Kdo pa danes še dela 2.0 turbo motorje? Audi? Mercedes? Ostalo vse na 1.5 mlinčkih. Če iščem avto 2017 letnik in naprej, bencin, ročni menjalnik, vsaj 150 konjev in vsaj 1.8l prostornine, po možnosti limuzino... Nimam neke strašne izbire. Padem ravno v ta trend SUV 1.5 avtomatikov 🙄
Verjamem, jaz tudi pridem na 4.0l ampak to ni povprečna. Lahko se pa cincam cel tank in pridem pod 6.0.
Gre se za normalno vožnjo... 😉
90-100 po regionalki ni ravno cincanje, ali pac? 🤷♂️
Pa ko je treba potegnit na hitrost tut lih ne sparam. Na dizlu je bla visja poraba ob enakih pogojih... Res pa, da je awd tut nardil svoje
Pred eno uro je Bini napisal:
Tole niso ravno uradni tovarniški podatki ampak so kar vredu in precej v prid x186 motorja, sploh tisti od 0 do 160 je 5 sekund in to je v metrih pri 160km/h kar veliko!
Niso uradni podatki, ampak so dejansko testirani podatki.
Ja, v prid x186, ampak je tut vec kot 40 konj razlike
Najlažje je vlačiti isti požrešen in neaktaktiven motor že skoraj dvajset let po avtih in ga prodajati kot "novega".😊😊
Je kolega iz banda, bobnar, trenutno vozi toyoto korolo karavan, šel malo na mazdo, da pogleda za nov avto. Zanima ga cx30 zaradi večjega prtljažnika. Preizkusil je baby Dinota in bil precej razočaran nad njim. Rekel je, da bi vzel takoj x186 z ročnim menjalnikom, a da mu je predrag. Tako ni vzel nič. Kvaliteta pač stane. 😊
Po tejle primerjavi CX-30 med X186 in G140 sta si zelo podobna kar se pospeskov tice
Bravo.👍 Pa da dizlu ne morejo delati veliko kilometrov. Jaz še vedno trdim, da je pri Mazdi edini dober motor 2.2 dizel in 2.5 turbo benzinar, mogoče stari šestak. Ostalim vsem nekaj manjka, predvsem ena ali dve dobri turbini.
Ne vem kak so Mazde. Ampak Giulia, ko je ven prišla, je imela 3 2.2 dizle.
Prvi dve leti so bili mehansko enaki. Torej si ga komot odprl na max. Potem pa je osnovni dobil oslabljene dele, ki so po navijanju na max model v kratkem popustili.
Tako da meni, to ni vedno vse samoumevno.
Sj ni samoumenvno, ce ti pa pooblascen servis to potrdi pa ze menda drzi ane? 🙂
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Js je ne menjam za nic, res je vrhunski avto! 🙂
Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂)
Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
Povezava za deljenje
Deli na druge strani