Ne, tist A ne pomeni, da so namenjene Mazdi, ampak pomeni, da so izdelane za območje ASEAN-a, kjer so zahteve nekoliko drugačne kot v EU in ja ta guma je nekoliko slabša na mokrem kot tista brez oznake A. Načeloma je pa tako, da Mazde, ki so narejene na Japonskem so opremljene z gumami s to oznako A, ker so pač cenejše in po mnenju finančnikov v Mazdi, zadosti dobre za prvo vgradnjo.
Pol je pa tko, da Alex nori kakšen crap so pa čeprav na premium Mazdi.
Tu se pa moram strinjati z Alexom; Bridgestonke na Mazdi (vsaj na moji 6-tki) so po treh letih v dežju postale nevarne, v ovinkih so začele drseti (pri normalni vožnji), čeprav so imele še cca 5 mm profila. Ko sem jih zamenjal z GY Assim. 6 je bilo, kot da se vozim z drugim avtom. Na CX-30 pa sem imel prvo vgradnjo Conti 6 in po 50kkm je vožnja kot z novimi tudi po mokri cesti.
Fizika je še vedno fizika in ne boš je okrog prinašal, ker tu nam določene podatke ne želiš prikazat, ker potem pade tvoja pripoved.
Bom poskusil še 1x z razlago.
Mestna vožnja ni enaka mestni vožnji. Kaj to pomeni? Če se pelješ skozi mesto in je to relativno prazno brez rush hour gneč ter konstantnega stanja pri semaforjih je to dejasnko med najbolj varčnimi potmi pa al maš EV al pa ICE.
Ko imaš mestno vožnjo v pravem pomenu besede z mnogo starti in ustavljanji ter stanjem je pa med najbolj potrošnimi načini premikanja ne glede na vrsto pogona.
Potem so tu regionalke, kjer pri EV-jih velja, da ravno zaradi učinkovitosti pogona je nižja hitrost bolj varčna kot višja... ja 40-50km/h je bolje kot recimo 80km/h. Pri ICE pa zaradi prestav, efektivnosti delovanja motorja, izgub samega delovanja motorja so najbolj varčne vožnje kar tam nekje med 50-80km/h.
Avtocesta je pa smrt za porabo EV-jev, kjer dejansko ravno zaradi učinkovitosti pogona EV-ja ta res skokovito raste z večanjem hitrosti, medtem, ko pri ICE je povečanje porabe bistveno manjše ravno zaradi dejstva, da se za sam pogon porablja le cca 30% energije, ostalo so izgube.
Tko, da ja pri porabi kot jo navajaš, si se vozil sila počasi, kot tudi kaže povprečna. Si upam trditi, da verjetno sploh nisi šel na AC in da za Slo AC-je niti nimaš vinjete. Imam prav?
Aja še to. Sem z dvema EV-jema poskusil vozit enako hitro na enaki trasi kot s svojo 6-ko. Vključuje večino AC, cca 30% mestne z relativno malo gneč in nič regionalk. In ja na AC sem vozil z max dovoljeno hitrostjo. 5,5l/100km imam porabe na ICE, EV-ja pa sta imela od malo pod 20kWh do nekaj nad 20kWh na tej razdalji pa sta bistveno manjša avtočka kot šestica. Ja AC jih je dobesedno zaklala.
Ja dejansko je tako, da pri teh AC hitrostih precej vpliva na porabo zračni upor in se učinkovitost EV motorjev zgubi.
Sam imam pri podobnem režimu vožnje pri istem avtu porabo cca 5,8 l/100 km, kar znaša cca 5,8 x 9,5 = 55 kWh energije/100 km. Pri dejstvu, da je učinkovitost ICE cca 30% je efektivna poraba za premikanje "mojega" dizla 55 x 0,3 = 16,5 kWh/100 km, ostalo so izgube, tako da so energetsko (energija, ki jo potrebuje vozilo za premikanje) EV vseeno bolj učinkoviti kot ICE. V ostale zadeve pa se ne spuščam, vsak pač vozi tisto, kar mu bolj ustreza.
Pred kratkim sem gledal oddajo Avtomobilnost, kjer je bila predstavitev Peugeota e-3008 (od 5 min naprej), kjer so na prestavitvi prostodušno priznali, da so podatki o dosegu vezani na vožnjo okoli 90 km ura, in da imajo EV na AC pri dovoljeni hitrosti 130 km/h cca 40% večjo porabo, ampak to sploh ni problem, ker je dokazano, da vozniki EV na AC sploh ne vozijo tako hitro???
Na predstavitvi peugeota 3008 se je prvič zgodilo, da smo vtise sprva nabirali ponoči. Razlog? Lebdeča armaturna plošča, ki nam je vzbujala zanimive občutke. Na Finskem smo preizkusili, kako lahko Nissanova...
To tipko imam tudi jaz (i-ACTIVSENSE OFF)... samo to izklopi vse ...
Mislim da v novih letnik 2024 ne moreš več prilagajati opozoril, kot je bilo prej (tudi na obeh mojih). Ali izklopiš vsa zvočna opozorila, ali pa imaš vse vklopljene. Ne vem, kdo od evropskih pametnjakovičev si je to zmislil
Prej sem imel 4-leta na M6 zimske 19" brez dodatnih platišč, letos, ko je bil čas za zamenjavo, pa sem vzel komplet 17"+platišča za približno enako ceno kot samo gume 19". Bila je predvsem ekonomska odločitev, sem pa zimo in cca 15kkm preživel brez večjih pretresov. Je pa res, da avto z letnimi 19"-tkami zgleda boljše.
Se pravi si z njimi naredil kolk km? 80kkm? Trenutno še nimam občutka, da bi blo kej fejst narobe pri mokri cesti niti pri hudih nalivih.
Ja nekaj takšnega, pa večinoma po AC. Tudi stil vožnje je podoben tvojemu. Se je pa lansko poletje v zelo kratkem obdobju oprijem začel drastično slabšati , najprej na mokri podlagi, kasneje pa tudi na suhi.
Sej ne vem a koga to zanima, ampak vseeno se moram kr pohvalit kako dobro ohranjam gume. Trenutno imam za sabo 65.000km in letne še originalne ter zimske kupljene skupaj z avtom. cca 40kkm z letnimi in 25kkm z zimaki.
Sem izmeril v soboto med menjavo:
Letne imajo profila še med 6mm in 6,5mm.
Zimske pa še neverjetnih 7mm do 7,5mm.
Pri tem tempu naredim z letnimi vsaj 80kkm ali celo 90kkm pa bodo verjetno imele še vsaj 3mm profila, kar je 2x več kot zakonski minimum, ko bodo šle dol. Zimaki pa bi zdržali verjetno vsaj 75kkm, ampak jih bo treba zamenjat prej zaradi starosti.
Na 6-tki, enaki kot tvoji, sem letos zaradi drastičnega padca oprijemljivosti na mokri cesti, pa tudi na suhi se je poznalo, zamenjal letne pnevmatike, čeprav so imele še okoli 4-4.5 mm profila. Imam pa cca 2x toliko prevoženih kot ti.
Pred kakšnim mesecem sem imel CX60 diesla za nekaj dni, naredil okoli 1000 km. Avto se zelo fajn pelje, porabo sem imel 6.5l/100 .. za primerjavo M6 5.7 CD 150 in Cx30 7.1.
Z Binjem se 100 % strinjam pa načeloma tudi z Alexom, čeprav tudi X pri nizkih obratih nima toliko navora kot primerljivi turbo motorji. Sam sem se odločil za G150 zaradi precej velikega stroška menjave svečk za 60kkm cca 500 evr, ki bi jih moral menjati na cca 1.5 let. Če se voziš relativno malo, potem to ni faktor.
36000 km. Imajo še enih 4 mm profila a to je zame premalo. Ko je dež, se že kar pozna. Pa tudi te nove assimetric 6 naj bi bile znatno tišje kot assimetric 5.
Za M6 se ravno se odločam med Conti7 (jih imam sicer 6 na CX-30 in niso slabe) ter GY A6. Kaj priporočate? Bridgstonke pa so po 4-letih postale nevozne, čeprav imajo še dovolj profila.
Pa to si zdaj mene direktno proglasil za lažnivca, ker imam porabo 5,8 od začetka, ko je bil avto še nov do danes in to točno 60% AC in 35% mestne ter skoraj nimam regionalk, ki so najbolj varčne. To ni lepo, res ne. 😞
Tu se pa z Bossom popolnoma strinjam. Imam identičen avto (motor, oprema in letnik), mogoče malo več AC pa kak deci manjšo porabo po cca 140000 km.
Tvoje mišljenje sprejmem ko bom Avto samo vozil nič čistil ali poliral veš za 32.000€ je treba nekaj dobit zato mora biti tudi kvaliteta in v vsakem Salonu za ta problem vejo a nič.
Pripelji mi eno CX30 ki tega nima samo ne jo posebej naročit 😜
Mene pa zanima, zakaj si potem sploh kupil CX-30??
Bini, a to s servisi res drži? Bom poklical in vprašal, samo toliko, da si ne delam kake sramote.
Oziroma, kaj se je realno možno izpogajat s trgovci? Do kam lahko grem? Vis ima na prvo žogo, ampak s finaciranjem, res ugodne zadeve. Jaz bom avto odpeljal na gotovino. Kaj lahko, po vašem mnenju, izpogajam. Če res par servisov, pa še kaj? V konfigurator vnešen x186 z avtomatskim menjalnikom in rdeča barva pride 32.500. Malo pogrešam adaptivne žaromete. Ne vem, to je pomojem kar okej. So pa samo v design paketu. Kakorkoli, kaj na 32500 je lahko stvar pogovora?
Tudi sam bi obvezno izbral adaptivne žaromete, ker so zakon. Jih imam na M6 in CX30 in jih ne bi zamenjal.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Tu se pa moram strinjati z Alexom; Bridgestonke na Mazdi (vsaj na moji 6-tki) so po treh letih v dežju postale nevarne, v ovinkih so začele drseti (pri normalni vožnji), čeprav so imele še cca 5 mm profila. Ko sem jih zamenjal z GY Assim. 6 je bilo, kot da se vozim z drugim avtom. Na CX-30 pa sem imel prvo vgradnjo Conti 6 in po 50kkm je vožnja kot z novimi tudi po mokri cesti.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani