Malce višje, spodnji rob zravnaj s spodnjim robom odbijača. Zdaj vizuelno namreč izgleda, kot da je po nesreč dol padla pa še kakšen robnik z njo lahko zahaklaš.
Zdaj je kot na 20 let starem Peugeotu 206
null
Je tocno tak lahko zaenkrat, zaradi dolzine nosilcev.
Je pa res za slab cm nizje od roba, kar bo treba se dodelat, da jo res kje nebi zahaklal.
Ko te doleti taka nesreča s točo in ko so cenitve na robu totalke, se kar zavleče.
Ne, avta še nimam popravljenega, gre pa za zadnje popravke na avtu in če bo vse po sreči, ga konec naslednjega tedna imam.
Treba je biti pač "tečen", ne sprejeti njihove prve resitve in se pogajat do zadnjega atoma moči, če si le to lahko privoščite.
Na srečo sem do sredi julija imel drugi avto, ki sem ga nato prav tako razbitega od toče prodal.
Skoda ke ogromna, k sreci in velikenu razumevanju servisa Selmar ki so mi sli zelo zelo na roko, vse so menjali in strosek kljub temu da je izracun zavarovalnice precej nizji od realnega, ne bom rabil doplacevati nicesar - vsaj upam da ne... 🤔
Avto je v celoti prenovljen, le blatnik in pri vratih se je dalo brez tezav poravnati, ostalo je vse novo na avtomobilu.
Najdlje se je čakalo na streho... 🤔 tako je če imaš redki model z stresnim oknom...
Skoraj 3 mesece brez avta, k sreci imel tudi nadomestnega krajse obdobje, sedaj pa odstevam zadnje dneve do prevzema.
Res je, treba je imeti veliko veliko zivcev in potrpljenja, ter vztrajnosti 25ur na vsak dan!
Žalostno 😞 za obrambo proti toči še pa zmeraj nimamo podpisane pogodbe. Žalostno.
V 80-ih se spomnim so imeli "jagri" (pac pri lovskem domu streljali z raketami) protitocno obrambo pri nas ce se ne motim in ni bilo tezav, ampak je to "baje" predrago za nas. Zasledil da je strosek za 1 toco cca 500 eur, lahko to potrdi?
Ceje res samo 500, potem se je res za vprasat komu to ni v interesu da se preprecijo milijonske skode.
Samo pri nas bo zagotovo 50.000 na grobo izracunano, pa kolko je se posameznikov ki so se slabse odnesli 😪
Energijsko naj bi bila enaka, to pomeni, da iz enega ali drugega dobiš enako energije (prevoženih km). O ostalem (razliki kakovosti) vemo toliko, kot o receptu Coca-Cole.
Vprašanje: "Ali s točenjem 100-oktanskega goriva naredim več kilometrov kot s 95-oktanskim?"
Odgovor strokovnjaka: Če za določeno vozilo uporabljamo gorivo, ki ga predpiše njegov proizvajalec, bomo v celoti izpolnili zahteve motorja. Uporaba višje oktanskega bencina od predpisanega sicer ni prepovedana ali škodljiva, ne prinese pa nobene bistvene prednosti, razen seveda v primeru, če na primer ponudnik višje oktanski bencin tudi z drugimi ukrepi ne nadgrajuje in s tem loči od ostalih svojih proizvodov. V Petrolu sta v tem smislu obe gorivi - Q Max 95 in 100 enakega kakovostnega nivoja, razlikujeta se le v oktanskem številu.
Hvala za posredovan prispevek, se mi tudi zdi da je zelo realno povedal strokovnjak 👍
Najbrž res, da bodo tudi te debate med ljudmi šle še dalje v enaki smeri in hvaljenje na šanku koliko več km se naredi itd...
Je pa res da sama kakovost med nekaterimi ponudniki goriv ni enaka, so pred leti govorili da je OMV boljsi od Petrola, nato se pa izkazalo da obojni dobivajo gorivo iz istega skladisca v Kopru, nekaj pa če se ne motim da so dobivalu iz Trsta.
So pa lahko težava manjše "privat" črpalke, ki najbrž iščejo za preživetje vsak dodaten cent in posledično morda dobivajo/naročajo cenejša goriva že v štartu.
Saj pravim, "morda", ker sklepam če je to res možno in če manj pozornosti dajejo na periodična čiščenja črpalke.
Dobro jutro mojster, kje si se izgubil... 😉Pa gremo k bistvu👌
Jaz sem dvakrat zapored tankal 100tko na MOL-u in nisem opazil popolnoma ničesar ob normalni vožnji, še placebo efekta ne... 😁
Poraba je pri meni od 5.8 do 6.5 max. Pri meni je na roke izračun za 0.1-0.3 razlike, večja je če se veliko voziš v koloni in po mestu bolj počasi. Pravijo pa, da je100tka boljši za motor 🤔. Oglasi se kaj na pijačo ko pičiš mimo.
Zdravo Bini,
Hvala za napisano, se mi je zdelo da naj bi bili nekako tako, se pravi v takem primeru skoraj pa res metanje denarja.
Resda pa da je gorivo z več oktanov boljše za motor, škoda pa da ni še kakega "učinka", v smislu vsaj performans, če že ne manjše porabe ki jo vsi prodajalci na veliko omenjajo.
Z veseljem se javim, morda že kmalu, ker bom imel neko pot v smeri Celja. 😉👍
Zanima me, ali je že kdo delal NATANČEN izračun porabe v skyactiv-X motorjih s točenjem 100-oktanskega bencina, oz. kaj ste opazili kot izboljšavo v primerjavi s 95-oktanskim bencinom.
Sam od začetka točim 95, delam natančen izračun porabe (sedaj imam prevozenih že 24.000km). V primerjavi z računalnikom je cca 0.4dcl višja poraba pri natančnen izračunu.
Tako da me zanima če je kdo delal kakšne "teste" s 100-oktanskim bencinom glede performans, porabe, oz ostalih zapažanj v primerjavi s točenjem 95-oktanskega bencina.
Ali pa je vse skupaj le dober marketing in pobiranje več denarja za skoraj enako gorivo? 🤔
A to sedaj je kao druga verzija x motorja, ki ima 6 konjev več? Ali so še kaj drugega optimizirali, če kdo ve? Ker na začetku, so bila bolj kot ne razočaranja, kolikor se spomnim.
Tudi jaz sem že cel dan lastnik nove cx30 z x186 motorjem in ročnim menjalnikom. Po prevoženih prvih 100 kilometrih lahko malo primerjam s Focusom 1.6 ecoboostom s 150km. Mazda je precej boljše zvočno izolirana, podvozje celo malo udobnejše. Menjalnik mi je bil pri Fordu bolj všeč, je lepše tekel, predvsem iz prve v drugo. Motor se je občutil v Fordu poskočnejši, res ga pa v Mazdi še malo šparam. Trenutna poraba 5,9 l po računalniku.
Najprej srečno z novo Mazdo 🥂👍🏻🍀
Kar se tiče občutka, porabe v Mazdi z novim X186 motorjem...
Da takoj opozorim, imam Mazdo 3 z novim X186! Odstopanja so zaradi karoserijske izvedbe in teže med 3 (1424kg za model M3 Gt plus) in CX-30 zagotovo za pričakovati!
Glede poskočnosti novega x186 motorja, boš še malo moral počakati, kar je po svoje dobro za motor 👌
Mora se uteči, sam sem pa opazil kot da bi se na vsake toliko "nekaj sprostilo" v motorju in postaja opazno bolj živahen.
Skratka, kot da bi na vsake toliko dobil Kinder jajčko 😜 - res razveseli 👌
Prvo sem opazil na prevoženih 1000km da je motor nekoliko bolj živahen, nato bilo že kar opazno na cca 2000km, na 4000km sem rekel "wow", sedaj na 5000km pa je avto ratal że "prava žival" v primerjavi na začetne občutke.
Porabo merim tudi "ročno" preko aplikacije fuelio, ter sem do sedaj imel najnižjo natančno 5,79 (po računalniku je bilo cca 5,5L/100km), najvišjo pa 7,24 (po računalniku bilo 6,8L/100km).
Vedno točim enako, do vrha koliko se le da!
Zadnja 2 rezervoarja sem opazil da se je poraba začela opazno nižat, tako da sem imel 6,24L/100 in 5,79L/100km.
Vožnja je vseskozi podobna, precej AC, ostalo državne ceste in po večini 🤔😎upoštevanje omejitev hitrosti.
Rad pa prehitevam, takrat ga nič ne šparam 💪🚀
Trenutno mi računalnik kaže da imam od zadnjega točenja polnega rezervoarja povprečno porabo 5,1L/100km (se pravi da bo najbrž do max 0,5L več kadar ročno izračunam). Več kot opazno je da se motor dobro uteka in poraba umirja, saj je že opazno nižja!
Opozoril bi tudi da sem opazil nekoliko nižji nivo olja na prevoženih 5000km (sedaj je malo več kot na polovici merilnega polja šipke), kar pa je normalna poraba na začetku -pri utekanju motorja. Nato se poraba olja umiri na normalne vrednosti.
Ne škodi malo pogledat 😉👍🏻
Vozilo je Mazda 3 X186 eSkyactiv
P.S. primerjavo s prejšnjim x180 nemorem oceniti najbolje, saj sem takrat vozil testno Mazdo 3 sedan x180 ki je bila povrh še avtomatik, ter se mi je zdela zelooo lena (razocarala me takrat), oz nisem našel "tistih omenjenih konjev"!
Prav zato sem izbral odličen Mazdin ročni menjalnik in v tej kombinaciji je avtomobil tak kot sem želel 👍🏻
Popravljeno od FrX186 Šumniki, dopis P.S., dodana fotografija... ...
A ne bi dal širših gor(225) da bi bile prave dimenzije za te feltne? Še rob na gumah in si zmagal. Če je opcija daš tistih 40€ za homologacijo in je mir.
To imas tudi prav in bom preveril ce je kaksna opcija.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Je tocno tak lahko zaenkrat, zaradi dolzine nosilcev.
Je pa res za slab cm nizje od roba, kar bo treba se dodelat, da jo res kje nebi zahaklal.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani