viha nos nad tem motorjem v tem avtu, ker ga verjetno ne zna voziti 😁), je pač malenkost počasneje kot moja g120, ampak nič kritičnega...važno je, da se na avtocesti lepo pelje med 150 in 160 km/h (brez pretiranega naprezanja) kar mi je čisto dovolj.
g122,mel bi več,ampak za pike nabirat je dovolj,danes se peljema po avtocesti z sinom domov po števcu 200km/h nekaj časa je rabil tam od 188 naprej ampak je prilezel.Najbolj mi je zanimivo,da sploh ne čutiš da se pelješ tak hitro,bi rekel po občutku enih 150.
?If you?re afraid to fail, then you?re probably going to fail.? ? Kobe Bryant
O lepoti ne bom komentiral, okusi so pač različni.
O TSI motorjih pa bom. Niso nek konstrukcijski biser, beri raztegnjena veriga in zapacani sesalni ventili.
VAG sicer neki popravlja te napake z novejšimi serijami motorjev z jermeni in nekateri motorji so imeli poleg direktnega vbrizga še dodatno šobo na sesalnem kolektorju, da občasno vbrizga gorivo že v sesalni kolektor tako očisti tiste saje iz sesalnih ventilov. Vendar pa spet pri nekaterih novejših motorjih to dodatno šobo ukinjajo.
Tak da kdor misli da je moderni bencinar ziherca glede dolgoročne vzdržljivosti se moti.
Evo kako zgledajo zapacani TSI ventili.
Je pa tudi res,da danes vsi vozijo avte kot dizle,2000rpm menjaj,bog ne daj višje 4000-5000rpm,da bencinski motor malo zadiha,ker potem je že poraba 7l-8l,to pa je za marsikoga too much,avto je narejen,da se vozi,ne pa špara,nikdar mel problemov z zapacanostjo motorja,pa al je to bil atmosferc,tsi ali pa hdi.
Včeraj peljem soseda domov,pa našo cx-30 malo priganjam do 5000rpm,pa pravi bo visoka poraba.Pa kaj,glavno da je veselje pri vožnji.😁
?If you?re afraid to fail, then you?re probably going to fail.? ? Kobe Bryant
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Včeraj sem se pogovarjal z enim direktorjem ponudnikov elek.energije,če Slovenija začne danes posodabljat električno omrežje"primerno za električne avtomobile in ostale porabnike(toplotne)"bi potrebovala cca.30let.To pomeni tudi,da bi lahko imela skoraj vsaka hiša ali blok svojo elektrarno na strehi.
?If you?re afraid to fail, then you?re probably going to fail.? ? Kobe Bryant
Povezava za deljenje
Deli na druge strani