Ne bo cenovno isto. Nexen so v dimenziji 215/55 r 18 okoli 100€, Conti Evo contakt 6 so 135,19€.S Conti narediš komot 45-50 Kkm. Pa še veliko boljša guma je.
To smo premlevali že kar nekajkrat. Največja napaka teh testov je, ker se vedno stestirajo novi kompleti gum. Nikoli eno leto starih z recimo 15.000 prevoženimi ali pa 2 leti, 3 leta starimi recimo s 30.000 km.
Zakaj je to pomembno, ker ko gumo kupiš je nova samo tistih nekaj 1000km, kjer lahko rečemo, da je nekje še na ravni iz teh testov. Potem se pa lastnosti gume spreminjajo in najbolj pravilno bi bilo, da bi se naredil test na polovici življenske dobe recimo po dveh prevoženih sezonah.
Upam si stavit, da Michelinke bi bile izzven vodilnih pnevmatik na takem testu. Zato jaz najbolj zaupam uporabnikom, ki povejo kakšen filing so imeli po daljši uporabi, še bolj pa zaupam sebi in lastnim izkušnjam. Tako se pri naslednji menjavi recimo sam vračam nazaj na Dunlop WS, ki so vsaj zame ene najbolj konstantno dobrih zimskih gum čez celotno obdobje uporabe.
Hahah po dveh sezonah so pr men gume že za v smeti.
Ti pa priznam, da je pa v kategoriji SUV pa Mazda CX-30 pa premium.
V tem razredu so tudi Lada Niva, Suzuke Jimny, Mahindra XUV700, Dacia Duster, KIA Sportage, UAZ Patriot MT in podobni. In med njimi je Mazda gotovo the best of the best of the best...
Ja za ulično vožnjo. Jimnya, dusterja nivo bi kamot offroad pelju. Pri cx30 neb pomislit hotu, je le mal prevec gnarja pa tud ni tem namenjen ker tud diferencial pomoje ni ok za offroadat😆
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
s kakimi gumami se določeni furajo
nullhttps://zon.si/trboveljcan-s-slabimi-gumami-postal-policijski-primer-neprimernega-vozila-na-cesti/
Povezava za deljenje
Deli na druge strani