Zaenkrat sem zelo zadovoljen s CX-30! Avto se lepo vozi, vsec mi je volan in vse te 'safety' tehnologije, ki dejansko kar pomagajo v LJ, se posebej ta Traffic Jam assist. Apple CarPlay deluje nice, kul je split-screen view. Naceloma zmeraj uporabljam samo Apple Carplay, tako da nisem kaj dosti se brskal po 'stock' zaslonu. HUD useful + digitalni instrumentalni sredinski zaslon je vsecen dodatek, ceprav imas vse kar potrebujes itak ze na HUD. Ceprav imam G122 se mi zdi da cisto solidno se vozi in tudi pospesuje kadar je potrebno. Sedi se udobno in visoko (napram mojemu bivsemu BMW). Bose ozvocenje je solidno, ni mi TOP, ker se mi zdi da je prevec fokusa na output instrumentov in basov, in vcasih se mi zdi da preslabo se slisi pevca/pevko (morda kaj povezano s Spotify, ceprav imam vse nastavljeno na Highest Quality + downloadane zadeve). Navadnega radia ne poslusam.
Edino kar me trenutno moti je rocni menjalnik, ker me vcasih 'heca'. Vcasih imam tezavo prestavit rocico v 1. brzino ali vzratno. Pac normalno operiram z rocico, ampak enostavno ne 'da' v prvo. Potem navadno moramo dat v vzvratno in potem sele v prvo, pa gre. Nevem zakaj se to dogaja, ni zmeraj, ampak je malce nerodno ko se to zgodi pri semaforjih, ker nekaj casa ne morem spraviti v prvo. Trenutno upam da je to kaj povezano z 'utekanjem', ampak zdaj se ze blizam 1500km, tako da bom videl.. ali bo potrebno ze na servis.
Ko bi jih le se sedaj taksne delali... rad nosim All-Star superge, ampak najljubse so mi te ko nimajo vezalk, ker imajo eno gumo, ki vbistvu enako tesni nogo. Ampak vec ne najdem taksnih v nasih trgovinah.. te so pa stare ze.. 7 let.
To ti bodo spolirali. Je, kakor vidim, le površinska praska(ni šla skozi prozorni lak).
Joj, stiskam pesti da bo tako Alex in da ni kaj hujega, da bom ze moral kaj barvat.. menjavat itd. Avto mi je pa drugace zelo lep! Ampak zal me spet spremlja nekaj zalosti, ker pa sem le opazil da ima te praske
EDIT: Da dodam se dve normalni sliki od najine nove Mazda CX-30
Avto sem sicer danes prevzel, ampak sem potem kasneje na parkiriscu opazil da je popraskan... tokrat je morala moja klicat nazaj, ker jaz bi verjetno prevec grdega povedal. Jutri ga peljem nazaj da 'pogledajo' kaj se da narediti. Preden sem ga prevzel, nisem dovolj natancno pogledal zunanjost, sem sicer nekaj opazil, ampak je moja menila da je to umazan.. pa potem nisva vztrajala da bi blizje preverili. No, na parkiriscu mi ni dalo miru in pod dolocenim kotom lahko opazis da je dejansko praska..
Fantje, situacija je taka.. prevzem ni bil niti v petek. Sedaj je nov termin ponedeljek, ampak takrat mislim da pa ze res bo, nevem kaj lahk sploh se gre narobe.
Sem se pa, kot sem prejel par nasvetov tu, zmenil za testno vozilo in sedaj imam od cetrtka CX-30 testno vozilo in to me je nekako potesilo, da nisem vec tako 'jezen' in v miru cakam na ponedeljek na prevzem moje Mazde.
Moram pa povedati, da tudi testno vozilo se lepo vozi in uzivam v voznji! Ima 30k km, se vidi, da je bilo 'obrabljeno' torej da je verjetno stotine ljudi testiralo to vozilo v njegovi zivljenjski dobi .. ampak to me naredi se bolj veselega, ker vem da pa nov avto bo se za toliko boljsi.
Nevem se kako bom se v prihodnje pri tem Mazda salonu. Po eni strani mi grejo na roko in deluje pristno, kot da so neke neumne tezavice, kot npr da nakazilo banke ni slo skoz tisti dan in se takoj zamakne za 1 dan vse skupaj -- sedaj ce je to pred vikendom, pa itak da se vse skupaj zamakne na naslendji teden. Recimo to je tudi razlog zakaj vceraj nisem prevzel avta.
Avto ti bo pomoje kul, ker zaenkrat moji komentarji se nanasajo samo na odnos v salonu in ne na sam avtomobil. Za sam odnos pa se pustim se presenetiti, ali bodo se kako oddolzili za te nevsecnsoti, ali bo pa res slo to mimo 'kakor da se ni nic zgodilo'. Namrec to bo pravzaprav veliko povedalo o odnosu. Ajd recimo da sprejmejo, da se zna zgoditi vsem taksne 'nevsecnosti', ampak potem je zanimiv del kako se potem taksni prodajalci / saloni odzovejo. Jaz bi pricakoval kaksno kompenzacijo, bon, kolesa ipd. Bomo videli kaj bo, ce bo.
Naj ti dajo eno testno za en teden pa bo problem rešen . Nimaš se kaj razburjat- tudi jast sem skakal in pizdil da bom šel drugam pa mi je bejba lepo povedala da lahko grem za avto pa naj ne skrbim da kupci čakajo v vrsti
Brane, to morda ni slaba ideja. Da dobim testno vozilo, da se lahko sploh kam vozim v teh treh dneh ce ze cakam. Trenutno sem se malo v tem evforicnem stanju jeze.. in cakam na odziv na moj prvi povratni e-mail, ce lahko dobim kaksne ugodnosti oz. ali lahko poklicejo koga da pohitrijo ta postopek dokumentacije.
@Bossek hvala za komentar in se strinjam. Pravtako se strinjam tudi z Branejevim komentarjem, da vsaj dobim nek avto medtem ko cakam, da se lahko kam odpeljem v tem casu.
Žal nimam dobrih novic. Prevzem vaše mazde ne bo možen danes ampak v petek.
Kot sem vam napisal prejšnji teden sem takrat dobil zagotovilo, da so plačila v celoti izvedena, tudi z naše strani. Pa ni bilo tako, ker je bila naša glavna finančnica odsotna.
Na cel potek finančnih transakcij prodajalci nimamo nobenega vpliva.
Opravičilo z moje strani in hvala za razumevanje.
Ta avto se nama sedaj ze res absurdno izmika in tuhtava da bova odstopila od pogodbe, ker na sreco imava pisno dogovorjen datum prevzema danes,.. ki pa kot vidite, spet ne bo. To je trenutno moja najslabsa izkusnje na vseh podrocjih (ne samo avtomobilskem) pri nakupih - a tu govorimo o izdelku vrednem vec kot 25.000 EUR. Ima kdo tu kaksne kontakte s temi ljudmi, pozna kdo koga v tem avto salonu?
Pa ni vrag da direktor ne more dvigniti slusalko in poklicat kogarkoli ze, da se to naj danes urgentno izvede? Saj iz teksta sodec je problem v nakazilu denarja.... OK, to vemo da je isti dan ze nakazano. Torej sklepam da je ponovno problem pri tisti 'dokumentaciji', ki potrebuje carobnih 3-4 delovnih dni, da prispe. Taksne zadeve vsi poznamo, to je tisto 'birokraticno okno', ki si ga vse velike organizacije postavljajo, da imajo cas spiti dovolj kav preden kliknejo 'Aha, OK, stevilke se ujemamo - POTRDI' in to je to. TO me noben ne more vec prepricat, da se na ta proces ne da vplivati nikakor, se posebej kadar je stranki bilo (pisno) obljubljeno, da bo prevzem danes. Tu ni 'tehnicnih preprek', samo birokraticne, torej clovek mora nekaj narediti.. in vseeno kljub situaciji dovolijo cakati ponovno 3 delovni dni.
In ja fantje, jezen sem, kot veste je cas dopustov in pocitnic in avto sem pricakoval ze 20.04., na kar so mi sporocili da bo danes sele (ceprav sem rekel, da naj uredijo do prejsnjega petka, ker imam planiran dopust). No tisti dopust sem odpovedal in ga prestavil na drugi konec tedna. In seveda, sedaj se ta dopust ne bom mogel izkoristiti, ce vztrajam pri nakupu tega avta. Kar pa iskreno vec nimam volje, pocutim se izzigran... sem stranka pri nakupu novega avtomobila in ne upostevajo niti to, da so casi dopustov (ceprav jih posebej opozarjam vse skozi na to). To so mi sporocili tudi preko e-maila ze danes zjutraj ob 07h (ceprav odprejo ob 09h uradno salon). Sem upal, da kljub slabi novici bo v e-mailu zaslediti neke 'bonboncke' v smislu, se zavedamo da nevsecnosti in da smo vam unicili planiran dopust, zato vam ponujamo X Y Z v ta namen, dobil pa sem samo 'opravicilo ter hvala za razumevanje'.
Kar sem storil je, da sem kar se odzval direktno na ta e-mail in zahteval da zadevo razresijo prej, da naj direktor poklice kogarkoli ze mora, da potrdi to 'nakazilo', da ne cakam spet 3 delovne dni, da se kdo v pisarni zgane pogledat ta 'racun' ALI pa da mi uredijo neko res veliko ugodnost, nevem.. celoten set zimskih koles zastonj. Potem se ostanem pri nakupu, drugace pa bom se pricel pozanimat kako odstopiti od pogodbe, nekaj malo prava poznam in toliko vem, da lahko dostopim od pogodbe, tudi ce sem podpisal, saj izdelka nisem prejel na dogovorjen datum ob podpisu.
a to jemljete vsi tisti akcijski 0% leasing prek summita, da se tako vleče postopek prevzema? če nakažeš cel znesek verjetno traja manj časa?
Res je, jaz imam preko leasinga.
IN je tudi res, ce kupis avto takoj, bi moralo bistveno hitreje iti koliko sem razumel, saj mi je prodajalec zmeraj govoril 'avto je tu, pripravljen na prevzem, a treba druge cakat'.
11 minutes ago, Alex said:
Zdaj vsi kupujete to barvo. Kaj so v mazdi nabavili kako cisterno te barve viška? Saj ni grda je pa kot sam praviš za penzioniste. Je tako neopazna, da te v takem avtu baje niti radar ne ulovi. 🙂
Jaz sem jo predvsem izbral zato, da se tista plastika okoli avta cimbolj blenda z barvo avtomobila. Na vseh ostalih barvah mi prevec izstopa in mi zato ni toliko vsec avto.
Osebno pa mi Machine Grey tudi deluje precej sportno-elegantna barva.
54 minutes ago, Bossek said:
Ma naceloma ne. Se pravi v cetrtek sem jaz podpisal pogodbo, v petek je bilo odobrjeno in takrat gre naprej denar. Mislim da ce je avto v salonu in gres v to, je tam 3-4 dni pa se lahko peljes.
Jaz sem dal polog maximalno (70%) ostalo pa ta lizing za 5 let, ki pa ga bom verjetno prej odplacal (ceprav ... nic ne profitiram glede na to da je dejansko brez obresti).
Jaz sem sicer dal cca 40% pologa, tudi na 5 let s tem da zadnji obrok je 20% vrednosti avtomobila (cca 5k EUR). Imam v nacrut na 5 let itak zamenjat avto, tako da tega obroka vbistvu ne bom odplacal, ampak bom avto dal 'staro za novo' in tako naprej. Ta 'balon' mi je dejansko vsec, ker po 5 letih avto ne bo manj vreden kot 5k EUR.. po drugi strani pa ga lahko komot se das 'not' pri zamenajvi za nov avto in dobis morda ene 2k se za polog pri novem avtu.
"potrpežljivost je božja mast", al kako že pravi star pregovor :), takrat ko človek nekaj pričakuje/čaka se mu vsak dan/ura zdi blazno dolgo, bistvo je da imaš zadevo urejeno zdaj dan gor ali dol nima smisla, glej raje s tega vidika da boš imel super nov avto, ki si ga vsak ne more ravno privoščiti....
Se strinjam, in sem tudi preklopil v to fazo, da morda niti v sredo ne bo.. kdo vse. Malce sem bil ze poreveckrat razocaran zarad prevelikega pricakovanja. Sedaj sem se odlocil, da bom pac pocakal, ko bo, bo. Ponavadi se take zadeve dogajajo, ko te nekaj dobrega caka in se testira tvoja potrpezljivost
Se pravi sva sla vsak z drugacnim "pogledom" v nakup. Jaz sem avtomatsko pricakoval, da se bo cakalo pa vleklo. Prvo sem mislil, da avta itak ne bo in bo tam 3-4 mesece dobave in sem bil kar presenecen ko sem zvedel da bo 3-4 tedne. Potem sem itak rekel ok mal se bo zavleklo zaradi covida bo sredi maja in sem bil spet presenecen.
Mogoce si si postavil prehude roke ali pa je prodajalec napacno ocenil in bil prevec optimisticen
Nisem se kupoval nov avto, sem nekako mislil da ce je avto na zalogi, da je to enako kot rabljena avto, ga prakticno lahko skoraj isti dan odpeljes. Pri novih avtih sem mislil da je to celo lazje urediti. Tako da ja.. imel sem drugacna pricakovanja
Res je, tole je machine gray. Zelo zadovoljen s samo izbiro barve, res pase na tak avto ... nekako tko umirjeno, neagresivno. Lahko bi rekel kontra kar ponavadi @Alex pise
Lahko pa se enkrat pohvalim interclass ker je bilo res vse tako kot dogovorjeno oz. še celo prej.
26. marca sem se odlocil in dal aro. Receno je bilo 3-4 tedne, kar sem si jaz razlagal sredi maja bo. 8.4. je bil avto ze pri trgovcu. Nato sem jaz rekel naj se malo pocaka, da uredim prodajo starega tako da smo se dogovorili, da 15. rihtamo paprije. No 15. 4. uredimo vse papirje in damo naprej v lizing za potrditev. Me se isti dan klicejo iz lizing hise (summit), da se rabi se potrdilo o izvoru denarja (ker je bil polog vecji od 15k). To isti dan izpolnem in posljem. V petek lizing odobrijo in me prodajec ob 14h klice, da ima vse papirje na mizi in se lahko oglasim, da se podpise. Se isti dan se oglasim, podpisemo pogodbo in je bil pac dogovor, da je bo prevzem 22. 4. ob 11h. No ob 11.15 se jaz danes prikazem tam, vse pripravljeno samo vzamem papirje in do spana ter nazaj.
Uglavnem tole je bila zelo pozitivna izkusnja, sedaj pa samo da se bo se avto izkazal kot tak
Super!
Pri meni so sicer datumi podobni, ampak morda bi mi lahko malo bolje to poudarili. Zmeraj se je nekako omenjalo datume, ki so prej. Na zacetku ko sem dal aro, so rekli da bo avto prispel 14.04. Ta datum se je potem prestavil na nekaj dni kasneje zaradi covid in mi omenijo da bo avto na voljo 20.04. Spet.. jaz kot laik sem razumel, da bo na voljo za prevzem.. in ne samo, da bo pac v njihovem skladiscu in da od tistega dne je potrebno se veliko birokracije, ki je pocasna. Drugic pa je bilo v zacetku tega tedna, v TOR ko sem klical ali ni danes prevzem (20.04), so mi rekli, da moram se pogodbo podpisat, potem mora Summit nakazat Mazda Slovenija, in potem se mora nek Mazda Avstrija overiti in poslati dokumente kar traja nekje 3-4 delovne dni. V SRE sem potem podpisal pogodbo in sem rekel, da upam, da bo dokonca tedna prevzem in mi prodajalec rece, da misli da bo. No vceraj sem dobil info, da so prejeli denar od leasing-a in da sedaj Mazda (EU/Avstrija) mora poslati dokumente, kar bo vzelo 3-4 delovnih dni. Take zadeve me pol malce v slabo voljo spravijo, namrec jaz sem mislil da je potrebno 3-4 delovnih dni za celoten proces od podpisa leasinga do prevzema avtomobila.. a ocitno potrebujejo toliko dni samo da posljejo neke dokumente iz Avstrije.
Torej do srede sedaj moram pocakat na prevzem. Se malo bo treba stisniti zobe.. 😬
Bossek tebi pa zelim veliko zadovoljnih kilometrov!!
Jaz tudi komaj cakam na prihodnost Mazde. Mislim da v pravem trenutku vstopam tudi v Mazda zgodbo z CX-30, ki je dobila en res lep update s tehnologijo, interior in exterior dizajnom. Morda po 5 letih, ko mi potece leasing, bo ze slovenska infrastruktura kaj bolj prijazna za EV-je in pravtako verjamem da bo Mazda kaksen model ali 2 vec predstavila do takrat. Ce pa ne, pa zagotovo kaksni update-i za Mazda6 in CX-5
Hehe, lepo si povzel @ignacij . Ampak imas prav, ves. Velikokrat na internetu (pa morda tudi privat) vnaprej radi kaj 'predvidevamo' in dostikrat se zgodi, da to storimo napacno. Pac ja, zaradi lastne nestrpnosti ter trenutne COVID situacije, sem predvideval da ne more biti veliko strank za nove avte v tem casu, ampak sem se dejansko motil in na lastne oci videl da ni res. To me tudi veseli, tudi prodajalcu sem omenil, da sem malce ze bil 'siten', ampak da pa razumem situacijo sedaj ko vidim. Ravno pred mano sta bila starejsi par, in sem moral pocakati ene 30-40min v salonu. Ni problema, tudi prodajalec je bil vljuden do njiju in jima vse lepo pocasi razlagal, kar se mi je zdelo korektno. Mi je povedal, da so imeli ravno te dni neko norisnico, pa tudi direktorja ni bilo zmeraj v salonu, kadar je bil on prost.
Zdaj se par dni moram zdrzat in potem upam, da odpeljem svojo novo (prvo) Mazdo!
@DavidMazda glede na to, da smo ti vsi terapevtsko svetovali pri tvojih odločitvah te prosim za povratno informacijo kako si potem zadevo izplejal. Si osebno odšel tja, po telefonu, emailu...si znorel, kričal, ali ostal miren in profesionalen? Da vidimo kateri pristop si izbral.
Imas prav ja.
Torej zadevo sem resil tako, da sem sel obiskat v salon. Mi je pa pred tem tudi prodajalec na e-mail odpisal. Vse sem pa resil na miren nacin in ko sem dejansko sel v salon, so imeli kar nekaj strank tam, kar mi je potem tudi dalo vedet, da so dejansko precej ocitno zasedeni te dni in ni neke vrste 'lenoba', kar bi me najbolj motilo.
Nadaljujem pri A-Cosmos in smo podpisali ze ene pogodbe ter tudi za moj trenuten avto. V CET mi je rekel, da Mazda morda ze danes pride v LJ, ampak itak ne more biti takoj na voljo za prevzem, tako da cakamo na naslednji teden.
Naceloma ce bi bil siten bi lahko ze prej, samo sem si res lepo v easy vzel. Me je ze tako presenetilo kako hitro je slo, pa da sem svojo staro prodal pa da je tako hitro prisel.
Ce bi hitel bi ze prec v torek urejal papirje za lizing pa potem hitel. Tako pa sem sele v cetrtek sel v LJ in uredil vlogo za lizing, danes podpisal papirje. V ponedeljek sklenem se zavarovanje. Potem pa v cetrtek avto.
Saj drugace so vsi okoli mene bolj neucakani kot jaz Zena tezi kva to neki meckam, kolegi neki zivcni kdaj pelem na pir (zdej ko se clo odpre bo treba castit ). Jaz pa tko skulirano easy
Hahha, vsaka ti cast! Jaz ze komaj cakam... cimprej vse urejam
BTW, a zavarovanje lahko uredis preden avto registriras.. ali to hkrati moras? Sem ze pozabil.. ampak ko sem hotel skleniti Zavarovanje za Avto 'Online' (preko Generali), zahtevajo registrsko stevilko avtomobila, tega pa seveda se nimam.
PS: Zakaj pa sele takrat prevzem? Jaz pricakujem avto v LJ jutri, prevzem pa v torek. Trenutno pa se nimamo nic papirologije narejene, ampak tako sva dolocila s prodajalcem.
Morda malce smesno vprasanje, ampak me je zmedlo. V navodilih za Mazdo CX-30 pise da je potrebno tociti gorivo tipa E10 (koliko razumem stevilka pove % etanola v gorivu). Pri nas sem opazil da imamo pretezno na crpalkah se vedno E5 gorivo. A bi to lahko bil problem? Trenutno ne morem ugotoviti, ali je vec etanola bolje ali slabse. Nekako se mi zdi, da je v resnici za motorje slabse, ker s tem zelijo biti 'eco-friendly', ampak po drugi strani so morda ti novejsi motorji prav narejeni da pricakujejo visjo vsebnost etanola. Sem cist zbluzil ... 😖
Se kar strinjam. Le s tistim "kupec je vedno kralj" je bolj tako - tako... Tudi nekatere stranke so katastrofa. Je pa res, da prodajalec potrebuje stranko za ohranitev svoje službe. Trg je odprt.... In naloga prodajalca je da se prilagodi stranki. To naj bi se prodajalci in svetovalci tudi učili.
Stranke pa včasih malo nespametno pristopimo k reševanju konfliktov... Fer je da se najprej pove delavcu, potem nadrejenemu in potem na javna glasila. In predvsem da znamo tudi pohvaliti, ne samo grajati.
Se strinjam, zal tudi sam naletim na stranko, ki je pac milo receno 'tecna', ampak moram posel speljati, ce zelim kaj zasluziti. Tako kot pravis, trg je odprt, lahko gre h komu drugemu.
V primeru BMWja, mimogrede, po spremembah odnosov, sem pravtako eno pohvali poslal direktorju na e-mail.
@Nejc1986 me mika, da bi se danes dejansko tja zapeljal. Morda pocakam se tam do ene 15.00h (odprti do so do 18.00h). Ce do takrat ne dobim klic / kaksen odgovor.. bom verjetno kar sel preveriti, da se res zmenimo. Moj trenutni avto ima se nekaj leasinga za odplacat in moram to tudi potem skoordinirati z banko, da dajo izracun za tisti dan, ko ga odkupijo ipd.
Tole je žal bridko spoznanje :),ki ne velja samo pri nakupu avtov, redko najdeš fer / korektne prodajalce še....žal. Jaz sem imel recimo ne podobno izkušnjo z AC Mobil v LJ, ko sem prišel k njim z 5.let starim Accordom na servis za menjavo naftnega filtra...so me gledali kot da sem največji revež, v smislu kaj pa ti pri nas delaš :), a ne boš kupil novega avta :), slaba izkušnja in me tam na servisu niso več videli.
Tako sem jaz imel na BMW pooblascenem servisu, identicno izkusnjo. Oziroma imel sem obcutek kakor da so me podcenjevali, ker sem 'mlad' in sem takrat imel 'novejsi' (3 leta star) BMW. Pac obnasanje je bilo vzviseno iz njihove strani. Sem pa takrat na BMW SLO forumu napisal izkusnjo + poslal e-mail direktorju in po tistem magicno imel super izkusnje. Tudi sam nisem vec hotel tja peljat, ampak mi je takrat direktor sam napisal, da naj prosim pridem se k njim in da mi zagotavlja boljso izkusnjo. Moram priznati, da se je res spremenilo - tudi iste osebe, katere so se tako do mene obnasale. Od takrat me je zmeraj cakal Taxi za daljse servise, ce sem se hotel kam zapeljat medtem casom + kavica je bila ze pripravljena.
Zelo ne maram ko se ljudje na taksnih polozajih tako obnasajo. Tudi poklicno se ukvarjam s svetovanjem strankam in je to izrazitega pomena kako se obnasamo do strank - pri nas zmeraj velja, da je stranka kralj / kraljica in da na vse moci ji moramo pomagati, kakor le z namo. Pravtako smo proaktivni, tudi ce trenutno ne delamo na projektu, vseeno vstopimo v stik s stranko, ce je vse v redu ali ce kaj potrebuje ter damo kaksne nasvete (sem v programerskem svetu).
Do te mere ne maram takih odnosov, da res potem raje odstopim od sodelovanja ter napisem dejansko kako pritozbo. Se mi zdi da je to dejansko potrebno, ker verjamem da direktor sam ne ve za vsako obnasanje ipd, ampak mu je v interesu ohraniti stranke. Pa seveda bi razumel da morda naletim na kaksen dan, ko je nekdo slabe volje ali kaj takega... takrat itak ne kompliciram in dam skoz tisti dan.. samo ce pa se to ponavlja ali pa vlece vec dni / tedne... hja, potem pa je to nek generalni nacin kako se obnasajo.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Zanimivo, jaz se nisem prejel nobenega pisma za vpoklic. Kateri model pa imata CX-30? Mogoce je kaj na tem. Jaz imam 2021.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani