Tako, da kolko berem zaj, pri mazdi bencinarji so top venda ni trubo. Dizli pa slabi, po mnenju drukih katastrofa Bi pa moral bit brez problema vsaj 5let z mojo voznjo.
Saj prvih 5 ali 10 let ne bi smelo biti problemov... potem pa je precej odvisno od tega, kako se avto vzdrzuje ...
Tej smo tu na forumu najglasnejši in vse obvladamo.
Sem moral malo popravit tvojo izjavo 😜🤣😝
Trenutno je situacija taka, da veliko lazje prodas pet let staro bencinsko Mazdo kot pa enako staro dizelsko ...
To je tudi vrjetno res je pa tudi ena fora pri meni, jaz sem dizla 150hp naročil pred 5mesci in ga dobim po stari ceni. Od takrat sem menjal službo, zato pa zaj premišljujem ce bi raje vzel 165hp bencinarja saj imam možnost še menjati, je pa bencinar cena nova to pomeni ista cena za dizla ali bencinarja.
Tako je res edini pogoj je da je ročni menjalnik, bi zveseljem vzel 2.5 če bi obstajal z ročnim. Je pa res, da mi je 165hp malo švoh, samo če bi imel velike probleme z dizeljem bi kar vzel 165hp. Mi pa tudi ni problem ce bi vzel dizla se med tedno 1krat v sredini tedna peljat na avtocesto Mb do celja ce bi bilo dovolj to da ocisti dpf
Kod prvo hočem imeti ročni menjalnik, testiral sem oba 150hp dizelj in 165hp bencinar. Vozim se med tednom bolj ali manj samo po mestu 15-20km v obe smeri. Med vikendom pa naredim tam 100-130km vecinoma po avtocesti.
Zaj pa vprašanje, bolj všeč mi je da ima avto turbino ali bi bilo dovolj ti km katere naredim med vikendom, da bi se dpf filter očistil?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Po vsej vrjetnoti, za 5-6let bo. Drugace pa vsak avto zelo dobro vdrzujem tako, da nebi smel bit problem sploh, upajmo
Povezava za deljenje
Deli na druge strani