Govora je o VSEH Mazdah. Moja G-150 je namreč narejena v Mehiki. In če bi to vedel takrat, ko sem avto kupoval, ga sigurno nebi kupil. Bi se raje stegnil za X-186.
Ko sem jaz kupoval, je bilo, da so samo X186 iz Japonske, G122 in G150 pa iz Mehike. Če pa je razlika v kvaliteti, pa iskreno ne vem. Mogoče psihološko manjvreden izdelek 😁 Naj bi bilo Made in Japan boljše kvalitete (tudi za foto opremo pravijo tako), ampak mislim da temu ni več tako. Tako kot je bilo včasih Die beste vse kar je iz Nemčije 😂😂😂
Dvomim, da dobis se kaksen dodaten popust… mogoce edino kaksne tepihe ali kaj podobnega… Oglasi pri novih vozilih so ponavadi kar gor, tudi ko se proda…
Poleg tega je pa se spodaj napisano, da na to ceno moras pristeti se 650€ za kovinsko barvo in 150€ za pripravo vozila…
Tako je, moja (prodana) CX-5 je bila še nekaj časa na prodaj 😁😁😁
Za te nizke akcijske cene je pa še zraven ponavadi napisan drobni tisk .
Ker pri akcijski ceni ni tistega jurčka zraven za barvo + transport ...
pred 1 uro je Matick napisal:
Na avtonetu so CX5ke iz zaloge po 43k, Homura oprema.
Pa verjetno bi jo znali še kaj spustit, ker se kar dolg že valjajo gor, naprimer tale, je že od decembra
Ja nova s popustom je pa 44,5k€ pa če je še iz zaloge pa dodatno še jurčka dol. Lohk greš gledat Mazdin cenik.
Pa neki se je treba zavedat. Tist, ki ma 40 jurjev denarja bo tudi napraskal še dodatnih 5, če bo treba in kupil novega z nič kilometri in ji bo skinil sam junfer. Zakaj to govorim? Kupcev, ki bi letali s 40 jurji naokoli in celo iskali rabljeno so redki pa še tisti iščejo nekaj drugega kot Mazdo. Prodajat Mazdo po enem letu za ugoden denar bo za popizdit neugodno, dolgotrajno ali pa celo nemogoče. Edino, če se poklopijo vse zvezde, ampak na to računat je nekako skoraj tako kot na šestico pri lotu.
Sicer pa veliko sreče pri prodaji - čeprav mi je kr malo škoda, da prodajaš skoraj nov avto. 😐
Ti dam čisto za prov....
Sej tuki je še vedno opcija B....prodam ženi avto in ostanemo "samo" z CX-5 😁😁😁
Bomo videli kako se obrne.
Kot sem že rekel, ni nuja za znebiti se "slabe" CX-5 🤣🤣🤣
Ne glede na kaj, se strinjam z Alexom. Prodajo avtov 1-2 leti stare in z malo kilometri, ne razumem. Edina opcija, ki jo imam v glavi, je vedno, da je nekaj hudo narobe z njim.
Preprosto tudi če sem se tak zagrel za njega, ga bom težko prodal. Bom pač par let stisnil. Saj pa to ja ni mali avto, da se gužvjavo kot v fičotu in rabijo večjega.
Tak način razumem samo za rabljene, kupi se 3-4 leta staro in se vozi 1 leto. Pa se prodaja dalj časa, da ga kdo kupi po nabavni.
@Volume ne mi zamerit, vem da tudi taki obstajate, ampak ne morem se vživet v vašo kožo.
pravijo prodaj avto pod 100.000 km, ker je potem vse nad 100.000. Moj avto je kot drugi avto uporabljan, po LJ. In še to naredim veliko km s kolesom za razne opravke. Zato malo km na CX-5. Je pa sedaj tudi tako (in dokončno), da v LJ pred blokom imamo po en parking in je drugi avto nemogoče parkirati. Vedno se vozijo redarji pisati kazni.
Zato je potreba po enem avtu, da ne omenjam nepotrebnih stroškov dveh registracij, servisov, gum.... če je kilometrina obeh primerljiva normalni kilometrini enega avta. Nekako tako....👍
Je pa @Bini namigoval na stroške kredita, ker ta tudi stane. Pa sem samo komentiral, kak ve, da ga imaš.
Ne, jaz sem vprašal, kako prodati avto za tak denar, ko pa ne nudim lizing. Pa je @Bini rekel, da je še kredit na voljo kupcu.... tako sem jaz razumel 😀
Mislim, da je omenil, da je Revolution Top oprema.
Samo 35k? Tolk malo? 😳
Ja, vsak gleda ceno. Tak avto bo kupil nekdo, ki želi veliko opreme in pa seveda 2.5 motor, da se avto normalno premika. Garancije je pa itak še 5 let. Ker tudi novi niso poceni, s tako opremo. Pa drobni tisk, je zraven treba še prišteti transport in barvo, in je cena novega že krepko visoka.
Kaj pa je to zaena oprema? Black&white jaz v slo še nisem zasledil. Drugače čudovit avto. Samo bela notranjost bi bila zame no-go, pri dveh mulcih 🙂
Hvala, oprema je čisto po slovenskih standardih😉😉 Revolution Top. Imam rad črno belo fotografijo pa je zato Black & White verzija😆😆😆
Drugače bela notranjost ni nič zahtevna za vzdrževanje. Ker je usnje se enostavno obriše in je zelo hvaležno. Pozimi vklopiš gretje sedežev, poleti pa hlajenje.... problem rešen.....
Drugače pa se tudi črna notranjost zelo umaže, samo se tolažimo, da se pa ne vidi😂😂😂 tudi volani so vsi črni pa so strašno svinjski!!!
Ja vem, spet hitro prodajam avto naprej....prejšnjo CX-30 sem imel leto in pol in je že šla. Pravtako je bila kot nova. Grem pa vsaj vsakič na večji avto...tako, da Cx-60 ni izključena 😆😆😆 V bistvu oba z ženo prodajava in bomo imeli en avto. Zdaj je naneslo, da delamo manj km letno. Ne, @dejannnn ni nič pokazal zanimanje....je preveč lepa😂😂😂
Sej kako v bistvu prodati avto za tak denar, ko ne morem nuditi leasing???
Mislim, da nekje 2l manj. Sem že pozabil kaj je to CX-30 🤣🤣🤣
pred 44 minutami je skritikrt napisal:
Na grobo za 2,5L CX-5 AWD (imam 2022 letnik Revolution Top)
Normalna vožnja po mestu-od semaforja do semaforja-10L
Izven mesta-relacija se da stisniti na 8L...mogoce bi komu ratalo tudi manj...a moraš res paziti,in da si ma cesti praktično sam,ker če ja gužva,itd...hitro pokvariš povprečje....pač ne moreš biti ovira ostalim za to,ker šparaš...
AC do cca.100km/h cca.8L,do 120km/k cca.9L....kar je več je takoj 10L....a zanimivo-med konstantnno 140km/h in 170km/h skoraj ni razlike😯
Porabo okoli 7L lahko kar pozabiš...tudi,ker tak voznik ni več za v avto,za take so naredili avtobuse.
Gretje sedežev,volana nihče ne špara,muska skoz spila,klima je na avtomatik,zarometi tudi.
Če pa si športna duša,kot sem jaz-po Lj. slabih 11L,kar se sprva ne zdi,a je izvrsten dosežek za način vožnje.
Točno tako!! Pa malo čudno, da človek kupi avto z 2.0 ali 2.5 motorjem, pa še kakšen AWD, avtomatik, pol pa gleda, zakaj je poraba več kot 6l ali pa 7l. Sploh za po LJ ali pa drugem mestu!!!
Tako pač je pri teh motorjih. Moraš vedeti, da so to motorji, ki so precej v letih in stara tehnologija. Pa še kubatura je velika. Ne moreš pričakovati porabe, kot jo imajo naše cx30, kjer je motor 2.0 in najnovejša tehnologija. Na dolge proge z lahkoto pod 6l/100.
No, no...ni treba biti takoj kritičen😁😁😁
sem imel CX-30 z X186 motorjem. Ampak ročni menjalnik, zdaj pa 2.5 z avtomatskim. Vzel 2.5 z razlogom kot X186....iskal sem najmočnejši motor. Z obema imaš lahko super varčno vožnjo, ampak je to res samo za kamioni AC pa brez semaforjev po mestu. 10,5l povprečja imam trenutno, imel sem že tudi čez 11l. Res da prvih 10.000km.
Moram pa priznati, da imam sedaj 90% mestne vožnje po LJ (z CX-30 ne), pa da tudi ne gledam na porabo in sem rad dinamičen.
Mazdini bencinarji so na AC nad 120,130 km/h žejni. Včeraj iz LJ do Trebnjega cca 48 km v eno smer. Dol 10,4l nazaj 9,7l povprečja. Se pravi nekako 10l. Lahko bi šlo tudi 7l ampak....
Če smem uporabiti besede dr. Pelka, našega mačka za Mazde, kot je rekel; "Skyactive bencinci, so praktično brez napak, medtem ko imam z dizli ogromno dela, če bi popravljal le bencince, bi lahko zaprl delavnico, ker ne bi bilo dovolj zaslužka"
Napisal sem torej mnenje strokovnjaka, ki Mazde odlično pozna, z njimi dnevno rokuje in ve o čem govori, ni to mnenje nekoga, ki je slišal od svojega soseda, da ima sodelavca, od katerega ima sestrična nekega znanca, kateri je v časopisu prebral, da menda ...
Se pridružim komentarju.... lansko leto kupil novo CX-5, bencin, 2.5 motor. Pa sem se pogovarjal s prodajalcem in potem še na servisu (že kot kupec), da zanesljiva Mazda je..... bencinska. Pa čeprav kupiš novega dizela. Tako, da čeprav imaš garancijo, raje vozim z 10,5l povprečja in jo vozim😁😁😁
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ko sem jaz kupoval, je bilo, da so samo X186 iz Japonske, G122 in G150 pa iz Mehike. Če pa je razlika v kvaliteti, pa iskreno ne vem. Mogoče psihološko manjvreden izdelek 😁 Naj bi bilo Made in Japan boljše kvalitete (tudi za foto opremo pravijo tako), ampak mislim da temu ni več tako. Tako kot je bilo včasih Die beste vse kar je iz Nemčije 😂😂😂
Povezava za deljenje
Deli na druge strani