Čakaj, sedaj mi pa ni jasno. Sunking piše, da v AA deluje dotik ves čas. Že to mi je čudno. Potem pa pišeš, da se touch na CX-30 izključi med vožnjo. Ravno zgoraj ste me prepričali, da touch ne deluje v mirovanju, zakaj pišeš, da se potem izključi?
Ali je ta razlika med letniki?
Na moji CX-5 je touch screen deloval, če je avto miroval.
Prejle sem govoril s sodelavcem, ki ima CX-30 in mi je omenil, da pri njem ne deluje touch screen niti takrat, ko avto miruje. Priznam, da sem bil malo presenečen. Ampak mogoče je pa to res.
Mi lahko kdo to potrdi?
Mislim, da ima letnik 2021, če se ne motim.
Če bo kdo kandidat za mojega, bo mogoče tudi šel v prodajo.
CX-5 AWD, 2,2 litrski 175 KM, 2016, maksimalna oprema, 188 kkm, vsi servisi narejeni na pooblaščenih servisih, preventivne zadeve urejene (veriga oljne črpalke, podložke injektorjev, olje v avtomatskem menjalniku, "orehovo" čiščenje kolektorjev ...), nadgrajena podpora za Android Auto in CarPlay, s kulanco zamenjana prednja žarometa (pri enem je očitno puščalo tesnilo). Avto v top stanju, na zadnjem servisu v novembru. Edino zunanje ogledalo kdaj malo šteka, saj to pa ni nič neobičajnega.
Moje dosedanje izkušnje s Toyotinimi hibridi so zelo dobre. Prve Priuse sem vozil okrog leta 2000 in nato občasno še kar nekaj njihovih hibridov. Trenutno si žena lasti hibridno Yarisko, kolega ima Corollo, nečakinja ima naročeno Corollo Cross 🙃, sodelavec ima Priusa Plug-in ... tako, da sem kar v stiku s temi hibridi.
Njihov hibridni sklop je res smiselno narejen, ni vse podvojeno kot pri nekaterih znamkah (grobo rečeno: ni turbine, ni alternatorja, ni jermena, ni menjalnika, seveda tudi DPFja ne 😉 ...). Umirjena vožnja je zelo podobna vožnji z električnim avtom. Tisti pa, ki bolj agresivno vozijo, pa slišijo čudne motorne zvoke. Ampak, ko se človek navadi, da gre samo za čuden zvok, avto pa vseeno (dobro) pospešuje, ni panike. Vseeno pa so Toyotini hibridi predvsem za umirjene voznike. Tam je res zelo podobno EVjem.
Kakovost pri Toyoti ni vprašljiva, imajo pa - kot vse znamke - tudi svoje slabe rešitve. Takole na hitro: slaba zvočna izolacija, povprečna lega (izjema je čisto novi Prius, ki je fantastičen), infotainment je soliden nivo dosegel šele v zadnjih letih (pa še to ni nič posebnega), ročica menjalnika je pri nekaterih nenormalno neelegantno premakljiva (recimo stari hibridni Auris ali stari Prius sta imela res elegantno, (skoraj premijski) RAV4, Yaris ... pa nekako trdo prestavljivo ročico) ... in še kaj bi se našlo.
No, pri kakovosti je vsekakor treba dopisati, da v zadnjih letih precej varčujejo pri materialih, sploh v notranjosti so korak za Mazdo, ki je v notranjosti že skoraj premijska. Recimo Lexus je bolj na nivoju Mazde. V splošnem pa ne gre za slaba vozila in pravih težav z njimi je zelo malo.
Če te kaj zanima, kar vprašaj.
Za HUD pa to (menda) drži. Sam nimam tega, niti me ni posebej prepričala ta zadeva, pa sem res pozabil 🙂
Ampak sicer je AA (verjetno tudi Carplay) zakon. Čeprav je ščurkast, omogoča elegantno preživljanje časa v naših Mazdicah. Meni je res všeč navigacija (TomTom GO, AmiGo ali Google Maps), pa glasovna odgovarjanja na kakšna sporočila, pa podcasti (uporabljam odličen AntennaPod), pa kakšen AA Torque ...
Ravno pred nekaj dnevi sem napisal, katere aplikacije sicer uporabljam, pa vidim, da jih je kar nekaj uporabnih v avtomobilih.
Roko na srce Mazdin sistem sicer ni slab, sploh ne. Ima pa nekaj nerodnosti, med katerimi so zame največje:
- navigacija pač ni tako ažurna v vsakem trenutku in tudi posodobitve so stvar odpiranja denarnice
- infotainment je počasen, občutno počasnejši od telefonov (vsaj na mojem letniku 2016)
- bluetooth ne podpira zadnjih protokolov (vsaj pri meni)
- preskakovanje po podkastu/glasbi povzroča zatikanje
- nikakor mi ne uspe prikazati seznama glasbe/podkastov v neki mapi
- težave s prikazovanjem imen kontaktov ...
Saj verjetno imajo novejše verzije to izboljšano, ampak ko imaš enkrat brezžični AA, se v Mazdin sistem vračam samo še za pregled servisnega intervala.
Imam gužvo zadnje dneve, pa ne spremljam toliko, kaj avtor dela. Vem, da so omenjali neke težave na Android 14, ampak se mi zdi, da so rešili.
Pri čem točno crkne? Pri namestitvi ali uporabi?
Sam še nisem dobil Androida 14.
Pravzaprav si me najprej prestrašil, potem pa spet razveselil.
Načeloma imam res precej nizke porabe.
Tako hudo kratkih tudi nimam - vsaj 15 minut se vedno vozim. Na AC pa tudi ne leti toliko
Se hecam. Vidim, da sem 0,5 - 1 liter pod povprečjem na Spritmonitorju pri mojem dizlu. Če je tam za G194 povprečje 8.6, upam na porabo pod 8. Pismo, res me sedaj zanima. Je kdo okrog Kamnika, Kranja s CX-5 G194? Prinesem piškot
Ja, sedaj ko se vozim manj, je ocena nekje med 25 in 30 kkm letno.
Res bi bilo zanimivo slišati glede porabe od koga, ki je vozil oba.
Kot rečeno - prej sem malo načrtoval RAV4, pa so še vedno precej dragi. Malo pa me ima, da bi res za nekaj časa imel še bencinarko. CX-5 je sicer super avto.
Ja, tale poraba me malo moti. Na AC nisem veliko. Večinoma vozim po Vukojebinah, mestih, med mesti in po klancih. Sicer bi imel seveda nižjo porabo od 6,9
Mogoče človek teh 500 EUR pridobi pri servisih, kaj pa vem.
Saj sicer bi verjetno že pred časom vzel bencinarko. Mi je pa všeč, da deluje bolj zanesljivo. Sicer za sedaj dela kot urca tudi moja dizelca - mogoče tudi zato, ker sem naredil večino kritičnih stvari tudi preventivno (oljna veriga, olje v menjalniku, čiščenje kolektorjev ...). Kaj pa vem. Pa zelo pazim, da praktično nobene regeneracije ne prekinem.
Avto imam zelo ohranjen, res ni težav z njim.
Načeloma sem gledal hibridno Toyoto RAV4, vendar so novejši modeli še vedno kar dragi. Starejših modelov pa ne maram, ker so notri obupno zastareli. Sicer imam v okolici kar nekaj teh hibridov in so res top. V notranjosti pa Toyota ni na nivoju Mazde.
Fantje, da ne berem preveč nazaj ... ker je bilo vmes veliko plemenskih vojn.
Zanima me, koliko mislite, da bi imel jaz porabo na bencinski CX-5 s 194 konjički?
Na dizelski (AWD, avtomatik, 175) imam 6,9. Še rajši manj.
Kaj pridobim z bencinarjem? Pač malo pomladim avto z manj kilometri. Upam, da manj potencialnih težav. Kako se sicer obnesejo bencinarji, kakšne so njihove glavne hibe?
Vnaprej hvala.
Tole je pa zelo pogosta zadeva. Tudi pri meni na CX-5 ne deluje, prav tako ne deluje sodelavcu na CX-30.
Je pa res, da sam praktično nikoli nisem v Mazdinem infotaimentu. Ko vstopim v avto, se pač priključi Android Auto, tam pa (razumljivo) teh težav ni (so pa druge ).
Pred nekaj dnevi sem za eno mladenko preletel tisti dokument o desetletnem jamstvu (sicer je garancija triletna). In me je pozitivno presenetilo, da je večina stvari bila kar naštetih. Se sicer (razumljivo) zavarujejo za marsikaj, ampak se mi je zelo, da zelo korektno. Je torej kar blizu tovarniške garancije (pač s to izjemo, da jamstvo ponuja Toyota Adria).
Čisto solidno gredo te zadeve. Če bi imel čepke v ušesih, bi rekel, da kar dobro potegne. Tako pa takšno priganjanje pri nas, ki že toliko let tlačimo zemljo in smo navajeni na drugačen zvok, povzroča nek čuden občutek. Ampak če gledaš števec, vidiš, da se stvar kar dobro premika. Zanimiv je občutek z mesta, saj večinoma požene s pomočjo (ali zgolj z) elektromotorja in si v trenutku lahko pred drugimi. Najbolje, da poskusiš. Zagotovo pa boš užival, če voziš umirjeno (kar ni nujno počasi, zgolj z manj grobih priganjanj).
Za RAV4 vem, da je vse bolj šminkast. Nisem pa vedel, da obstaja off-road paket. Nikoli nisem gledal novega, ker so enostavni predragi. Rabljene pa že malo čakam :-)
V porabo pa več kot verjamem, ker ga pogosto vozim (čez pol ure ga bom spet vzel, ker je moja CX-5 ravno pred regeneracijo, vožnja pa bo bolj kratka ).
No, 2,6 je res bolj nizka, ki jo je dosegla prejšnji teden, zato mi je to sploh omenila. Brez težav pa se vozi tam okrog 3,5 na daljše obdobje.
Zelo podobno kot pravi predhodnik Scania.
Tudi pri naši hiši je (poleg dveh Mazd) Toyota Yaris hibrid (letnik 2021). To je res odličen avto za tiste, ki se radi vozijo umirjeno. Toyotini hibridi (sploh te zadnje generacije) so odlični, vožnja uživaška. RAZEN - če nisi eden tistih, ki grobo pritiskajo na pedalko za plin in sovražijo skuterski glas. Avto seveda čisto konkretno potegne, ampak za tistega to preprosto ni. Če pa voziš normalno, boš s takim avtom res užival. Poraba je res nizka (mislim, da mi je žena pred dnevi rekla, da ima porabe na rezervoar tam med 2,6 in 3,6), poleg triletne garancije je še desetletno jamstvo (ki pokriva večino stvari, ki jih pač pričakuješ od jamstva/garancije).
Je pa dejstvo, da se mi zdijo materiali občutno slabši in se občuti, da Toyota varčuje na vseh koncih. Infotainment so v zadnjih letih vsaj nekoliko uredili, seveda pa bi bil lahko boljši. Skratka - avto (predvsem vožnja po mestih, med mesti in po vaških koncih) je vsem voznikom v hiši tako všeč, da tudi za očeta gledamo, da bi vzeli Yaris Cross. Po kakovosti izdelave pa ne dosega Mazde, to si upam trditi. Kot tudi Toyota RAV4 ni tako kakovostno narejena v notranjosti kot Mazda CX-5.
Hvala za tole. Zanima me kako priti do PID-ov, ki so na zgornji sliki? Na seznamu jih ne najdem
Ti odgovor Janeza007 zadošča? Ali si mislil, da ne najdeš PIDov v sami aplikaciji?
Mimogrede - bil sem v stiku z avtorjem AA Torque in preko vikenda je pripravil nekaj posodobitev. Splača se namestiti zadnjo verzijo, saj naj bi odslej delovalo tudi samodejno posodabljanje. Upajmo, da bo delovalo, sedaj še ni bilo nove produkcijske verzije, zgolj razvojne.
Mene pa zanima, ali ima sploh smisel to inštalirat, če imaš Mazdo bencinarja? Odkar sem se poslovil od Mazde diezel, mi OBD2 adapter leži nekje v omari. Torej katere parametre bi bilo zanimivo opazovat na bencinarki? Ste naložili specialne Mazdine PID-e?
Dolgčas ... 😃
0 stopinj je prvih nekaj sekund, preden se vzpostavi povezava. Kot pri Torque.
Mogoče bo koga zanimalo. Po precej mesecih iskanja se je pred nekaj dnevi pojavila možnost prikaza OBD podatkov na zaslonu infotainmenta, na katerem teče Android Auto.
Uporablja kar Torque, če ga imaš nameščenega na telefonu.
Zadeva se imenuje AA Torque, nekaj vrstic sem prejle nakracal na blogu.
UPDATE: še sličica.
Thx, bom probal. A ta performance monitor si tudi moral namestit?
Tako je.
Pojdi kar po korakih po avtorjevih navodiliih. Ima jasno napisano, tudi sama aplikacija me je prijetno presenetila. Sploh za beta verzijo, saj je presenetljivo speglana in brez težav.
Edino imena teh aplikacij lahko kdo pomeša, ampak kar po navodilih pojdi. Je zelo hitro nameščeno.
Za vodiško obvoznico sem že zdavnaj javljal TomTomu, pa še niso požegnali.
Po drugi strani pa - že nekaj časa imajo vrisano Visoko - Hotemaže, pa sploh še ni dokončana (res je drugače pobarvana).
Saj bo. Eni prej, drugi kasneje. Pa je čisto različno kot spremljam.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ja, tako mi je logično. Sedaj me je pa Sunking zmedel.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani