Skoči na vsebino
Mazda CX-30
Napisano

Jaz A resitiram vsakič ko tankam. Potem točno vem, koliko mi pije na neki tedenski poti.

 

B pa resitiram ko menjam olje... potem mi pri 10k resitera in flipne spet na 0 km, ampak porabo pa obdrži dokler nimam servisa.

 

Ker delam servis 2x letno točno vem, koliko mi je avto pil poleti in pozimi.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 1 uro je GregorV napisal:

Kako vi vozite nove avte?

Prvih 3K km do 2500 obratov, potem pa pohodite stopalko do konca, ali kako drugače?

Oz. se ne ozirate na to in "full gas" od začetka. 😀

čim prej full gass, da če kej raznese, naj raznese takoj da menjaš v garanciji...za ta motor dvomim, da bo kej narobe no, ne glede na to, kako ga boš upeljeval :) 

 

pred 1 uro je godlike napisal:

Vedno se držim napotkov iz knjigice.

 

i20n je zahteval 1.500 km med 2000-4000 obrati. Če je avtocestna vožnja menjavaj med 5 in 6, da ni konstantno na istih obratih.

Alfa je želela 2000 km zmerne vožnje.

Focus 2000km ne preko 4000 obratov.

 

Če je testni, za 1h, pa bombe hladnega, kaj pa ga ne dajo za vikend....  🤭

 

pred 39 minutami je Boss napisal:

Ja prvih 1500 bolj polahko ampak skos menjavanje obratov. Nikoli na ac pa v šesto in tempomat na 130km/h. Obrati se morajo menjat čim več. Ma sej na začetku to sploh ni težko, ker bi se kar vozil in vozil. sramezljiv

 

To velja samo za turbo motorje, atmosfercu je čist vseeno ;) 

 

Nismo več 30 let stara tehnologija

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 4 urami je Bini napisal:

Meni dobro zgleda, ne bit favš, če naredijo lep avto, ki nima slovesa kot Mazda. Za večino voznikov bo uporaben. Sploh, ko bo omejitev na AC 110....:nevem:

Favš za koga? Plastična gajbica za katero neveš kaj bo čez 15 let

 

pred 3 urami je GregorV napisal:

Sem bil 3x v salonu in čisto vsakič so potencialni kupci avte vozili na testne vožnje. Ne vem točno katere modele. Med drugim prodajajo tudi malega DongFeng Box.

 

Ne vem ali je res, ampak prodajalec je rekel, da se dobro prodajajo.

 

 

Verjamem da se dobro prodajo, važno da zgleda čim večja gajba in čim cenej….v realnosti pa notri manj placa kot v 15 let starem reno karavanu, ko so še delali uporabne avte

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 12 urami je GregorV napisal:

 

Drži.

 

Sicer pa brez bojazni da bi kaj poplavilo.

 

Tukaj bi naj gradili nov objekt, sedaj ko prodajajo še DongFeng, Forthing.

T5 Evo izgleda zelo všečno.

 

FORTHING.SI

Forthing T5 EVO MY 2025 Novo vozilo v ponudbi Forthing T5 EVO MY 2025...

 

Kitajski Porsche 😃

 

Zaenkrat sem zadovoljen z prodajno storitvijo, prijazen prodajalec...

 

LP

 

 

175 hp, 180 max speed in 9.5 sekunde do 100

 

 

Gajba za penzioniste direkt

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 3 urami je Deeyan napisal:

 

Po tejle primerjavi CX-30 med X186 in G140 sta si zelo podobna kar se pospeskov tice

Screenshot_20250314_182005_com.microsoft.emmx_edit_356243729830716.jpg

Screenshot_20250314_182021_com.microsoft.emmx_edit_356218120651247.jpg

Sej lih to, isti navor že pri 3300 obratih, nerabiš čakat na 4000.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 15 minutami je samSimon napisal:

A bo treba en Mazda piknik na Vrhniki, al mi lahko nekdo pove kolk obratov ima kater motor pri 100km/h v šesti in kolk pri 60km/h, v četrti? Mene najbolj zanima tista razlika med 2700-3200 obratov, kjer na teh krivuljah prednjači x186. V kateri situaciji na cesti se ponavadi znajdeš v tistem rangu obratov? Vključevanje na AC? Pri speljevanju in normalni vožnji bi tam itak šaltal že v višjo brzino. Kolk obratov je, ko pičiš po tem famoznem vrhniškem klancu navzgor? A jih ima x186 takrat preko 3000 in je zato kokr bolj prožna kot G140? Pa ne mislim zdaj pri 160+ km/h, ker nekateri ga očitno mal manj kot preletijo, govorim brzine 100-130km/h.

Pa sej 2700 - 3200 je identičen graf :D 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
pred 22 urami je Tilen5 napisal:

Čudno da vam sploh kake gume ustrezajo 😛

Hja, si hotu rečt da v eni temi debata o tem, kako ima G140 premalo konjev, potem v drugi temi debata o tem, kako se gume slabo držijo ceste in gremo vsi pošrek po mokrem, v tretji temi pa debata o 5,5 litra porabe na 100,..... :lol::lol::lol:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano (urejeno)
pred 23 urami je Toncek napisal:

 

Super, hvala. Specifično gledam te all-season Continentalke, v opisu nisem našel nič na kar bi moral biti posebej pozoren, tako da je verjetno vse legit, novo.

 

WWW.LIDERPNEVMATIK.SI

Pnevmatike Continental AllSeasonContact 2 225/45 R18 95Y XL FR 3PMSF EVc na zalogi in ceneje na spletišču LiderPnevmatik ·...

fdfdf.png

Tako je, pod "Posebnosti" ni nobenih omembe vrednih posebnosti :lol:

Popravljeno od NevLado
typo
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 3 urami je Magoče CX-30 napisal:

G140. Evo po narejenih 1000+ km, avto je top. Start, gumb za izklop zvočnih obozoril in gas. Ful se lepo pelje, na avtocesti in v "vrhniški klanec" brez problema 160 km/h. 

Kar se tu piše da avto ne gre so bedarije.

Še nikoli pa ni bilo na parkirišču toliko prošenj od znancev, ali lahko pogledam avto... kaj pa notri... 😃

Super, da si sam prišel do tega spoznanja. Na tem forumu najdeš svašta :)

 

Uživaj v avtu!

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
pred 3 minutami je Boss napisal:

Sicer smo se o tem pogovarjali že pred časom, ampak je verjetno razlika tudi kateri letnik so in dimenzija same gume. Jaz mam letnik 2019 prva vgradnja na dimenziji 225/45 R19. Preko 50.000 prevoženih, pa še niti blizu ni profil proti koncu (zame je konc tam nekje proi okoli 3,5mm). Se pravi nobene ekscesne obrabe in to na navorniku. V suhem super, v mokem povprečna pa se mi še ni zgodilo, da bi ABS zapel. Drugače pa zdrsne tam, kjer zdrsnejo tudi vse ostale gume, ki sem jih imel.

 

Tako, da po moje je res odvisno bolj od serije oziroma kolk so šparal.

Na moji 2017 so bile leta 2021 samo za v kanto, isto se dovolj profila ampak drsalnica

 

mislim da sem si shranil eno za rezervo

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
pred 2 urama je Toncek napisal:

Kake nedavne izkušnje z liderpnevmatik.si? Gume cenejše za 20€ na kos, a če je kako sranje oz. napaka in jih vračaš - je baje poštnina 30€ na gumo.

Komot naročiš, ker so borza imajo najcenej ponudnika za neke gume

 

je pa treba pazit, ker ene so demo model ali imajo star dot ali pa kaj drugega, pise poleg v opisu :)  Lahko naredis zaslonsko sliko ce nisi ziher kar gledas

 

jaz sem recimo dobil en par kjer je bil teden na gumi drugacen kot na drugi, ma se nisem sekiral zaradi tega :) 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
pred 16 minutami je Janez007 napisal:

Zamenjal Bridgestone Turanza 005 Made in Japan?

A

 

005A

 

Ni ista bridgestonka!!!!

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Včeraj so mi na tistem servisu s čudnim WC-jem zamenjali komplet zavorne diske in ploščice, kar je prišlo iz Autodoc. Pa komplet zavorno.

 

Do doma in že nazaj v LJ sem se pripeljal bp, tako da so nekaj naredili prav. Z izjemo rahlo poškropljenega zavornega olja po nekaterih okoliških delih v motornem prostoru sem brez pripomb.

 

 

null

 

image.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 3
Napisano
Pred eno uro je samSimon napisal:

In predvsem speljevat zelo z občutkom in počasi. Tut mojo lahko vozim s povprečno porabo okol 7l, ampak enostavno mi je to muka. Jadrat, pa spuščat gas, pa ne do podna, pa ne prehitro... Vozim malo skrajšano relacijo kot  @Janez007, s Škofljice, ampak z dinamiko @NevLado style. Večinoma ob končnicah, torej v gužvi in pridem zlo hitro na 9l porabe. Tolk sem mel tut s prejšno G120.

CX-3 sem imel G120. Petarda, ko si pohodil je res dobro skočila, pa marsikateremu premium avtu sem blendal na višjih hitrostih :D

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 4 urami je Alex napisal:

To je res. Moje 19",ki so širše, 245/40 r 19 so pa še težje. Ampak za nas, ki smo fit je mala malica jih prenašati okoli. 😊

So pa 17" res občutno lažje, tako, da lahko nesem v vsaki roki eno feltno z gumo. 

Ja, res je. To je vse moje osebno mnenje, ki si ga ustvarim sam, na osnovi izkušenj in ne, kdo je kaj rekel. 

 

Recimo pri zimskih gumah je tak primer. Na 6-ki imam wredestein. Letos sem z grozo opazil, da so letnik 2018. 🤪

Ampak... Te gume imajo za sabo

prevoženoh okoli 35 Kkm. In letos so v snegu razturale. Prav tako na mokrem držijo nenormalno. In kar me je presenetilo najbolj, gume sploh niso trde, niti malo razpokane, profila pa je še več kot 5,5 mm. Skratka, najboljše zimske gume do sedaj. Pozimi gredo gor nove, ne glede na razno razne teste. Pri Adac itak vedno zmagajo Conti. Zanimivo, ne. 😇

 

 

Men so tut petarda, pa pazi midva mava se star model, zdj je se wintrac pro + !!! Midva mava navadno brez plus

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
dne 5. 3. 2025 ob 8:18 je godlike napisal:

Uradni test naj ponovijo z neodvinso ustanovo.

Pa se bo vidlo, koliko lažejo, če lažejo.

 

Lahko da bo pač posodobitev testa potrebna, ker ne daje relevantnih podatkov.

Ne

 

Naj ponovijo test po 3 letih redne uporabe :D

 

To je kot nakup gum, bog si ga vedi kakšna bo čez 2, 3 leta, ko rata mal trda

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 3
Napisano
pred 24 minutami je Janez007 napisal:

In kakšna je razlika med (nisem še nikoli probal 😃😞

a) stisneš kickdown,

b) stisneš do podna?

 

a) kickdown je tist knof pod pedalom k naredi "klik" ko pohodiš in bo vedno vedno šaltal v najmanjšo možno prestavo - npr pri 80 kmh bo zagotovo šaltal v drugo, da zagotovi maksimalen power

 

b) če pa stisneš samo do "klik", bo pa pri 80 kmh šaltal v tretjo, ker za tistih par % razlike v performancu nebo silil motorja v skrajnost

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 3
Napisano
pred 14 minutami je Janez007 napisal:

Ko se vozim v službo in nazaj (Grosuplje-Ljubljana center-Grosuplje), blizu 20 km v eno smer, pri običajno kar gostem prometu (na avtocesti 10 - 100 km/h), vendar ne v ekstremno gostem in ne pri zelo prazni cesti, je povprečna poraba pri Mazdi 3 G120 med 5,5 in 6 litri, pri Mazdi 6 G165 ene 3 dcl več, pri G194 AT je še nekaj dcl več.

 

Če pa je prazna cesta in zmerna noga, pa je treba dodat dober liter, ki ga povzroča predvsem višja (130 km/h) hitrost na avtocesti (torej od 7-7,5 litra). Pri bolj dinamični in hitri vožnji bi bila poraba 7,7-8,5 litra.

 

Nekaj let nazaj sem šel na testno vožnjo VW Polota z 1.0 motorjem in 115 KM in hitro ugotovil, da tak mlinček ni zame oziroma daleč od užitka, ki ga nudijo Mazdini 2.0 ali 2.5 bencinski atmosferci.

 

Poleg visoke AC hitrosti veliko vlogo pri porabi igra tudi pospeševanje pri prehitevanju.

 

Recimo da voziš na desnem pasu, se pravočasno umakneš levo, da boš prehitel, pa ti skoči še kak avto pred tabo - zmanjšaš iz recimo 150 na 100, pospešiš nazaj ko se ti umakne desno:

a) stisneš kickdown

b) stisneš do podna

c) stisneš po občutku

d) pustiš radarskemu tempomatu da naredi svoje

 

med situacijo (a) in (c) pri meni na relaciji nm-lj-nm rezultira tudi v 1,5 litra višjo porabo - realno za par (dobesedno par) minut časovne razlike

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 3
Napisano
dne 5. 3. 2025 ob 7:08 je SeekK napisal:

Nebi šel stavit proti Janezovim nogam, je vozil mazdo 6 2.5 avtomatika s povprečjem 6.3👏

A G194 ane? 

 

Ker na G192 je rekorder @ignacij z 6.8

 

Jaz imam G192 na 7.7, pa ne šparam nič. Dvomim, da bi mi pa G194 kej razlike naredu

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 2 urama je Janez007 napisal:

 

Odvisno od okusa. Morda 16" ne gredo na rdečo barvo, ki že v osnovi ne gre na voznika (govorim za CX-30, jest ne govorim za CX-60 😃).

 

Zimske poljske Dunlop gume na 16" platiščih 

image.png

 

Sicer pa, naš novi lastnik je tudi imel možnost izbire vseh znamk in modelov, a se je na koncu odločil za CX-30 G140 AT. In zaenkrat je zadovoljen, ker ga po občutkih zelo spominja na priljubljeno Mazdo 3. Nad motorjem in menjalnikom je navdušen (pravi da bo povprečna poraba, po obdobju nežnega utekanja, okoli 7 l/100 km), navdušen je nad kompaktnostjo, minimalistično armaturo, hitrim info sistemom, ... kontroverzno barvo ... 2 leti nazaj se mi je zdela ta barva obupna, sedaj je IN.

A je AT?

Edit: aha vidim da je AT, jutranja disleksija pri branju je usekala ven

 

 

Pripelji meni za 1 teden ti pokažem realno porabo :D 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 10 urami je GregorV napisal:

Malo bolj za hec... 😄

 

Pomagajte mi kupiti (prodati) CX-30, G140, MT, SOUL RED CRYSTAL CENTER LINE - DESI.

Cena, ki sem jo dobil pri prodajalcu je 28.450 EUR (3K EUR popusta + dodaten popust prodajalca 460 EUR). Brez financiranja.

Cena se mi ne zdi slaba. Avto je zelo všečen, na kratko povedano. 😉

 

Ampak zanimiv pa je npr. tudi Renault Captur Techno TCE 140, dodatno paket ZIMA in NAVIGACIJA + PARKIRANJE.

Cena z popusti brez finaciranja je 24.970 EUR, kar pa je občutno nižja cena. Dodatno se dobi še 4 leta brezplačnih servisov, olje... vključeno.

 

Vem da je Mazda bolj kvaliteten avto, bolj premium varianta, dodatno ima boljše luči in elek. zadnja vrata.

 

Kljub temu me muči tako velika razlika v ceni 3,5K.

Torej, ke še govori v prid nakupa CX-30. Kako bi se vi odločli in zakaj tako? 😀 Vem, da smo na Mazda forumu... 😁

 

Ostale znamke, modele še moram preveriti.

 

Hvala

 

LP

 

 

Kdaj boš prodajal avto? Eno je preverjen 2.5 motor skoraj 13 let star brez komplikacij, drugo je turbo mlinček pod prisilo 1.3

 

Turbina vsi vemo kaj pomeni dolgoročno.

 

Kaj je ta PARKIRANJE paket? Navigacijo valda imaš tudi v CX-30, bolj je pomemben podatek a jo rabiš - carplay je bl kul

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.