Te mat črne,k sem z solno kislino...te so original take-svileno mat črne.
Res z vsem živim probal...kot rečeno tista prva slika,so že tako čiste,da bi mislil,da pomaga sam še peskanje...je pa res,da to ni gladek-glossy lak ampak je mat z malce grobo površino.
Tiste jeklene pa...sem že nekdaj rihtal,z ferosanom,zično ščetko na bormašinco,z nitrojem spucal,temeljno,in pol se z črno za feltne čez posprejal...po eni sezoni je bilo vse spet rjavo...
Tukaj pa sem lani sam na grobo z žično ščetko,nitro,in kar čez čez rjo z Hammerite barvo pošprejal (svilena črna), in rezultat vidiš.
Res top barva👍
Seveda,enkrat bo spet skoz vdarilo,a po moje ne tako hitro.
Seveda bi pa bilo bolje gume dol,speskati in šele po tem z Hammerite čez...bi moral tako že prvič,in bi imel mir...sam pr cvenku se neha....že tako so šle več kot 3 doze.
Moram pa še enkrat opomniti za Hammerite-ko barvaš,ne smeš nehati,pol pa dalje...npr pri kaki dolgi ograji,da bi pol danes,pol pa jutri...ne,ker se bo tam k si nehal začelo luščiti in pride voda spodaj itd...
že par let me pri fordovih Mak Feever 5R platiščih moti rdeča "umazanija" od rje...z vsem živim sem že poizkusil,pa ni šans dol dobiti...
in lih zadnjič na šihtu od sodelavca dobim nasvet očistiti z 20% solno kislino za gospodinjstva (za vodni kamen)...seveda z opozorilom postopnega zelo hitrega čiščenja le manjših delov platišča z nato takojšnjim in zelo temeljitim izpiranjem.
In,kaj naj rečem-ne morem verjeti...noooro😲,kakšni rezultat prej-pozneje🧐
Uporabil sem pa res drag,kvaliteten in mehek čopič z naravnimi ščetinami od Žime.
Je sodelavec takrat pokazal platišča,ki jih je sam enkrat z solno kislino očistil...redko vidiš take "zapečene" feltne...rezultat pa res nenormalen...
Je rekel,da se sosed ukvarja z avto-preprodajo,in mora včasih očistiti katastrofalno zanemarjene feltne,in baje skoz z solno pere (normalno kot sem napisal-previdno,nežno,hitro in ogromno temeljitega izpiranja).
Še vedno ne morem verjeti🙄...možno,da pa sem samo jaz tisti "bukselj",ki tega do sedaj ni vedel😂
EDIT:-tisto na prvi sliki-to je "čista" feltna večkrat oprana z namenskim čistilom FraBer Red Wheel !!!
In še nekaj slik tistih jeklenih platišč,k sem jih z Hammerite barvo direkt čez rjo prebarval...po eni sezoni...tu in tam kaka pika rje,a daaaaleč bolje,kot pa nekdaj,ko sem vse z temeljno itd...
Brunirani vijaki pa tudi TOP😃👍...sem jih malo na brzake z sprej-čistilom za zavore očistil,in malce motornega olja Castrol Magnatec (k lih to imam za Forda😅) čez in fertig pripravlheno za naslednjo zimo.
😲...točno 10x toliko kot moj💪...sam se sekiram,k ni moderen motor😂🤣...ok,ne bom več "sol na rano"...sam,bi pa vseeno bilo zanimivo,kako se tukaj X-i držijo...a je kak x na forumu,k ima brez problemov toliko km.?🙄
Pri Adriji in ostalih je drugi hakeljc...za tistih 200-300€ več si na uč 50% več časa na šihtu...Ljubljančan,nastop v npr.Dobovi,Hodošu,Kopru...tu imaš službeni avto in pelji se tja...šiht ti laufa,šele,ko si na masini,pregleduješ,spenjaš,odpenjaš vlake sam,prekinitve sihta,ti pa na masini,nimaš kam scat in srat,ješ kar imaš sabo,končaš šiht v "vukojebini",da ne napišem kaj o drugih,nelegalnih pritiskih,siljenje v...ma boljš,da sem tiho...ni vse v tistih nekaj evrih,za to pa je večina strojevodij na SŽ tiho...še posebaj pa mladi,k si še ne upajo...
Zdej a si si tole izmislil, al sem pa že jaz tolk pozabljiv, ker se ne spomnim, da bi nekoga o plači spraševal še manj pa da bi mi moral povedat višino le te
Nisem si izmislil...sem že enkrat napisal
Pa dajmo še enkrat: 2140€ neto pri 3 letih in pol pred redno upokojitvijo"...skoz od začetka na kolesih SŽ"....v poklicno bi že lahko šel,a pri taki plači...pri denarju se vse konča.
Pa vozim vse živo,potniške,tovorne,žive,mopede,brižite,siemense,KISSE,flirte,đure itd...sobote,nedelje,praznike,nočne...nastopi pa mešani k driska.
Super plača za đombo pred penzionom,a ne.
Bi še veliko lahko napisal o sindikatih,ki za delodajalca tiščijo place dol itd...pa ne smem tako javno.
Več kot pol zaposlenih na SŽ je na minimalcu!...to je za tebe visoka plača?...a si še navajen iz socializma?..pa pridi na SŽ delati...je pomanjkanje kadrov vsepovsod,te takoj vzamejo...tudi vez več ne rabiš!!!...sam pr plači je hakeljc.
Pa,da ne napišem,za kaj je žena (in pet sodelavk) tožila SŽ...in tožbo po dveh in pol letih dobila.
Za mojo plačo sem ti pa že pisal,pa te ičitno še zmeraj faušija matra...
Ti pa za proizvodne delavce v socializmu lahko povem primer,k vem iz prve roke (tašča je delala v obračunu v Teolu).
Navadni proizvodni delavec v Teolu je dobil višjo plačo kot Prometnik na JŽ v Zalogu na ranžirni pistaji v centralni postavljalnici (najvišji rang po zahtevnosti).
Ja prav imaš...eni imajo sanjske plače na SŽ...vodilni in "podaniki" ostali pa drek.
Haha dober vic, sej bi ti verjel, če ne bi takrat živel v delovski družini in ni bil noben komi funkcionar. Yuga ni bil geto, tko da please ne me prepričevat, da si lakoto tolkel in da so bile pomaranče deveto čudo. A sadnih jogurtov tud ni blo?
Šverc komerc je laufal 100 na uro...pa mi razloži za kaj.
A si v jugi dobil tisti Kinder jajček čisto normalno v trgovini?...ne bom še enkrat o pomanjkanju navadnega kofeta itd...
Ne vem,kako je bilo v Ljubljani ipd...pač otroštvo sem preživel v Radgoni,tako,da ne morem vedeti....za Radgono pa dobro vem,kako je bilo.
Oče-profesor glasbe,je bil kot rečeno tudi v Radkersburgu zaposlen na glasbeni šoli...tudi v Avstrijski plehmuski je bil zraven (večinoma cariniki)...se je večkrat družil z sodelavci...privat,kot tudi na šolskih piknikih...tudi kot družina smo bili pogosto zraven....ne rabim ti razlagati,da je bil že ta Radkersburg par 100m čez mejo "en drug svet" v primerjavi z Radgono...tako zunaj v javnosti,kot tudi med štirimi zidovi.
Seveda folk v jugi tega ni videl...in še danes mislijo,kako super smo se imeli...ja seveda.
Ne me spominjat na tiste komunistične čase, ko je takrat Nemška! Varta delala krasne Ni Cd akuje in so prijatelji razbijal letala zaradi te Varte. Prekinjalo je znotraj v samih celicah. Tega svet še ni videl.
Ne me spominjat na tiste komunistične čase, ko NiCd akuji od "gnile" Trepče pri kapaciteti 2Ah in porabi 500mA zdržali več kot 4,5 ure in to pri minus 10 v zelo kritični situaciji.
Sedaj v Merkurju kupiš vartino gumb baterijo za v avto daljinca pa ugotoviš, da je prazna.
Kje si pa v komunizmu v jugi dobil nemško Varto?...in govorim o nepolnljivih baterijah....vse je bilo v jugi narejeno,razen če si šel čez mejo in prišvercal.
Sem "doma" iz Gornje Radgone,in govorim iz izkušenj😉...oče delal čez mejo v Bad Radkersburgu,in če si rabil kavo itd...se ve,kako je bilo...vsi cariniki so dobivali kavo pri njemu...za dve leti+ je imel rezervirane vse avstrijske plače pri privatnikih,k so nucali devize za surovine in rezervne dele za stroje-so dobesedno stali v vrsti in čakali,kdaj pride z plačo...se spomnim kot da je bilo včeraj,ko sem prinesel pomarančo v osnovno šolo-so gledali kot deveto čudo.
Pa je nam zaradi očetove službe bilo malce lažje...je kdaj miklavž prinesel kakšen majhen set Lego kock,Rama je skoz bila v hladilniku,kave zmeraj dovolj...enkrat je oče celo kupil 20 kinderjajčkov z "kapicami" za obesiti na novoletno jelko....čez dva dni ni bilo več nobenega jajčka na jelki😄.....
...ostalim pa ni šlo tako🙁....drugo so bili "prvorazredniki"-komunistični funkcionarji,....a raja....
A tebi je bilo pa fino?...vsaj kar se mene tiče,lahko gnilo jugonostalgijo...si lahko sam misliš,da ne bom žaljiv...
Kar pa se NiCd akumulatorjev tiče-vem,bili so za en drek...jaz sem jemal Beren...pa tudi niso bili bog ve kaj🤨.
Danes pa...da bi Varto jemal👎-imaš prav-za npr. daljinca npr. 2032 ipd....Panasonic,Sony,Maxell (a zelooo pazi,da so original) ali pa najboljša Renata (samo Swiss Made !!!).
Jaz osebno te pireli zimske nebi dal gor. Meni ni všeč profil. Manjka mi vzdolžni kanal...
Sem jo vozil tudi "na pes mater" v orng dežju...in pri meni sam auspuh vidiš...bi kdo rekel,da sem🤪...mogoče res malo😄...res zimska "adijo pamet" ...po moje boljša od Conti...mogoče je Michelin malenkost boljši pri oprijemu,a nimam izkušnje z "miškotom",tako,da ne morem trditi...bi ti moral dati za peljati...
Če bi jo dobil za cca.200€/kom,takoj vzamem,tako pa...
A ima kdo izkušnje z Hamkook ( I*cept EVO3 X W330A ) zimskimi gumami?
K Pirelli Scorpion Winter 2 (naslednjih teh,k sem imel do sedaj na CX-5) so več kot 1700€/set (432,49€/kom)....se mi zdi "malenkost" predrago😬
Res vrhunske....samo pr ceni se ustavi-so v treh letih šle cene dobesedno "v nebo"🥺
Vem...sedaj če gledaš pribijajo ceno,in bo še padla,a enkrat do konca poletja moram kupiti,pozimi bo šla pa spet cena gor...te,k jih imam-3 sezone in sem jih "ogulil"😄
Menjam na cca. pet let ... pac eni menjamo avte... drugi denar pustijo v ostarijah, tretji ga pa zapravijo za orodje 😅 ... Ce bi vsi zvozili avte do konca, ne bi bilo trga rabljenih ...
Ti dam vse prav,kam kdo znosi...ajd,tisti k v gostilno znosi,tud vse poščije-onesnaži,kar bi pa tudi,če bi samo doma vodo iz lajtunge pil...jaz nič od orodja ne prodam,in stare stroje zrihtam.
Ajd,na 5 Let...eni še na krajše obdobje🙄...sam trajnostno in "zeleno",kot nam "okoljski dobičkarji" soflirajo pa to lih ni.
Bi mislil,da si na Mazdi lih zaradi pregovorne zanesljivosti tudi v pozna leta...vsaj jaz sem šel na Mazdo z Forda v glavnem zaradi tega...
Vsako tele ima svoje veselje-to ti dam,...sam to,kar se okoli EVjev prbija in navija...milo rečeno...ma boljš,da sem tiho...
Pa glede na to, da je govora o Fordu, tudi ta ne bo večno trajal. =P
Še par let ziher...letos po vsej verjetnosti gre k ličarju tistih par rjavic popraviti...bo še fural in fural po Lj.....je že sedaj "orng polnoleten" -Avgust 2026😃💪.....polnoleten EV...ja,ja-vic desetletja...
@skritikrt Namesto Forda za po Ljubljani si lahko omisliš katerokoli EV. Polniš ga ponoči 00-06 na 6A-16A (3,7 kW do 11 kW), da ti ne bo nič v gospodinjstvu trpelo. Ker so ti vozne lastnosti pomembne, bi verjetno užival v MG4 z zadnjim pogonom. Malo rabljene dobiš že za 15-20 tisoč evrov, odvisno od opreme in baterije.
Imaš prav...a zaradi ekologije🤥 bom raje Forda izrabil do konca😄...in futral rožice😉
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Te mat črne,k sem z solno kislino...te so original take-svileno mat črne.
Res z vsem živim probal...kot rečeno tista prva slika,so že tako čiste,da bi mislil,da pomaga sam še peskanje...je pa res,da to ni gladek-glossy lak ampak je mat z malce grobo površino.
Tiste jeklene pa...sem že nekdaj rihtal,z ferosanom,zično ščetko na bormašinco,z nitrojem spucal,temeljno,in pol se z črno za feltne čez posprejal...po eni sezoni je bilo vse spet rjavo...
Tukaj pa sem lani sam na grobo z žično ščetko,nitro,in kar čez čez rjo z Hammerite barvo pošprejal (svilena črna), in rezultat vidiš.
Res top barva👍
Seveda,enkrat bo spet skoz vdarilo,a po moje ne tako hitro.
Seveda bi pa bilo bolje gume dol,speskati in šele po tem z Hammerite čez...bi moral tako že prvič,in bi imel mir...sam pr cvenku se neha....že tako so šle več kot 3 doze.
Moram pa še enkrat opomniti za Hammerite-ko barvaš,ne smeš nehati,pol pa dalje...npr pri kaki dolgi ograji,da bi pol danes,pol pa jutri...ne,ker se bo tam k si nehal začelo luščiti in pride voda spodaj itd...
Zmeraj vse,in eventuelno dve,tri plasti....obvezno upoštevaj navodila!!!
Popravljeno od skritikrtPovezava za deljenje
Deli na druge strani