Čimprej menjaj akumulator. Ko se je to moji zgodil par mescev nazaj sem šel z njenim avtom v službo in domov. Naslednji dan ni več užgal
Meni se pa to dogaja že cca pol leta (utripanje iStop...), ampak v intervalih (po kak teden brez utripanja, pa potem spet...). Hja, vem.. Po robu hodim
Torej, koliko tvoja logika pri teh temperaturah funkcionira, je popolnoma brezpredmetno. Važno je, kako je funkcionirala logika Japonskih inžinirjev, ko so risali načrte avta. In oni so narisali samo eno rikverc luč na desni strani. Ja, pa eno meglenko na levi strani. In očitno ti sveti vse tako kot mora...
Hvala za odgovor. Te logike Japonskih inžEnirjev nisem poznal.
Vidim, da se res ne spoznam Vzvratne luči pa bi verjetno morale biti na obeh straneh, če moja logika še kaj funkcionira pri teh temperaturah... Se opravičujem za noob vprašanja haha
nullNaslednji teden me čaka tehnični pregled in me zanima glede zadnjih meglenk in vzvratnih luči. Ko se se peljem vzvratno, sveti samo desna vzvratna luč, ko vklopim zadnjo meglenko, sveti samo leva zadnja meglenka. Predvidevam, da to ni OK. Verjetno morata na obeh straneh svetiti in meglenki in vzvratni luči? Torej bo treba kupit vsako po eno? Mede me, ker je tudi pri ugašnjenih lučeh nesimetrično (desna je bela, leva je rdeča).
En kniping s spodnje strani gor, da ga ne bo videti in bo vse lepo na mestu...
Ne vem, če bo to rešilo vse skupaj. Ker ko pritisnem štrleči del, da bi se vsedel, noče - odriva drug del in se ne poravna z njim... Zna bit, da se je kaj vtrgalo 😕
Zbil zajca Sprva sem bil prepričan, da moji M3 ni nič, potem pa naslednje jutri videl, da štrli sprednja maska. Z rahlim potiskom se je lepo vsedla nazaj (na "klik"), razen tik ob sprednji levi gumi... Se bojim, da je kaj utrgano, ker noče "skočiti" nazaj... Ni mi pa za tako "malenkost" za iti h kleparju, ker se skoraj ne opazi.
Menjal gume in pozabil zimske malo izprazniti, preden sem jih pospravil... Kakšna je "škoda", če jih do naslednje zime pustim polne? Sem že malo pozabil, zakaj jih je fajn izprazniti...
Si bom sposodil tole temo... Danes se mi je prižgala opozorilna lučka (klicaj v oranžnem trikotniku), i-stop lučka pa je utripala. To je bilo pri vožnji v službo in nazaj (kratka razdalja), potem pa sem zvečer še enkrat šel na pot in je bilo vse ok. Bi bila tu lahko kakšna dolgoročnejša težava?
P.S.: Moj način uporabe i-stop je takšen, da ga skoraj vedno (če le ne pozabim) izklopim, da se mi motor ne ugaša na vsakih nekaj km za par sekund....
Očistil sem jo od znotraj in od zunaj, jutri pa po enem letu prvič (kupljena novembra) peljem svojo trojkico na redni servis k lokalnemu mojstru. Malo so začele cvilit zavore pri nizki hitrosti (ustavljanju)... Sicer pa me je lepo ubogala
Hvala vsem!! Ko smo že pri teh sredstvih za vzdrževanje naših konjičkov... Kaj pa priporočate za vzdževanje prijetnega vonja v vozilu? Imel bi kaj naravnega, da ne bi ravno astme zaradi teh umetnih dišav fasal. Tisti obeski v obliki smrečic ipd. mi tudi smrdijo.
Na svoji Mazdi 3 hatchback (2016) že nekaj časa opažam, da se tesnila za vrata večkrat "prilepijo" na sama vrata, tako da že včasih misliš, da je avto zaklenjen, ker se vrata ne odprejo. To se zgodi predvsem pri vratih, ki dalj časa niso odprta (večinoma se vozim sam).
Se še komu to dogaja? Kaj priporočate, lahko kaj kupim, s čimer bi lahko tesnila namazal? Ali je bolj pametno, da kupim nova tesnila?
Hvala. Kaj pa pomeni XL v praksi? Večinoma sem namreč v avtu sam, vozim po lokalnih, regionalnih cestah. Po avtocestah parkrat letno. In kaj pomeni SU4?
nullRazmišljam in tehtam med spodnjimi štirimi opcijami.. Če kakšna izstopa, bi se odločil zanjo, pa ne vem, kako jih primerjati med sabo.. Če je mogoče kdo namesto mene že opravil to domačo nalogo?
Imam splošno vprašanje, ki nekako velja verjetno za vsa vozila. Mogoče je kakšna razlika med bencinarjem-dizlom, ali pa tudi ne. Se slabo spoznam, zato vprašam tukaj.
Večkrat sem slišal, da je avto lahko "zaspan". Da premalo dinamična vožnja (nizki pospeški, nizki obrati) ni dobra za motor. Zanima me, kaj so neka splošna priporočila. Imam bencinarja, Mazdo 3. Sam sem tak, da precej gledam na porabo, ampak mi je pomembno, da tudi skrbim za svoj avto. Moj način vožnje je takšen, da z vidika porabe hitro pospešujem in ne nabijam visokih obratov, nekako do 3000. Na koliko obratih vi prestavite v višjo? Je smiselno z vidika skrbi za avto nabijat obrate na 4k? 5k? 6k? Če ja - kako pogosto? Vsako vožnjo? 1X na teden/mesec? Če je pomembno - v kateri prestavi?
Imam pa še dve vprašanji. Je smiselno pri spustih s strmejših klancev prestaviti v nižjo prestavo, da "mašina" bremza in s tem zavoram prihranimo delo?
In pa še en primer: Ko npr. v naselju pri vožnji z 50km/h v 4. prestavi moramo ustaviti, npr. zaradi rdeče luči... Je slaba praksa, če prestavimo v ler (prosti tek)? Je najbolj optimalno, da raje iz 4. prestavimo v 1. in nato, ko mirujemo v ler, ali lahko že kaj prej?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Meni se pa to dogaja že cca pol leta (utripanje iStop...), ampak v intervalih (po kak teden brez utripanja, pa potem spet...). Hja, vem.. Po robu hodim
Popravljeno od MarkoSolnirPovezava za deljenje
Deli na druge strani