Moja 2.5 ima 8,4-8,5 porabo pa jo niti malo ne sparam. Sem pa prisel maksimalno do 8,7 l/100km za razliko od fotrove sestice (2.0) , katera ima konstantno med 8,7-9.0 porabe.
Jst jo tut moje ne sparam kej velik pa je poraba tm mal cez 6
@Alex In 99% se jih itak vozi samo po asfaltu in povrh še v urbanih urejenih okoljih. To je v bistvu prvi tip oblike, kjer kupci ne znajo upravičit nakupa glede na uporabnost. Do zdaj se je za vsako obliko vedno dalo določit namen uporabe.
- Recimo HB, za mestne večinoma kratkevožnje, lajše parkiranje in manjši tloris avta ter manjšo porabo in ceno ter stroški.
- Limuzina; bolj potovalnikz veliko udobja primeren za daljše poti
- Karavan; isto kot limuzina samo, da ima še dodatno prostora za več prtljage al pa kakšnega hišnega ljubljenčka.
- Enoprostorc; za prevažanje več potnikov, otrok in njihove prtljage
- Kupe; za uživanje v dvoje in športno eleganco na cesti
- Terenec, dejasnko za uporabo tudi na brezpotjih, nespluženih hribovskih cestah, za dostop do težko obljudenega terena
- Pickup; isto kot terenec, samo z več uporabnega tovornega prostora
- kabrio/roadster; za uživanje pod milim nebom
itd....
kaj pa SUV? Večina ljudi ne rabi višjega sedenja, ne rabi terenskih zmogljivosti, se ne vozi po blatu in globoki vodi, snega redko doživi oziroma toliko kot ga, ga navadno zmore vsak normalen avto z zimsko opremo. Je slabše oblike, dražji od primerljivo velikih ostalih avtih, nima več prostora kot drugi oziroma v večini manj kot bi pričakovali. Ni ne terenec, ne kabrio, ne športnik (navkljub sport v imenu), niti ni neka prestižna aleganca, zgleda v prometu celo nekoliko na videz nerodno, sploh pri parkiranjih. je manj varčen, težji, manj aerodinamičen, manj poskočen itd itd, da ne bom našteval.
Pri vseh ostalih oblikah lastniki navadno takoj "opravičijo" izbiro prav take oblike, pri SUV-u pa v veliki večini se vse zreducira le na to, da se višje sedi in da se lažje vstopa in izstopa. Marsikdo ne bo nikoli rekel, da je izbral zaradi trenda, ker pač iskat neko nikoli videno lepoto je pač nekaj kar se pri SUV-ih nikoli ne išče.
Pa ne mi zamerit lastniki SUV-ov, ker to ni kritika vaše izbire, ampak kritika pripovedi (narrative), ki nam vsem poskuša vsiliti nekaj kar do zdaj nismo niti vedeli, da rabimo. Ampak naenkrat pa je to ratala edina izbira in alternative počasi ni, oziroma se jo tako zmanjšuje tudi na ta način, da se marsikoga postrani gleda, ker si ne kupi SUV-a.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
hh sory, mislil sm ti dat thumbs UP
Povezava za deljenje
Deli na druge strani