Alex, z vsem rišpektom,...tudi sam sem bil tega mnenja. Zato sem to zapisal kot zanimivost. Lahko vprašaš svojega vulkanizerja ali pa pobrskaš po internetu. Asimetrične: outside/inside, simetrične: smer vrtenja, usmerjene: smer vrtenja, ki je skoraj logična.
Za CX-5 sem kupil nove feltne za zimske gume, gume mi je pustil prejšnji lastnik (feltn pa ne) 🙂. Vse to zmontirano pri vulkanizerju, nakar čez dva dni gledam vzorec profila in mi ni bilo jasno več nič, saj je bil na eni strani obrnjen v eno, na drugi pa v drugo smer vrtenja. Nazaj k vulkanizerju, ki mi lepo razloži, da je pri asimetričnih gumah pomembna le stran (zunanja, notranja).
Potem je rekel, da nisem prvi, ki ga je to zmedlo. Pač, "vi malo starejši",....me je kar nasmejalo.
Zanimivo, ker asimetrične gume niso neka nova stvar...
Pred meseci sem kupil CX-5, 2015 l., notranjost in zunanjost izredno lepo ohranjena, pod pokrovom pa podobna zgodba, no pri meni je bilo videti, da se je prejšnji lastnik potrudil obrisati. Tudi mene je zaskrbelo, sem mislil, da je umazanija posledica kakega špricanja iz motorja. No potem opazim, da je mreža na maski zelo "redka", kar botruje, da skozi pride kar veliko prahu in ostalega. En dan, ko se temperature spustijo, ga spucam v nulo.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Alex, z vsem rišpektom,...tudi sam sem bil tega mnenja. Zato sem to zapisal kot zanimivost. Lahko vprašaš svojega vulkanizerja ali pa pobrskaš po internetu. Asimetrične: outside/inside, simetrične: smer vrtenja, usmerjene: smer vrtenja, ki je skoraj logična.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani