Zadnje čase me mika, da bi zamenjal svojo M6, 2.5 bencinar. Mel bi CX 60, sam to je predrago, bo mogla počakat še ene 3 leta, da bo cena sprejemljiva.
Vizualno mi je zelo všeč Alfa Romeo Stelvio. Vem, da je Alfa na slabem glasu glede kakovosti, ampak ko sme prebiral njihov forum in YT komentarje so s Stelvio zelo zadovoljni. Zanima me samo bencinar in sicer sta dve izvedbi 2.0T z 200KM in 280KM.
Ker sem pač popoln amater kar se tiče tehnike, motorjev itd. me zanima vaše mnenje kako je z vzdržljivostjo takega turbo motorja, servisi, kaj lahko crkne, kaj je s turbino, a to zdrži npr. 250k kilometrov....itd. Pa tud druge koristne informacije, če se kdo kaj spozna.
Ceno držijo kar visoko glede na slab glas, me pa malo skrbi kako je ko hočeš avto prodat, verjetno nekega velikega zanimanja ni.
Sam sem pred kratkim presedlal iz M3 (2.2D, letnik 2017, Revolution oprema) na Giulio (2.2D, letnik 2018, Super oprema).
Na kratko, če povzamem sem jaz šel na en nivo višje. Ti bi ostal več ali manj enako, razen, da je Stelvio SUV z Q4 pogonom in turbo motorjem.
Tole je pred kratkim en uporabnik na Alfa Romeo forumu zapisal:
Dve osnovni opremi sta. Super in Veloce. Razlika je da pri Veloce dobiš samo polno usnjene sedeže, kateri so bolj školjkasti.
Tudi, če je oprema Super so imele nekatere zahodne evropske države (Belgija, Nizozemska, itd.) v tej opremi školjkaste usnjene sedeže.Veloce oprema zajema Q4 pogon in dizel 2.2 z 210 konji ali bencinar z 280 konji. Veloce imajo tudi večje zavore. Menjalnik je avtomatski od proizvajalca ZF in je identičen kot pri BMW. Pri opremi Super pa imaš bencinarja z 200 konji.. Ali pa možnost dizlov 136, 150, 160, 180 in 190 konjev. Pravtako so letniki do nekje sredine 2018 če se ne motim tudi brez AdBlue sistema vkolikor je govora o dizlu.
Xenon je lahko 25w ali 35w. Ločiš jih po pranju žarometov, ker ima slednjega le močnejša izvedba luči in ta tudi zavija v ovinek. Imaš dve velikosti displeya med števci in infotainment zaslona. Hitro se opazi pri primerjavi avtomobilov na avto.net. Kar večina jih ima ogrevan volan in sedeže, vidi se po tipkah, ki so pod nastavitvami za klimo/ventilacijo.
Podvozje je zelo predimenzionirani, zato ne govorijo o nekih težavah.
Težave:
(dizel)prvi letniki imajo malo neposrečen separator oljnih hlapov, katerega se če ne prej zamenja ob velikem servisu - lahko zaradi njega uhajajo hlapi na zračni filter in je le ta masten.
(bencin)mislim da je tole bolj za beninarje ampak ventil za zračenje hladilnega sistema je plastičen in le ta poči, kar pomeni da iz sistema zmeče hladilno tekočino, mislim je dovolj znakov in da se to zgodi počasi.
(bencin)Wastegate ročka, ki je povezana z turbino povzroča rahle kovinske zvoke, ko je še neogreta. Ampak to ni nič narobe v delovanju, samo zvok je smotan
(bencin)električna pumpica za hlajenje turbine, da deluje(hladi) tudi ko avto ugasneš in ne stopi tesnil. Je pa to vse posodobljeno na letnikih 2018+...
(vsi predvsem začetni letniki) zadnji diski imajo slab material in predvsem pri avtomobilih, ki se malo vozijo požre zadnje ploščice prej kot v 30000km, ker diski postanejo grobi.
Uglavnem veliko ljudi, novinarjev, pravi, da paše veliko bolj bencinski motor Giulii ali Steviu, kot pa dizelski.
Ne razumem, zakaj taka bojazljivost pri uvoženih avtomobilih. A mislite, da Nemci, Belgijci, Italijani ne znajo servisirati avtomobile po tovarniškem intervalu?
Prodajalec vozil v Sloveniji pač gre po avto s prikolico in ga pripelje v Slovenijo ali pa mu ga pripelje tovornjak. Pri nakupu avtomobila kupec preveri servisno zgodovino, karoserijo, pregled podvozja in če ta ustreza vsem pogojem pač avto kupiš, če si zainteresiran.
Vpogleda v motor pa žal noben nima, tudi če je 1. lastnik avta Janez Novak iz Kranja in je avto oh in sploh...
Si preveril, da se pri servisu res ni natočilo preveč olja in je zato na X oznaki?
Najboljše, da se preko čepa na karterju izpusti toliko olja, da pade nivo na sredino merilne palice in se ponovno preveri, če je res zrasel nivo po 100km.
če nima zavedenega niti enega servisa v Mazda digitalni servisni bazi, je na tebi, če boš verjel, da ima avto ravno toliko kilometrov kot oglašujejo. Je pa to praksa velikih leasing avtohiš, da imajo svoje servise in delajo vse servise sami...
Motor kot sam nima napak, pozoren bodi samo na nivo olja (preko maksimuma), kar nakazuje, da je blizu predvidenega servisa. Nivo olja se dviguje zato, ker se med regeneracijami DPF filtra dodaja nafta za izgorevanje saj v njem in več kot je neuspešnih regeneracij, več nafte se meša z oljem...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Sam sem pred kratkim presedlal iz M3 (2.2D, letnik 2017, Revolution oprema) na Giulio (2.2D, letnik 2018, Super oprema).
Na kratko, če povzamem sem jaz šel na en nivo višje. Ti bi ostal več ali manj enako, razen, da je Stelvio SUV z Q4 pogonom in turbo motorjem.
Tole je pred kratkim en uporabnik na Alfa Romeo forumu zapisal:
Dve osnovni opremi sta. Super in Veloce. Razlika je da pri Veloce dobiš samo polno usnjene sedeže, kateri so bolj školjkasti.
Tudi, če je oprema Super so imele nekatere zahodne evropske države (Belgija, Nizozemska, itd.) v tej opremi školjkaste usnjene sedeže.Veloce oprema zajema Q4 pogon in dizel 2.2 z 210 konji ali bencinar z 280 konji. Veloce imajo tudi večje zavore. Menjalnik je avtomatski od proizvajalca ZF in je identičen kot pri BMW. Pri opremi Super pa imaš bencinarja z 200 konji.. Ali pa možnost dizlov 136, 150, 160, 180 in 190 konjev. Pravtako so letniki do nekje sredine 2018 če se ne motim tudi brez AdBlue sistema vkolikor je govora o dizlu.
Xenon je lahko 25w ali 35w. Ločiš jih po pranju žarometov, ker ima slednjega le močnejša izvedba luči in ta tudi zavija v ovinek. Imaš dve velikosti displeya med števci in infotainment zaslona. Hitro se opazi pri primerjavi avtomobilov na avto.net. Kar večina jih ima ogrevan volan in sedeže, vidi se po tipkah, ki so pod nastavitvami za klimo/ventilacijo.
Podvozje je zelo predimenzionirani, zato ne govorijo o nekih težavah.
Težave:
(dizel)prvi letniki imajo malo neposrečen separator oljnih hlapov, katerega se če ne prej zamenja ob velikem servisu - lahko zaradi njega uhajajo hlapi na zračni filter in je le ta masten.
(bencin)mislim da je tole bolj za beninarje ampak ventil za zračenje hladilnega sistema je plastičen in le ta poči, kar pomeni da iz sistema zmeče hladilno tekočino, mislim je dovolj znakov in da se to zgodi počasi.
(bencin)Wastegate ročka, ki je povezana z turbino povzroča rahle kovinske zvoke, ko je še neogreta. Ampak to ni nič narobe v delovanju, samo zvok je smotan
(bencin)električna pumpica za hlajenje turbine, da deluje(hladi) tudi ko avto ugasneš in ne stopi tesnil. Je pa to vse posodobljeno na letnikih 2018+...
(vsi predvsem začetni letniki) zadnji diski imajo slab material in predvsem pri avtomobilih, ki se malo vozijo požre zadnje ploščice prej kot v 30000km, ker diski postanejo grobi.
Uglavnem veliko ljudi, novinarjev, pravi, da paše veliko bolj bencinski motor Giulii ali Steviu, kot pa dizelski.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani