Imam x186 dobro leto in pol pa ja zaenkrat brez tezav. Motor je zelo odziven itd. Ne pogresam nobene turbine. Pa + mazdi da se delajo motorje 2.0 ne pa tisti ko delajo mlincke 1.0😂bivsa ma capturja 1.3 tce poraba 7,2 litra😂
Brez zamere...moram te popraviti,da ne bo kdo mislil,da x nima turbo-ja. Ima vgrajen turbo,ampak ne klasičnega,ampak kompresor...zelo podoben kot Rootsovo puhalo.
To puhalo pa ni primarno vgrajeno za povečanje moči (čene bi vgradili drugačnega),ampak z ciljem,da ima motor v valjih zmeraj na voljo količinsko več zraka,kot pa ga potrebuje za popolno izgorevanje v kompresijskem modusu vžiga...skratka,da gorivu nikoli ne zmanjka zraka pri ekstremno redki mešanici goriva...gre za to,ker nikoli ne moreš doseči perfektno-homogeno mešanje goriva in zraka,in posledično se lahko zgodi,da se pojavijo "žepi" z ostanki goriva,kiateri zaradi premalo zraka neučinkovito-nepopolno izgorijo,in tako višajo stopnjo drobnih delcev itd...
Komplicirano,a na kratko razloženo-kompresijski vžig za čisto izgorevanje potrebuje zelo veliko zraka,in za to je vgrajen ta kompresor....ker pa je "kompresor", pa nima "turbo luknje" itd...
Malo italianskega tuninga za mojo "črnuhico"...Zalog-Strunjan-Zalog 08:15-10:55 z 15min. pavzo...sem peljal taščo in njenega "fanta" na terapije...tjagrede bolj umirjeno,nazajgrede pa večino časa na "Sport"...po moje je pasalo motorju🧐...je le treba vsake toliko časa oljčka in auspuha rešiti kondenza,da se vse lepo namaže itd...fino,k sem bil sam,če ne bi me žena "za jajca obesila",če bi bila zraven 😅
Baje zelo lepo paše k avtomatiku...to so do sedaj rekli vsi,ki so vozili kombinacijo tega motorja in avtomatika...ne glede ali M3 (5v,4v) ali CX-30.
In baje ima lepšo real life porabo kot stari 2.0
VLTP tukaj itak nima veze z realnostjo,za to pa je Mazda šla ta korak,kljub nevarnosti plačanja penalov...pač Mazda je "upornik" (Alexander Bloch).
X ima prednost cca. 0,1L (izjava Schuster Automobiele), in glede na razliko v ceni ...za normalne voznike,ki ne potrebujejo toliko konjičkov,je to zamenjava za stare Skyactiv-G 2.0, ki ni "gnila".
Pnevmatike Semperit Speed-Grip 5 225/45 R19 96V XL FR 3PMSF EVc na zalogi in ceneje na spletišču...
Ženine Semperitke na C-Maxu...se fajn držijo...sem ga na fejst oštro čez ovinke gonil,in se mi zdijo on par z Conti...smerna stabilnost boljša...res pa nisem preizkusil v pravih zimskih razmerah...in mera je seveda čist druga...cena je OK...malo poškili še kje drugje za ceno...
Evo je Mazda forum koristen. Samo nekdo te je moral "v rit brcnit".
Problem je bolj,k sem bil v precepu,kaj narediti...bini gleda in si misli svoje.jaz vesel,k so nove gume,pa bi lahko rekel..."boli me za feltne,saj je za Forda".. pol bi pa ti bil jezen..."ja kako si lako takšen do forda..."☹️
Nikol ni prav...sicer ste pa vsi enaki...k da bi pokazal nago babo,pol bi pa vsi gledali ka kakšnem motorju sedi😂🤣...jaz vesel se pohvalim z gumami,a vsi gledate samo feltne😆😉
Ne bo @Bini mene "jebal"...kao imaš "grde feltne"🤨🧐🫣😉
Kotni nastavek za bat.masinco in okroglo ščetko gor...in gasa...
Z odstranjevalcem barve,kar je starega kolikor se da dol...orng očistil...tud z nitrojem...oblepil,in pobarval kar čez rjo😯🫣...
Nič bati...gre za Hammerite-genialna barva...sem že nekdaj uporabljal za kovane okenske rešetke in za nosilno konstrukcijo lesene ograje na balkonih....tega obojega ni več,a tudi,ko sem "podiral" ni bilo rjavo.
Je barva za ekstremne razmere,reagira z rjo,in ne poznam boljšega za kaj takega...ne vem,za kaj se nisem spomnil na Hammerite,ko sem zadnjič rihtal te feltne...butelj🫤.
In ker sem jaz-spet slike😉
Barval sem z satenasto črno...pride manj glossy,bolj z satenastim sijajem...
Jaz bi vseeno raje prebral kakšne reviewe na spletu kot tu na forumu
Ker ti lahko iz MX-5 ND povem, da so prvovgradne Bridgestone sicer noben presežek ampak čisto vredu (z izjemo mehkih bočnic).
Tudi sam najprej pogledam teste...a kot nekaj absolutno objektivnega jih ne vzamem...sem se tudi že "opekel" z P6 Cinturato...
So mi mnenja v bistvu bolj važna...na koncu pa itak neko svojo izbiro usekam.
Za teste pa...da vidim,kaj se ponuja,kaj obstaja,k kaj je bilo par let nazaj z ADACom ...vse plačano,sam da se folk nategne...
Tako da teste le infirmativno.
pred 1 uro je g.Wankel napisal:
Seveda, tudi feedback na avtu z double wishboni je drugačen (za moje pojme boljši) kot na strut/torsion beam.
Tukaj se pa absolutno strinjam....saj za neko umirjeno vožnjo ni razlike...sam ko gre "na oštro" npr. po serpentinah čez zaporedne ovinke...na slabi cesti itd...je razlika.
Mogoooče mal na grobo spucal,z ferosanom čez in splaknil,in dobro bo.
Prej k barvanje itd.,je šansa,da kupim nove radkaprne,k te so original še z leta 2006, in so tudi že boljse čase videle...moram malo počekirati,po koliko so🤔
Se boš čudil,a sem jih enkrat že rihtal...čist do železa z fiberco,in z ferosanom in orng spral,z delavniškim fenom posušil...lepo z šmirglom čez in z nitro razmastil...naredil vrtiljak za feltne,orng z temeljno in črno prav za feltne...je tip mislil,da so nove,ko sem dal nove gume na njih...
Pol pa eno sezono je bilo ok,naslednjo pa že vse rjavo...😡
Če bi še kdaj to delal,bi dal speskati...pa še takrat dvomim,da bi kaj dlje zdržalo.
Bi moral dati prašno lakirati...torej orng zapečt...pol mogoče,da bi držalo par let🤔.
Sam se ne grem tega-ne dam toliko cvenka,k so radkapne čez.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Drži😂,in tudi nima turbo luknje😯...samo ta je deugačen,k je na elektriko na 12v🙄...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani